Verlies en Verdriet
Justine Pardoen (Ouders Online)
26-03-2011 om 22:53
Enorm verlies
Helaas hebben wij een naar bericht te melden: de eerstgeborene van onze Forumbeheerder Heidi is vannacht overleden. Hij was 20 jaar, in de bloei van zijn leven. Een zorgenkind, maar de laatste tijd ging het juist heel erg goed met hem. Vol energie en bezig met zijn toekomst.
Heidi wordt natuurlijk voorlopig vervangen door de andere Forumbeheerders. Naast Heidi, die al heel lang Forumbeheer doet voor Ouders Online, zijn er nog drie mensen dagelijks bezig met het Forumbeheer.
We leven allemaal enorm met Heidi mee. Het is zwaar voor haar en haar gezin. De schok, het ongeloof en niet weten wat de doodsoorzaak is.
Wie haar een berichtje wil sturen, kan dat doen via [email protected]. Wij zorgen dan dat het bij haar terechtkomt.
Justine Pardoen (hoofdredactie Ouders Online)
Jolijt
31-03-2011 om 23:00
Heel veel sterkte
Hoop dat jullie openheid er inderdaad voor zal zorgen dat er geen verdere slachtoffers zullen zijn....
ik vind het heel dapper.
tonny
03-04-2011 om 12:45
Woorden schieten tekort
we kunnen niet anders dan om je heen staan, op deze manier. Heel veel moed en sterkte gewenst!!
tonny
Heidi Steven
04-04-2011 om 01:20
Bedankt allemaal
Lieve mensen,
ik lees net deze draad en ik wil jullie bedanken voor alle steun en lieve woorden. We hebben zoveel kaarten, berichten, tweets, bloemen, wensen en knuffels ontvangen dat het onmogelijk is om iedereen persoonlijk te bedanken maar we voelen ons ontzettend gesteund.
Heidi
Monet
04-04-2011 om 10:15
Heidi
Wat een prachtig afscheid is het geweest, wat hebben jullie allemaal prachtige teksten gemaakt! De tranen rolden over mijn wangen, zo mooi, terwijl ik jullie niet eens persoonlijk ken en ook Youri heb ik niet gekend. Wat een dag, wat een emoties, en nu........verder zonder jullie oudste zoon......wat zal dat moeilijk zijn.
Genista
04-04-2011 om 14:28
Heidi en gezin
Net als bij Monet gingen ook bij mij de tranen over de wangen. Sommige opmerkingen troffen me zo. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in de tijd die komt, de stilte, de leegte.