Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Dropke

Dropke

27-10-2012 om 01:12

Hoe gaat het met jullie?

Nu ik niemand meer kan kwetsen, wil ik graag weer terugkomen op Ouders Online. Mijn mamsie is nu ook overleden en wil graag weer dingen delen met de lieve mensen hier,

Liefs Dropke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dropke

Dropke

27-10-2012 om 01:17

Oooeeeh, wachtwoord toch goed

Ik was al een kwartier aan het raden hahah.
Ik vraag me voor nu af of er nog iemand op Ouders Online zit die me nog kent? Om het hele verhaal nog en keer te vertellen, ik weet niet of ik dat wel wil, zonder de mensen die me toen zo gesteund hebben, vandaar die vraag.

koentje

koentje

27-10-2012 om 11:28

Haha

tuuuuuuuuuuuurlijk!
Welkom.
Waarom zou je je hele verhaal vertellen. Iedereen kan toch een nieuwe start maken ãls-ie dat wil?

Petr@

Petr@

27-10-2012 om 13:08

Inderdaad

ken ik jou en jouw verhaal nog! Hoe gaat het nu met jou en jouw gezin?

Dropke

Dropke

27-10-2012 om 20:59

Dat was de bedoeling

Maar vond het altijd heel gezellig met de mensen die toen op het forum zaten. Als daar niemand meer van op Ouders Online zou zitten, dan is het toch minder.

Met ons gezin gaat het een stuk beter!

May

May

28-10-2012 om 10:59

Welkom terug

Ik ken je verhaal nog en ben blij je naam hier weer te zien!

Klaartje

Klaartje

28-10-2012 om 11:25

Dropke

Ik weet zeker nog wie je bent. Fijn dat je hier weer bent.

Dropke

Ja hoor, ik jou ook nog, met heel je verhaal. Ik heb me wel eens afgevraagd of je hier een nieuwe start had gemaakt met een schone lei en een een nieuwe nick. Maar kijk, daar ben je weer, leuk.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

28-10-2012 om 12:35

Ja hoor

Ik ken je ook nog, zo'n verhaal vergeet je niet snel. Leuk dat je terug bent!

Welkom

Ook ik ken je verhaal nog hoor. Fijn dat je weer terug bent. Maar wel verdrietig om te horen dat je moeder nu ook overleden is. Hoe is het nu met je?
n@nny

Ja hoor ik ook

welkom terug!

liedewij

liedewij

28-10-2012 om 18:23

Welkom

Welkom terug! Ik ken je nog. Heb de laatste jaren mij met rtegelmaat afgevraagd of/hoe het je gelukt is om jullie leven weer op te bouwen.

Fijn dat je er weer bent. Hoe oud zijn de kinderen inmiddels?

bertje1

bertje1

28-10-2012 om 22:39

Looo

het lijkt niet eens lang geleden; ken ook je verhaal nog; jammer dat je ma nu ook is overleden. Kun je weer een beetje genieten?

Bellefleur

Bellefleur

29-10-2012 om 10:46

Ik ken je nog,

En je verhaal ook. Welkom terug.

He dropke

ha droppie, leuk dat je er weer bent!

Dropke

Dropke

29-10-2012 om 13:57

Warm welkom!

Het is inmiddels 5 en een half jaar geleden, mijn kinderen zijn nu 16, bijna 14 en 10 jaar.

Mijn moeder is overleden aan longkanker, een hele heftige tijd, maar ik heb alles op een fijne manier kunnen afsluiten met mijn moeder.

Inmiddels hebben we het leven weer opgepakt.
Bedankt voor alle lieve reacties!

Liefs Dropke

Ook ik

Ken je verhaal nog! Welkom terug. Vervelend te horen dat ook je moeder is overleden.

Pham

Droppie

Tuurlijk ken ik je nog. Ik ben al lang niet meer op het forum geweest en zal er ook niet veel meer zijn. heb andere invulling aan mijn leven gegeven. Toch wil ik je een dikke kus geven en weet dat ik je nooit ben vergeten!

Rafelkap

Rafelkap

05-11-2012 om 18:40

Nikus -o.t.-

Jij van mij ook een knuffel. Hoop dat alles goed gaat met jou en je zoon. T. wordt nu ook enigszins verdacht wordt van die e-ziekte, alleen dan zijn we er nog niet (nog meer missende genen).

Rafelkap

Rafelkap

05-11-2012 om 18:41

Dropke

Is het alweer zo lang geleden? Ik word oud...
Welkom terug!

Rafelkappie ot

hoi, alles zijn gangetje hier. [email protected]

Lieve dropke

Ja hee vergeten doen we je natuurlijk nooit, zoals je merkt ik 'sprak' je de afgelopen tijd heel soms op hyves. Fijn dat je hier ook terug bent!
liefs x

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.