Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

een nieuwe draad vol kracht en hoop..
De eerste kaars voor de man van Urslau,hopelijk heel symbolisch als teken voor de eerste lever!


Kaaskopje

Kaaskopje

28-12-2020 om 11:17

Haar jongens

Daar denk ik ook steeds aan. Een van de twee is meen ik iets meer zorgenkind. Zo sneu 😔

Poetsdoek

Poetsdoek

28-12-2020 om 11:17

Rosie

Wat een verdrietig bericht. Een kaars voor Rosie en voor iedereen die van haar houdt en haar moet gaan missen.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

28-12-2020 om 11:24

Jeetje

Volgens mij is het geen twee weken geleden dat ze positief testte. Dat heeft een gruwelijk snel verloop gehad. Heel triest voor de zonen, veel te jong om je moeder kwijt te raken, en haar moeder. Veel sterkte voor hen. We zullen haar niet vergeten.

Martje

Martje

28-12-2020 om 11:27

Nog een kaarsje

Van mij ook een kaarsje voor Rosie en haar jongens.
Wat ontzettend verdrietig.

Pirata

Pirata

28-12-2020 om 11:30

...

Geen woorden...

Dag lieve Rosie

Via Twitter (waar iemand heel attent reageerde op mijn vraag hoe het nu ging) hoor ik net dat Rosie een uur geleden is overleden.

Ik heb even geen woorden.
Dag dappere dodo! Ik zal me altijd je onverwoestbare humor herinneren en je 5 banen tegelijk. Ongelooflijk wat jij gepresteerd hebt voor je jongens.

Rust maar zacht Rosie... 🕯🦋

Liefs,
Mickey

(oudgediende hier en al erg lang niet meer hier geweest, maar ik zie nog veel bekende namen staan...)

Vicky

Vicky

28-12-2020 om 12:06

Rosie

Ze is overleden. Rust zacht, mooi mens.

Zonnehoed

Zonnehoed

28-12-2020 om 12:09

Wat verschrikkelijk

Ik weet ook niet wie Rosie is, maar dit is echt een verschrikkelijk verhaal. Sterkte voor al haar vrienden en geliefden.

Pirata

Pirata

28-12-2020 om 12:14

Vaarwel

Vaarwel, lieve Rosie 😥
Nu een kaars voor iedereen die van haar hield.

O wat triest

Zo voorzichtig en dan toch het te pakken krijgen en eraan overlijden... Kaarsen voor iedereen die haar nabij zijn.

Ach.

Wat verdrietig. Sterkte voor iedereen die haar gaat missen.

Laetitia

Laetitia

28-12-2020 om 12:28

Dag Rosie

Wat verdrietig dat jouw leven hier stopt. Rust zacht. En veel sterkte voor de jongens.

Kaars tegen de kou.

Oooo!

😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

ik denk...

... dat Rosie onder haar eerste nickname bij heel veel mensen van dit forum bekend is. Maar ik weet niet of ik die hier neer mag zetten.

Pennestreek

Pennestreek

28-12-2020 om 12:36

Stom

heel stom geloofde ik toch niet dat het echt zou gebeuren, dat het toch nog wel goed zou komen. Maar zo mocht het niet zijn...
Ben er even heel stil van.

Genista

Genista

28-12-2020 om 13:01

Lieve Rosie

Ik ben in shock. JĂ­j, hoe kan dat nou? Het is niet eerlijk. Kaarsje voor jou en voor je jongens.

Pirata

Pirata

28-12-2020 om 13:04

Genista

Genista, jij hier, nu weet ik zeker wie Rosie is. 😥

Dag Rosie.

Gecondoleerd en veel sterkte voor haar dierbaren.

Genista

Genista

28-12-2020 om 13:23

Eerste nick

Voor wie nog twijfelt, ze heeft ook meegschreven aan de roemruchte OO-feuilletons. Met heel mooie afleveringen.

O ja, die feuilletons

Er gaat weer een laatje met herinneringen open bij mij. Ik zit me wel suf te piekeren over haar oude nick. Zou, zonder haar nick prijs te geven, ter herinnering nog een mooie aflevering van de feuilleton te vinden en hier op het forum te plaatsen zijn?

Sancy

Sancy

28-12-2020 om 13:42

2 kaarsen

Vanmorgen wilde ik hier een kaars aansteken voor Annet, wier geboortedag het vandaag is.Ik werd onderbroken door het nieuws over Rosie

Nu zet ik er een prachtige, krachtige kaars naast voor Rosie. Ze vliegt vast naar Annet.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

28-12-2020 om 13:43

Nick

Ik weet haar recente nicks niet meer. Als ik iets van haar las, dacht ik daar altijd de oude naam bij, die zat verankerd in mijn brein. Het is heel gek dat ze er zomaar niet meer is, na zo lange tijd.

er zit...

... een kleine hint in mijn eerste berichtje van vandaag, voor wie goed kijkt.

Aan de andere kant denk ik dat het nu niet veel meer uitmaakt of eerdere nicknames bekend worden.

feuilleton

Met enig zoeken vond ik een forumposting met links naar een aantal edities van het roemruchte feuilleton. Ik heb ze verder nog niet bekeken.

https://www.ouders.nl/comment/6474337#comment-6474337

Pirata

Pirata

28-12-2020 om 13:56

Mickey

Ja. Helder. Veel topics met haar gedeeld en ook jolijt en enkele meetings. En onze favoriete acteur.

Emmawee

Emmawee

28-12-2020 om 14:10

Links en hints

Helaas werken de links niet. Ik lees er wel in dat Geerke ze heeft opgeslagen in een word-document.

Ik ben slecht in nicks, ondanks de verschillende meetings die ik heb bezocht en ook eenmaal heb meegeschreven aan een feuilleton, dus ook de hints van Genista en Micky (die ik me allebei wel voor de geest kan halen) geven voor mij geen doorslaggevend antwoord.

Maar het raakt me sowieso erg dat Rosie hier haar twijfels deelde over een bezoek met Kerst en ook haar opluchting over hoe de knoop werd doorgehakt door een positieve testuitslag. En dat ze er nu niet meer is.

Hangkous

Hangkous

28-12-2020 om 14:16

Sterkte voor iedereen

Ik leef in gedachten mee met iedereen die Rosie gekend heeft een gaat missen.
Wat een naar bericht dit.
Ze was zo voorzichtig en het heeft niet gewerkt, wat jammer.

Emmawee

Oh, dat is balen, dat zijn misschien nog postings op het oude forum dan? Weet niet meer wanneer dat veranderd is...

Nick

Het lijkt me niet gepast om online te zetten wat de oude nicks van Rosie zijn.
Ik ken haar niet, maar heb ook niet de behoefte.

Misschien kan iemand zich beschikbaar stellen om benaderd te worden voor meer informatie? Via forumbeheer?

En ik wens iedereen die haar gekend heeft, ook hier, heel veel sterkte. Je weet dat er mensen overlijden aan het virus maar het blijft schokkend als het dan in je 'kennisenkring' gebeurt.

Heel veel sterkte, vooral voor de kinderen.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

28-12-2020 om 14:45

zo onwerkelijk

en zo snel gegaan allemaal. Wat afschuwelijk. Wat een schok, vooral voor de kinderen.

Rosie, je hebt in alle veelkleurigheid en met veel strijdlust van alles aangepakt door de jaren heen, een deel daarvan deelde je op OO. Wat ongelooflijk waardeloos dat dit virus je omver heeft geslagen. Bah. Ik hoop dat je vertrek zacht is geweest.

Rust in vrede.

Wilgenkatje/Tonny

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.