Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dropke

Dropke

27-10-2012 om 01:24

Voor jou geerke!

Weet dat ik ook nog steeds heel veel aan jou en je gezin denk..een speciaal kaarsje voor Enzo van mij!

Liefs Dropke (I'm back)

En voor heli een mooie kaars

omdat ik zo vaak aan je denk als ik de losse deur zie staan in de schuur op school.

Verdriet

Verdriet

29-10-2012 om 11:30

Voor een collega

die naar aanleiding van hele slechte berichten nu beslissen gaat of ze haar zwangerschap laat beeindigen.

Asa Torell

Asa Torell

29-10-2012 om 21:07

Verdriet

Ik zet er een kaars naast, voor je collega maar ook voor jou.

Petr@

Petr@

29-10-2012 om 21:46

Verdriet

Dikke kaars vol kracht voor collega... en er eentje naast voor jou + knuf!

liefs,
Petr@

Lieve verdriet

Voor je collega een kaarsje, en ook voor jou. *knuf*

Lilian1

Dank je wel, wat lief!
En die trigger om aan ons te denken; brrr! De kinderen kunnen er hoop ik niet bij?

Vedriet

Wat verdrietig! Ik zet er een kaarsje bij.

Kaarsjes

Ik ben hier niet zo vaak meer ben altijd ontroerd door alle lieve berichtjes die hier altijd geschreven worden voor zoveel mensen.
Voor iedereen die het nodig heeft, zet ik er een zee kaarsjes voor licht en warmte bij.

Petr@

Petr@

02-11-2012 om 17:37

Voor een forummer

die slechte berichten over de gezondheid van haar moeder gekregen heeft een megakaars vol kracht...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

02-11-2012 om 17:39

Voor mijn oudste

We knallen nogal de laatste tijd... een kaars dat er eens wat wijsheid in zijn hoofd komt en dat mijn lontje iets langer wordt...

Fiorucci

Fiorucci

02-11-2012 om 18:25

Petra

Ik brand er eentje mee!

Petra

Doe ik alvast een langer lontje aan het kaarsje sterkte!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

03-11-2012 om 11:42

Voor koentje

Een kaars voor een goede afloop.

Rosa van der Zanden

amk

amk

05-11-2012 om 07:10

Voor nichtje d

vanaf het begin aan het knokken, overlevingskansen ruim verdubbeld en je verder gewoon ontwikkeld ze staat en kruipt en dan blijkt alles voor niets te zijn.
Lieve D, je kracht is groot maar niet groot genoeg.
Een grote kaars met veel licht voor jou, je vader en moeder en de rest van de familie.
Ga maar naar opa J als je dat wil, hij zal je met liefde omringen en de mooie verhalen over je vader vertellen.
Dan zorgen wij hier voor je papa en mama.

Een laatste kaarsje voor daniel

Tien jaar geleden werd het duidelijk dat wij Daniel moesten laten gaan. Deze keer zou je de longontsteking niet overwinnen. Verdrietig belden we mijn moeder en mijn broer. Beide kwamen en bleven. Met zijn allen hebben we afscheid genomen. Op 06-11-2002 om 00:23 uur stierf Daniel.

Nu tien jaar verder kijk ik met een glimlach terug op die tijd. geniet ik van de manier waarop het afscheid is verlopen. Dankbaar dat mijn moeder erbij was. Dankbaar dat mijn broer erbij was. Waardevol dat G en ik elkaar met een blik begrijpen. Ook oudste was erbij betrokken. Hij weet het nog steeds in detail. Het verbind ons.

Nooit had ik kunnen vermoeden dat de pijn echt wegebt. Toch is het zo. Daantje, ik had zijn leventje met alles wat er bij hoort nooit willen missen!

Op het forum heb ik een hoop steun ontvangen. Veel hartverwarmende reacties gehad ten tijde van het overlijden van ons Daantje. Alsof het forum heeft gewacht tot hij er echt niet meer was. Mede door de steun van het forum, de mensen om mij heen en de tijd zijn de diepste winden geheeld. Kunnen we verder. Na 10 jaar sluit ik het hoofdstuk Daantje voor de buitenwereld af en reist hij de rest van mijn leven mee in mijn hart en de beslotenheid van ons gezin.

Dank je wel dat ik tien jaar lang over Daan mocht praten.

Voor nikus

een mooie kaars voor jou en je mannetje, wat heb je lief geschreven!

Voor tim een kaars

ik las je advertentie op AD.nl, wat verschrikkelijk moet jij gepest zijn! Rust zacht jongen.

Nikus

het verdriet verzacht, gelukkig wel, maar wat mij betreft mag je altijd over jullie Daan schrijven, zoveel indruk heeft hij op jullie leven (gehad)!

Kaars voor jullie blonde krullenbol!

krin

krin

05-11-2012 om 21:51

Voor nichtje d

En iedereen die straks zonder haar verder moet.

Dank je lieve dropke en ook eentje voor jou

want ook jouw verhaal heeft me tot in het hart geraakt en ik denk ook nog vaak aan jou!

Nog meer kaarsjes

En wat lees ik hier verdrietige dingen, moeilijke beslissingen, verdrietige berichten, zoveel verdriet om gemis van lieve mensen. Nikus ook jouw stuk deed me veel. En je nichtje, Krin, grijpt me erg aan.
Veel kaarsjes op een rij!

krin

krin

06-11-2012 om 09:18

Geerke

Lief, maar Nichtje D is van AMK.

Tineke

Tineke

06-11-2012 om 09:25

Kaarsje voor daantje

10 jaar...een mooie kaars voor jou, een lichtje waar Moon, G en M zich aan kunnen warmen.

Rafelkap

Rafelkap

06-11-2012 om 09:28

Nikus

Voor Nikus en je lieve Daniel. En je mag ook als het niet meer zo'n pijn doet over hem blijven praten, het blijft jouw kleine mannetje.
Ik mail je gauw!

Petr@

Petr@

06-11-2012 om 15:26

Amk

Voor nichtje D en de rest van de familie een megakaars vol kracht...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

06-11-2012 om 15:27

Fio/mien*

Lief! Thnx!

Petr@

Petr@

06-11-2012 om 15:28

Daantje*

Een stoer blauw kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...
Dikke knuffel voor jouw mamma...

liefs,
Petr@

Fiorucci

Fiorucci

08-11-2012 om 10:56

Twee kaarsjes

Een kaarsje voor mijn man, omdat hij zometeen wordt geopereerd, en een kaarsje voor onze dochter, die 22 jaar geleden stierf, 15 dagen na haar geboorte...

Tijgeroog

Tijgeroog

08-11-2012 om 11:23

Voor fio

Twee kaarsjes ernaast. En een knuffel voor jou.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.