Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Genista

Genista

08-11-2012 om 11:35 Topicstarter

Twee kaarsjes erbij voor fio

Rare dag. Zware dag. Twee kaarsjes erbij voor jullie gezin, Fio.

Rafelkap

Rafelkap

08-11-2012 om 11:42

Fio

Voor Fio twee kaartjes. Omdat er zoveel door je hoofd schiet als je zit te wachten tot je man weer bijkomt. En dan ook net vandaag..

mix

mix

08-11-2012 om 12:06

Fio

ik probeerde je topic in gezondheid weer omhoog te halen om sterkte te wensen, maar steeds als ik dan wilde reageren moest ik opnieuw en opnieuw inloggen, dus hier maar even gekeken.
Sterkte vandaag met de operatie van je man, net op de dag die voor jullie ook zo bepalend is geweest. Een dubbel bijzondere dag.

Ayanna

Ayanna

08-11-2012 om 14:16

Een heleboel kaarsjes

Ik ben al een behoorlijke tijd afwezig op het forum, maar in tijden van nood weet ik jullie te vinden...
Ik brand een kaars voor mijn schoonvader, die iets in zijn slokdarm heeft wat niet goed is. Er is weefsel afgenomen, volgende week krijgt hij diverse scans en maandag de 19e krijgen we de uitslag.
Ik brand een kaars voor mijn zus die non-hodgkin heeft. Na een stamceltransplantatie was ze in rustig vaarwater terecht gekomen. Nu heeft ze iets in haar linkerlong zitten wat absoluut niet klopt.
Ik brand een kaars voor mijn schoonzus die niet los komt van haar alcoholische 'vriend' met alle ellende vandien.
Ik brand een kaars voor mijn schoonmoeder die Parkinson heeft en die door alle stress alleen maar slechter en slechter wordt.
Ik brand een kaars voor een jongen van 14 die zichzelf van het leven beroofd heeft omdat zijn vriendinnetje het had uitgemaakt.
Ik brand een kaars voor Tim......
Ik brand een kaars voor iedereen die hem zo hard nodig heeft op dit moment.
Ik brand een kaars voor mezelf.....

Wilma

Wilma

08-11-2012 om 14:50

Twee kaarsjes voor fio

Eentje voor Lio* en eentje voor Good Luck bij de operatie en t herstel.

Kus!

Genista

Genista

08-11-2012 om 15:06 Topicstarter

Voor ayanna en...

Ayanna, voor jou ook een kaarsje.
En jij schreef: "Ik brand een kaars voor een jongen van 14 die zichzelf van het leven beroofd heeft omdat zijn vriendinnetje het had uitgemaakt." Ik brand ook een kaarsje voor zijn vriendinnetje. Ze zal verder moeten met deze wetenschap, wat afgrijselijk.

Petr@

Petr@

08-11-2012 om 15:26

Fio

Ik zet er 2 kaarsjes naast, een voor Lio* en een voor jouw man. Hoe is de operatie gegaan?

2 kaarsen voor fio

Een voor je dochter en een voor je man. Hoop dat alles goed gegaan is met hem!

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

08-11-2012 om 17:54

Voor vader van collega

Tijdens het papier ophalen werd hij onwel en moest gereanimeerd worden. Ik hoop zo dat het goed komt.

Rosa van der Zanden

Fiorucci

Fiorucci

08-11-2012 om 20:17

Hallo allemaal

Jullie kaarsjes hielpen hoor...hij loopt alweer rond!
xx Fio

Fio

Met terugwerkende kracht (want ik weet intussen al dat het geholpen heeft ) ook van mij 2 kaarsjes voor jou en je gezin!
X

Fiorucci

Fiorucci

10-11-2012 om 10:25

Mickey

Dankje! xx

Sancy

Sancy

10-11-2012 om 22:57

Veel

Ik zet heel veel kaarsen neer. Voor A, C, K, A, M en A, mijn vriendinnen die ieder hun eigen zware zorgen hebben met gezondheid, scheiding, werk en gezinnen en die toch ook voor mij klaar staan. Ik heb jullie lief.

