Verlies en Verdriet
Petuut
13-07-2012 om 14:55
Grote en veel kaarsen voor jons
Vandaag kreeg ik van de man van Jons het verdrietige bericht dat ze afgelopen dinsdag weer getroffen is door een hersenbloeding. Woensdag in het AMC op de IC is er nog eentje overheen gekomen.
Ze was bijna het hoekje om. Met kunst en vliegwerk hebben ze haar leven gered.
Ze heeft het nu echt zwaar, en de situatie is nog zeer ernstig.
Hij wilde heel graag dat ik haar virtuele vriendinnen van dit slechte nieuws op de hoogte zou stellen, want hij wil namelijk dat er heel veel kaarten naar het AMC worden gestuurd.
Er is nog geen vaste plek voor Jons, ze gaat van de ene afdeling naar de andere.
Momenteel ligt ze op de afdeling ''H6 zuid braincare''
Marjon Postma
AMC afdeling H6 Zuid, Braincare
Laten we dus kaarsjes branden en kaarten sturen, zodat ze zich gesteund voelt in deze o zo zware tijd, voor haar en haar gezin.
Misschien ten overvloede, maar laten we niet met zijn allen naar haar man gaan bellen, hij heeft al genoeg aan zijn hoofd. Als ik iets meer weet, zal ik het hier in dit draadje plaatsen.
Petuut
Kaaskopje
07-09-2012 om 18:02
Jons
Ik kom hier veel te weinig merk ik wel. Fijn dat je weer naar huis mag Jons. Fijn weer thuis bij man en kinderen.
jons
07-09-2012 om 19:23
Thuis
bij een jarige man! Voelt goed allemaal
Ik besef heel goed dat ik een medisch wonder ben en ben daar ook heel dankbaar voor! Maar ik heb ook zelf hard gewerkt aan mijn herstel en ben er best trots op dat het zo gelukt is
Bedankt voor de felicitaties!
Een blije en dankbare Jons
krin
07-09-2012 om 19:45
Wat heerlijk
Het gewone leven zal zelden zo bijzonder hebben gevoeld. Veel plezier met elkaar.
mirreke
07-09-2012 om 23:24
Wat super van je en voor jullie allemaal
Wees zuinig op jezelf, jij medisch wonder! Wat fijn ook voor je gezin dat je weer thuis bent. Zorg nou dat t niet weer gebeurt, ok?
mirjam op haar ipad
Mea Proefrok
08-09-2012 om 11:45
Jons
Wat fijn, wat fijn! Op naar meer wonderbaarlijk herstel, en geniet van je hechte gezin.