Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

roompie

roompie

14-11-2008 om 15:55

Hoe verwerk je zoiets?

Hoe verwerk je het feit dat je ouders op 1 dag allebei te horen krijgen dat ze kanker hebben!!

Allebei kwaadaardig

Wat is het leven soms crue!!
gr roompie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
_Chrissie_

_Chrissie_

14-11-2008 om 19:19

Niet lijkt mij :o(

Dat valt volgens mij niet te verwerken :o(
Wil je heel veel sterkte wensen en je ouders ook (ik neem aan dat het om jouw ouders gaat)
Knuffel en kaarsje voor jou!
Christa.

Jakkie

praten, huilen,schreeuwen en doorbijten denk ik
heel veel sterkte voor degene in kwetsie

elides

elides

15-11-2008 om 09:16

Roompie

Wat ongelovelijk!
Geef je emoties de vrije loop en zet niet bij de pakken neer. geniet van elke dag en van elk moment.

ik heb er verder geen woorden voor, ik kan alleen aangeven dat ik je veel liefde toewens.
ik brand een kaarsje voor jou!

Petra-

Petra-

15-11-2008 om 12:18

Roompie

geen woorden....een knuffel voor jou!

roompie

roompie

15-11-2008 om 13:40

Inderdaad mijn ouders

Ja het gaat inderdaad om mijn ouders!

het is heftig op 1 dag echt
'smorgens mijn vader dat was de grootste slag omdat ze de oorsprong niet kunnen vinden , het gaat bij hem om een soort huidkanker melanoom die zich ergens gevestigd heeft en die is nog niet gevonden , een melanoom heeft als kenmerk dat hij zich snel uitzaait , dus er is haast bij!
donderdag na de uitslag zijn er 2 verdachte plekje weg genomen en staan nu op de kweek, weer 10 dagen wachten!! grgrgrg

en mijn mams heeft borstkanker nog heel pril en klein en als ze de borst laat afzeten zei de arts hoeft ze misschien niet een eens chemo te doen !!
of bestralen, dat klinkt toch wel goed??? toch???

Ze was er heel resoluut in eraf met dat ding!! haar voorbeeld haar zus binnen 1 jaar nu ook haar andere borst weg moeten halen misse boel!!

en dan nog ene andere tante die ook haar borst weg heeft moeten laten halen 1 dag na mijn vader's operatie tjonge tjonge kan het woord niet meer horen!!

Komt de buurman gister om me te feliciteren met mijn oudste kanjer en zegt het gaat niet zo goed bij ons de buufvrouw ook al kanker door het hele lijf!!
aarrghghghghg sta je weer met de mond vol tanden!!

heb gisteravond ook even lekker de tranen laten lopen!!
Men en wat slaap ik slecht in alle dromen komen mijn ouders voor, heb ik nog nooit gehad!!
dank voor jullie reactie , stom misschien maar het steunt me!!
dank dank dank!!
gr roompie

Lieve lieve roompie

ben er nog steeds stil van...............

Had al n kaarsje voor je opgestoken van de week en hier ook nog maar n dikke knufff.

Heel veel sterkte voor jou en je paps en mams

gula

Wilma

Wilma

17-11-2008 om 15:46

Pfoeh

Roompie, wat afschuwelijke berichten zeg. En ja, ik zou me ook maar vasthouden aan wat de artsen zeggen. Hou jij mee namens je ouders je oren en ogen goed open, zoals Nikus ook al schreef.

Hou je niet té sterk, huil als 't kan en lukt. Heel veel sterkte!

Groetjes, Wilma

roompie

roompie

19-11-2008 om 09:01

Lastig

Het is zo lastig als je je oren en ogen open moet houden als je niet mee mag naar de uitslag.

Mijn vader is wat dat betreft een raar type ihihih,
hij heeft alles in zijn hoofd de vragen en wat hij allemaal moet doen wat er kan enz enz zo gaat het ook dus en hij neemt het ook allemaal nog goed in zich op!!

