Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

koentje

koentje

22-02-2009 om 22:08

Helaas..... [moeder van Koentje]

Helaas is mijn moeder zaterdagavond overleden. Het was min of meer plotseling. Vrijdag heeft ze een zware bypass-operatie doorstaan. Ze kreeg 5 omleidingen. In de vroege zaterdagochtend leek ze uitmuntend goed op te knappen. Toen ik in de middag kwam was ze een stuk minder: ze was erg in de war en angstig en onrustig. Ook was haar temp erg aan het zakken.
Na medicatie werd ze rustiger, maar enkele uren later werd haar toestand zeer slecht en ging ze terug naar de IC. Ze is daar 4 keer gereanimeerd, maar haar hart kon het niet meer opbrengen. Morgen komt ze naar haar huis waar ze opgebaard zal worden. We zullen om de beurt waken en donderdag wordt ze gecremeerd.
Ze had graag gewild, maar ze mocht geen 80 meer worden... dat zou in juni zover zijn.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

22-02-2009 om 22:56

Oooh koentje

ik word helemaal koud om mijn hart van je berichtje...
Ik wil jou en je dierbaren heel veel kracht geven voor de komende tijd!

Ik weet niet wat ik moet zeggen, jouw brief aan meneer de hartchirurg zal altijd in mijn gedachten blijven, zo mooi zo ontroerend...

Een dikke knuffel!

Petr@

Petr@

22-02-2009 om 23:26

Nee....

lieve Koentje, gecondoleerd met je moeder.
Ik zit hier met tranen in mijn ogen, ik vind het heel erg voor je. Heel veel sterkte de komende dagen...

liefs,
Petr@

mirreke

mirreke

23-02-2009 om 05:46

Ach koentje

Wat erg... Ik zie gewoon dat beeld voor me van je moeder toen je wegliep, zoals je haar hierboven beschrijft. Wat ontzettend jammer dat het zo is gegaan. Ik ben wel heel blij voor je dat je je moeder wel nog hebt gezien en gesproken. Ach, ik vind het echt heel erg.
Knuffel voor jou Koentje...

Bastet

Bastet

23-02-2009 om 07:58

Ach nee

Ach meis,wat enorm hard voor je,ik ben wel blij dat je haar zaterdagochtend nog zo goed gezien en gesproken hebt....heel,heel veel sterkte,voor nu,en de komende tijd.
liefs,Bastet

Ach koentje

Heel veel sterkte...........

Gecondoleerd

Ik heb je brief ook gelezen en nu begrijp ik dat het toch onverwacht is gebeurd.
Heel veel sterkte de komende dagen...

Asa Torell

Asa Torell

23-02-2009 om 09:36

Wat erg

O wat vreselijk verdrietig Koentje, ik was er al bang voor toen we niet meteen van je hoorden hoe het was gegaan. Heel veel sterkte met dit ontzettende verlies.

emmonis

emmonis

23-02-2009 om 09:38

Gecondoleerd

Ik schrik van je bericht. Ik had je brief ook gelezen en nu moet je tocht afscheid nemen van je moeder.

Ik wens je heel veel sterkte met het dragen van dit verlies.

Ik steek een kaars voor jullie aan.

Jo Hanna

Jo Hanna

23-02-2009 om 10:52

Ach wat verdrietig

Ik wens jou en je familie veel liefde en kracht om met elkaar jullie verdriet een plek te geven.
Groet, Jo Hanna

Och koentje!

Wat vreselijk! gecondoleerd.
Ik heb zo vaak aan je gedacht hoe het zou zijn enzo maar dit nee had ik niet verwacht!

heeeeel veeel sterkte in deze moeilijke dagen.

Jade

Jade

23-02-2009 om 11:41

Koentje,

gecondoleerd......

Heel veel sterkte toegewenst.

Koentje toch

meis, gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Wat komt dit onverwacht. Ik wens jou en je familie veel sterkte, kracht en wijsheid voor de komende dagen. Maak er een mooi en waardig afscheid van.

Knuffel van Purk

MLN

MLN

23-02-2009 om 15:08

Oh koentje

Gecondoleerd meid. Jouw brief aan de hartchirurg zal ik nooit vergeten. Heb huilend achter de pc gezeten. Zit nu ook met een brok in mijn keel. Heel veel sterkte gewenst en een hele dikke knuffel!

Koentje

Wat verdrietig dat je moeder is overleden! Jouw brief voor de chirurg maakte op mij heel veel indruk! De liefde voor je moeder sprak er ZO uit, ondanks (of misschien wel dankzij?) alle dingen die jullie samen hebben meegemaakt..

Ik wens je heel veel sterkte en kracht, met het laatste wat je voor je moeder kunt doen, en voor daarna!
Mien

roompie

roompie

23-02-2009 om 18:44

((((((((((((( ))))))))))))))))

((((((((((((((( ))))))))))
geen woorden.................
gr roompie

reina

reina

23-02-2009 om 19:01

Koentje

gecondoleerd.......

leetje

leetje

23-02-2009 om 19:14

Koentje

vol ongeloof lees ik je berichtje. Wat is het ineens snel gegaan zeg. Gecondoleerd!!Ik wens je de komende dagen heel veel sterkte toe. Donderdag moet ik zelf ook naar een crematie (kennis van nog maar 40 jaar jong afgelopen donderdagavond plotseling overleden)en zal dan ook zeker even aan jou denken.

Gr, leetje

Gecondoleerd

Woorden schieten natuurlijk tekort maar toch...

Wat ontzettend erg voor jullie. Heel veel sterkte voor nu en de tijd die komen gaat.

Pippie

Pippie

23-02-2009 om 19:57

Koentje

Wat ontzettend naar voor je. Ik wens je heel veel sterkte hiermee en natuurlijk alle kracht.

Pippie

Sancy

Sancy

23-02-2009 om 20:04

Ach

wat enorm verdrietig Koentje... gecondoleerd.

Dropke

Dropke

23-02-2009 om 20:55

Koentje

Wat een verschrikkelijk verdrietig bericht.
Zo onwerkelijk...
Ik wens je ook veel kracht en sterkte in deze moeilijke tijd,

Dropke

ilsepilse

ilsepilse

23-02-2009 om 21:33

Lieve koentje

heel veel sterkte...
dikke knuffel xxx

Och koentje

Gecondoleerd meiss

Heel veel sterkte!

((((((( )))))))))

gula

Niny

Niny

24-02-2009 om 09:46

Koentje

Wat vreselijk Koentje, dat je zo plotseling afscheid moet nemen van je moeder! Heel veel sterkte gewenst.

Niny

Koentje

Kippenvel kreeg ik tijdens het lezen van dit berichtje van je. Ik kreeg het toen ook al toen je de brief aan de hartchirurg "schreef".
Ik wil je condoleren en heel veel sterkte wensen nu en de komende tijd.
groetjes, Sonja

Lieve koentje

Wat verdrietig - ik weet hoe erg je je moeder kunt missen.... dikke knuffel voor jou xxx
liefs Geerke

Mamba

Mamba

25-02-2009 om 01:01

Koentje

Heel, heel veel sterkte. Voor nu, voor straks, voor later.

Koentje sterkte

Vandaag het echte afscheid heel heel veel sterkte vandaag en de komende tijd.

Asa Torell

Asa Torell

26-02-2009 om 10:17

Sterkte vandaag koentje

Bij deze verdrietige dag die je nog lang niet had moeten meemaken...

Petra-

Petra-

26-02-2009 om 11:05

Koentje

Vandaag moet je definitief afscheid nemen... ik wens je kracht voor vandaag, maar ook voor alle dagen voor je!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.