Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bellefleur

Bellefleur

26-09-2012 om 10:08

Voor karin,

Omdat zo'n groot verdriet niet door iedereen gezien wordt. Gecondoleerd met het verlies van je moeder.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-09-2012 om 13:15

Hanny61

Ik lees hier niet dagelijks, maar nu zie ik jouw berichtje. Aan je nick te zien zijn we even oud (1961?) Voor mij is het 24 jaar geleden dat ik moeder werd van een zoontje. Hij is na 7 maanden zwangerschap overleden.
Jouw 'in memoriam' ontroert mij daardoor extra. Jij kende je zoontje al 7 maanden, dat lijkt mij nog harder dan mijn situatie. Maar ook ik heb dus ieder jaar een dag die op zich als alle dagen is, maar ook weer niet. Sterkte ermee.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-09-2012 om 13:18

Mien

Voor jou moeten berichtjes als van Hanny ook verdrietig zijn. Daarom even een hart onder je riem...

Kaaskopje

Kaaskopje

26-09-2012 om 13:20

Vic

Beter laat dan nooit... alsnog gecondoleerd met het verlies van je oma. Ik hoop dat de uitvaart mooi was.

Hanny61

Hanny61

26-09-2012 om 14:35

Kaaskopje/mien

Mijn zoontje werd na een zwangerschap van zeven maanden geboren en is na zeven spannende maanden uiteindelijk overleden. Ik ben juist heel blij geweest, dat ik hem een beetje heb leren kennen. Het leek mij zo erg als hij gelijk na/tijdens de geboorte was gestorven.
Voor jou en Mien ook een kaarsje! Wat zijn er toch veel mensen die een kindje moeten missen.

He, meiden

oh, dat is helemaal de bedoeling niet, om de aandacht op mezelf te vestigen, maar toch lief dat jullie aan me denken!

Kaaskopje

Kaaskopje

26-09-2012 om 17:06

Mien

Ik weet dat dat je bedoeling niet is

Petr@

Petr@

27-09-2012 om 22:07

Twee kaarsen

voor 2 leden van onze scouting:

een dikke kaars vol hoop en kracht voor M bij wie morgen een gezwel en een gedeelte van de schildklier verwijderd wordt. Hopelijk is het gezwel niet kwaadaardig...

een dikke kaars vol hoop voor J die verleden week tijdens het werk een splinter door z'n oog kreeg en bij wie morgen een kunststoflens geplaatst wordt. Hopelijk kan hij over een half jaar weer zien...

Petr@

Petr@

27-09-2012 om 22:08

Hanny61

Alsnog een kaars vol kracht voor het gemis van jouw zoon...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

27-09-2012 om 22:13

En voor kaaskopje, mien, fio en geerke

die net als Hanny61 een kind moeten missen ook een kaars vol kracht voor het gemis van Egbertje* Fleur* Lio* en Enzo*

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

27-09-2012 om 22:21

En uiteraard

voor de mamma van Joram* Vincent* Gjalt* Menne* Martijn* Daan* Fenna* en al die andere mamma's van kindjes die zo gemist worden ook een dikke kaars vol kracht...

liefs,
Petr@

Doet me zo goed

Doet me zo goed even Enzo's naam te zien staan... vanmorgen heeft mijn jongste van net 5 in de klas verteld bij het thema "gezin" dat we met z'n vijven zijn, want Enzo hoort er gewoon bij. Hij heeft hem nooit gekend en dat doet pijn. Maar voor hem is hij toch heel reeel. Heel mooi is dat.

Fiorucci

Fiorucci

28-09-2012 om 07:22

Petr@

Dankje! xx

Hanny61

Hanny61

28-09-2012 om 12:20

Dank!

Bedankt voor de kaarsjes voor mijn zoon. Doet goed.

Kaaskopje

Kaaskopje

28-09-2012 om 17:33

Petr@

Lief van je

Kaaskopje

Kaaskopje

28-09-2012 om 17:40

Petr@

Dat je weet dat we hem Egbertje genoemd hadden... Dat was zijn 'in de buik'naam. Na een voldragen zwangerschap hadden we hem een andere naam gegeven, maar dat voelde nu niet goed. Daar heb je je best voor gedaan. Lief hoor!