Het lastigste is dat je bijna geen uitlaatklep hebt, op mijn werk zijn er 2 die wat durven te vragen en de rest duikt ineens in een kast als ik eraan kom of moet ineens wat anders terwijl ik er echt niet over praat als niemand iets vraagt en thuis........

oudste zoon wordt getest op pddnos ( we zitten in ene hele moeilijke fase) en de middelste dochter een hele lieve meid die niets heeft gelukkig, een echte puber en de jongste kanjer een zoon met een stofwisselingsziekte, dus voordat ma aan de beurt is............

ach maar ik klaag niet, ik red het zo wel, eerst maar eens zekerheid over het nu echt is met ze!!
kijk als mijn moeder klaar is met alleen de borst eraf zou dat toch super zijn!!!
hoe gaat dat spreekwoord ook al weer nikus
de mens vreest het meeste van de dingen die die vreest hahahah of zo iets
gr roompie

Petra-

Petra-

19-11-2008 om 18:07

Roompie

Zorg je wel goed voor jezelf?! Heel veel sterkte!

nyed

nyed

19-11-2008 om 23:32

Roompie

Wie het meeste angst heeft, heeft vaak het minst te vrezen.
Komt uit een liedje van Robert Long.

Wat naar allemaal, heel veel sterkte voor jou en je ouders.

grts
Nyed

roompie

roompie

23-11-2008 om 17:13

Dinsdag

disndag de dag dat mijn geopereerd gaat worden, moet eerlijk bekennen het doet me meer dan ik verwacht had, ik dacht dat ik rustig zou blijven maar met elke stap gaat het door mijn hoofd!!

donderdag de uitslag van de petscan van mijn vader , brbrbrb dan weten we echt hoe hij er voor staat!!

en Nikus als je nummer niet veranderd is dan heb ik dat!
gr roompie

Petra-

Petra-

23-11-2008 om 19:27

Roompie

dinsdag, gelukkig al snel en dan twee dagen later alweer zo'n heftige dag. ik wen sjullie heel veel liefde, hoop en kracht!

roompie

roompie

24-11-2008 om 16:45

Dank jullie wel

dank julie wel!!
brbrbrb heb last van brandend maagzuur de bibbers in mijn benen en ondertussen maar steeds zeggen, we moeten afwachten en we moeten verder en we redden het wel maar ondertussen knijp ik hem behoorlijk!!

morgen de dag voor mijn mams en donderdag brbrbrb voor mijn vader

had ik maar zo'n glazen bolletje waar ik in kon kijken
ahhahahah had ik meteen het winnende lotto lot gehaald ihihihi niet dat geld gelukkig maakt maar dan kan ik tegen mijn werk zeggen ik neem even 4 maand onbetaald verlof ofzo ihihihi
gr roompie

Dag lieverd

heel veel sterkte vandaag! De kaars brandt nog en nu maar duimen en hopen op goed nieuws van je mams, straks na de operatie.

dikke knufffff

gula

roompie

roompie

27-11-2008 om 09:16

Operatie

de operatie is achter de rug en wat was ze ziek en misselijk spugen en spugen en spugen!!
tjonge wat schrok ik toen ik haar zag, oud, wit ,naar en zo kwetsbaar!!
heb me een possie zitten janken op de terugweg!!
maar gisteren belde ik rond 10.30 naar het ziekenhuis en kreeg de mededeling ze mag naar huis !!
om 14.00 had ik mijn mams in mijn auto, lekker emo was ze en zich verontschuldigen dat ze zo was ik zei mam laat het lekker gaan , het moet er toch uit!!! ik vind het ok hoor!!
ja maar.........
het is zo'n lieverd!!

de rest van de dag ging goed, heb voor hen gekookt samen gegeten en toen naar huis!

en vanmiddag rond 12.00 zullen we weten hoe het met mijn vader is! poeh buikpijn misselijk gevoel, kon ik de tijd maar vast vooruit zetten!!

allemaal bedankt voor de lieve woorden en de steun!!
super!!
gr roompie

Wilma

Wilma

27-11-2008 om 14:21

Roompie

Het is nu bijna half drie, misschien zitten jullie nog in de wacht, maar ik hoop eigenlijk dat jullie nu al een uitslag weten en ik dúim dat 't een gunstige uitslag is.