M

M

13-11-2012 om 08:50

Rinus

Hier brandt een kaarsje voor Rinus. Oudgedienden kenden hem als de man waaraan je al je vragen over huishoudapparatuur kon stellen in het Nieuwe Huishouden. Hij is hier al een aantal jaren niet meer maar gisteren bereikte mij het bericht dat zijn vrouw afgelopen zaterdag tot 3x toe is gereanimeerd en nu in leven wordt gehouden dmv de hart-longmachine. Voor hem en zijn kinderen is het leven tussen vrees en hoop deze dagen, de vooruitzichten zijn niet goed.

Rinus!

Ik zou willen dat je zelf nu het goede stekkertje of plugje aan kon geven..was het maar zo simpel!!

3 keer gereanimeerd klinkt niet goed, ook die hart/longmachine niet..Gelukkig besef je het zelf niet, maar wat een schok voor jouw naasten..Ik brand een grote kaars voor jullie allemaal, heel veel sterkte en kracht gewenst!

M

M

13-11-2012 om 09:16

Mien*

Het is het leven van zijn vrouw dat aan een zijden draadje hangt.

krin

krin

13-11-2012 om 09:16

Ach

Rinus, die heb ik nog net meegemaakt. Een dikke kaars erbij.

Rinus

Ja die ken ik ook nog. Inderdaad wist hij alles over drogers en wasmachines en noem maar op. Rinus ook hier brandt een kaars voor jullie gezin, speciaal natuurlijk voor je vrouw van wie we allemaal hopen dat ze er weer bovenop komt, hoe slecht de berichten ook zijn.
We denken aan je!

Rafelkap

Rafelkap

13-11-2012 om 12:00

Rinus

Hij leest dit ws niet maar het kan geen kwaad een kaarsje aan te steken hier en aan hen te denken. Dat hebben ze hard nodig!

Petr@

Petr@

13-11-2012 om 12:20

Rinus

Een kaars vol kracht en hoop voor jouw vrouw en jullie gezin...

liefs,
Petr@

Rinus

Heftig jongen !
G.

Rinus

Een kaars voor Rinus' vrouw. Poeh, heftig zeg. Veel sterkte voor Rinus en kinderen..

Rinus

Rinus

13-11-2012 om 15:30

Erg fijn.

Erg fijn en de kaarsjes helpen zeker wel.
Lang hier niet meer geweeste enfijn om dit te lezen.
Er zijn pluspunten voor mijn vrouw en wie weet gaat ze het redden..
Op mijn blog zal ik elke dag proberen iest te vertellen over de dagen in het ziekenhuis en hoe het met vrouwlief gaat.
www.rinusrunning.nl
X Rinus.

Rinus

Sorry, maar wat ik schreef is natuurlijk ook helemaal van toepassing voor je vrouw, ik help je hopen dat je vrouw het redt!!

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

13-11-2012 om 17:42

Rinus

Ik ken je nog van vroeger, de "wasmachineredder". Miste je al een tijdje. Maar ik had graag een andere come-back op OA van je gezien...

Ik hoop het aller allerbeste voor je vrouw, en de kaars gaat vanavond ook voor jou en je vrouw aan!

Sancy

Sancy

13-11-2012 om 19:23

Rinus

Voor jouw vrouw, je gezin en jezelf: een dikke kaars vol kracht!

Zus

Zus

13-11-2012 om 20:19

Rinus

Dat is lang geleden, jammer dat we je op deze manier terugzien Veel sterkte!

mijk

mijk

13-11-2012 om 20:52

Rinus

Wat naar en wat spannend!

Sterkte Mijk

Rinus

Een mooie kaars voor jullie!!

Zeg rinus

Ik woon heel erg dichtbij je.
Mail me als ik iets kan betekenen op welke manier dan ook.
gewoon mijn voornaam en dan apenstaart rigtering.nl

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.