Petr@

Petr@

28-09-2012 om 21:43

Kaaskopje

Je hebt het wel eens verteld en ik heb dat onthouden. Het was ook zo'n lieve naam, ik zie daar dan echt zo'n klein frummeltje bij.

Petr@

Petr@

28-09-2012 om 21:45

Geerke

Wat lief van hem en fijn voor jullie dat ook al heeft hij Enzo* nooit gekend hij hem wel als zijn broer beschouwd. Inderdaad mooi! En het geeft ook wel aan hoe jullie in het gezin ermee omgaan (maar had ook niet anders verwacht).

Tineke

Tineke

29-09-2012 om 17:08

Ego-kaars

Toch maar eentje voor mezelf. Diploma-uitreiking Pabo net geweest, en natuurlijk trots en blij, en tegelijkertijd zo verdrietig, zo alleen. Dit niet met hem kunnen delen voelt gewoonweg verschrikkelijk.
Daarom dus deze egotrip, een kaarsje voor mezelf...

Rafelkap

Rafelkap

29-09-2012 om 19:24

Kaars

Dikke kaars voor Kaatje die zich zo alleen voelt!

Petr@

Petr@

29-09-2012 om 20:05

Kaatje

Niets egotripkaarsje, tuurlijk mis je Bas op dat soort momenten ontzettend! Daarom een heel dikke rode kaars vol kracht voor jou en een heel dikke knuffel...

liefs,
Petr@

Genista

Genista

29-09-2012 om 21:43 Topicstarter

Kaatje

Een heel mooi knalrood kaarsje voor jou!

Kaatje

Ik wilde dat er geen kaarsje hoefde, gewoon...omdat..maar het is zoals het is en als dan een kaars toch een klein lichtpuntje is, dan zet ik er eentje bij, omdat blijdschap bij uitstek ook iets is wat je het liefst wilt delen! sterkte en toch ook gefeliciteerd!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

29-09-2012 om 22:35

Inderdaad mien

Was dat kaarsje nou maar helemaal niet nodig.....sterkte voor jullie en gefeliciteerd, wat zou hij apetrots zijn geweest...

Nancy

Nancy

29-09-2012 om 23:01

Kaatje

Kaatje, misschien dat je wel me wel van postings kent of misschien niet. Ik heb destijds je verhaal gelezen en nu ik je berichtje hier lees, lees ik het gemis, het raakt me, net als de anderen hier met mij. Ik weet zeker dat je man trots is op jou, op jullie kind. Ik geloof dat hij meekijkt. Ik vind je een hele sterke en bijzondere vrouw!

Aïda

Aïda

29-09-2012 om 23:18

Fenna*

8 jaar geleden alweer dat je werd geboren, jouw dagen zijn er dus weer. Je moeder zal vast wel weer een mooie taart hebben gemaakt ter nagedachtenis aan jou, je ouders zullen vandaag samen met je zussen extra hebben stil gestaan bij jou daar ben ik van overtuigd.
Dus ik zet hier een kaarsje neer voor jou, je zussen en je lieve ouders.

Lieve kaatje

Wat zou hij trots zijn geweest op jou, en blij samen met jou. Ik zet er een dikke kaars naast, voor jou en je gezin.

Liefs, Mick

Kaaskopje

Kaaskopje

30-09-2012 om 02:01

Kaatje

Een diepe buiging vanuit Alkmaar!

Ely

Ely

30-09-2012 om 09:11

Kaarsjes voor kaatje

En iedereen die dit gemis kent. Zoals hier vaak verzucht; " al konden we maar heel even bellen"
Dikke kaars Kaatje, hoop dat je de warmte voelt.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tineke

Tineke

30-09-2012 om 11:56

Lieffff

Dank jullie wel, voor de kaarsjes, de lieve woorden, de felicitaties en het respect.
Het is zo raar, zo irreëel ook, alsof ik ergens, heel stiekem, onbewust verwachtte, dat hij bij deze mijlpaal wel terug zou komen. Tsja...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.