Sterkte meis!

Liefs, Wilma

roompie

roompie

27-11-2008 om 18:24

Uitslag

de uitslag is er!
en ik moet eerlijk bekennen mijn voorgevoel zat goed!
we de strijd nog lang niet gewonnen maar de eerste ronde is voor ons en niet voor de kanker , heel in het kort, de chemo gaat niet helpen bestraling heeft geen zin daar, zo zegt de arts, trekt die zich niks van aan.

er zit heel veel kanker onder zijn arm maar het zit alleen daar!!!! en dat is de kracht!
daar gaan ze hem opereren en daar is veel haast bij omdat het richting zijn sleutelbeen gaat en ze willen niet dat het zich daar gaat vestigen ivm botkanker.

het wordt een mega grote operatie waar hij zo wie zo 7 dagen in het ziekenhuis moet verblijven, het is ene zware operatie voor zowel de arts als mijn vader.
ze moeten dus alles weg snijden er mag niks blijven zitten omdat deze kanker zich niks van chemo en bestraling aan trekt!

ik vind het wel naar idee maar ja we hebben geen keuze!
en dan op naar het herstel!!!
ik ben blij blij met eigenlijk een kleine kans en een mooie kans toch??!!

en met mijn moeder gaat het goed onvoorstelbaar, ze heeft zich vandaag wel lekker laten vertroetelen en lekker de patiënt uitgehangen, maar voor de rest tot nu toe gaat het goed!
wat ene kanjer he!!
dank jullie wel voor alle kaarsjes kaarsen ihihih een onwijs lief gebaar!!
dank jullie wel!
gr roompie

Roompie

elke kans is er 1!!!
En ik moet eerlijk zeggen, maar wel voorzichtig, dat dit goed nieuws is.
Tuurlijk het wordt n zware operatie, lang verblijf in het ziekenhuis maar als de kanker eenmaal uit het lichaam van je paps is, kan hij aan zijn herstel gaan werken!

Kaarsjes blijven branden hier, echt!

dikke knuf
gula

roompie

roompie

05-12-2008 om 11:16

Update

Hallo allemaal

wat een wonder wat een geluk!!
mijn moeder is KANKERVRIJ!!!!!
de klieren die eruit zijn gehaald zijn schoon!! als goed is wordt nog besproken krijgt ze zelfs geen na behandeling!!
yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes

mijn vader is even een ander verhaal , daar weten we alleen dat al het zichtbare is weg gehaald en de vraag is wat is er blijven zitten??
dat weet je nooit maar er is een reeële kans aanwezig!
Het was een zware operatie en herstel gaat lang duren ik merk ook aan hem dat hij nu meer pijn heeft en dat hij veel aan het denken is , angst en dat hij nu niet zo snel naar huis kan als bij de bioptie/operatie, ik houd de moed erin en wil ierdereen danken voor de kaarsjes duimen en aan ons denken!!
zo lief!!

yes yes yes yes yes yes yes yes ze is kankervrij!!!
gr en knuf roompie

Petra-

Petra-

05-12-2008 om 13:31

Yes

Wat een goed bericht! Een kaars voor kracht en hoop voor jullie!

Geen onderwerp

dat is toch een geweldig nieuws zo met klaas Ben zo blij voor jullie.
Nu je paps nog!! Duimpjes blijven draaien en kaarsjes blijven branden.

dikke knuf
guul

reina

reina

06-12-2008 om 14:52

Roompie

Sommige dingen kun je niet verwerken, in elk geval niet op het moment zelf. Huilen, boos zijn, praten! Heel veel sterkte!!

emmonis

emmonis

06-12-2008 om 16:55

Fijn!

Wat een heerlijk bericht en wat een opluchting.
Oh, wat fijn om eens wat goed nieuws te lezen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.