Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Justine Pardoen (Ouders Online)

Justine Pardoen (Ouders Online)

26-03-2011 om 22:53

Enorm verlies

Helaas hebben wij een naar bericht te melden: de eerstgeborene van onze Forumbeheerder Heidi is vannacht overleden. Hij was 20 jaar, in de bloei van zijn leven. Een zorgenkind, maar de laatste tijd ging het juist heel erg goed met hem. Vol energie en bezig met zijn toekomst.

Heidi wordt natuurlijk voorlopig vervangen door de andere Forumbeheerders. Naast Heidi, die al heel lang Forumbeheer doet voor Ouders Online, zijn er nog drie mensen dagelijks bezig met het Forumbeheer.

We leven allemaal enorm met Heidi mee. Het is zwaar voor haar en haar gezin. De schok, het ongeloof en niet weten wat de doodsoorzaak is.

Wie haar een berichtje wil sturen, kan dat doen via [email protected]. Wij zorgen dan dat het bij haar terechtkomt.

Justine Pardoen (hoofdredactie Ouders Online)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

27-03-2011 om 08:23

Ach.....

Wat afschuwelijk, daar zijn toch geen woorden voor.....

Allemachtig

Wat verschrikkelijk....wat een intens verdrietig bericht.

Monet

Monet

27-03-2011 om 10:12

Afschuwelijk

Wat vreselijk, wat een verdriet.......

Wat vreselijk...

Wat erg. Wat een verschrikkelijk verdriet...

Verschrikkelijk

Wat een verschrikkelijk nieuws.............

Tineke

Tineke

27-03-2011 om 12:17

Zo triest

wat een ongelofelijk intriest bericht. Het moest niet mogen.

Tirza G.

Tirza G.

27-03-2011 om 12:45

Ongeloof

Dat kan toch zomaar niet. Zo jong. Wat een verdriet.

Tirza

Zo erg!

Wat te zeggen, zo ontzettend verdrietig! Ik hoop voor Heidi en iedereen die om haar zoon heen staat dat er snel duidelijkheid komt wat hem fataal is geworden.
Heel heel veel sterkte!
(ook voor het Ouders Online-team.)

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Afschuwelijk

Heidi, wat verschrikkelijk. Veel sterkte gewenst.

Lieve heidi

Wat erg, wat ontzettend verdrietig.... 20 nog maar....
heel veel sterkte en armen om jullie heen.... hier alvast 1 viruele arm,
Geerke

Rembrand

Rembrand

27-03-2011 om 22:20

Heidi.

........................
( omdat vloeken niet zo goed idee is).
M.

Heidi

Ik ken je niet, ik ken je zoon niet, maar ik weet hoe vreselijk, ontwrichtend en hartverscheurend is om je kind te verliezen....

Dat wetend wens ik jullie allemaal, die zoon liefhebben, alle sterkte en kracht, je zult het zo nodig hebben!

Lieve mensen om jullie heen, die luisteren, een hand reiken, al is het maar een klein gebaar tov dit immense verdriet..

Een warme kring om jullie heen

Ik steek ook een kaars voor jullie aan!

mijk

mijk

28-03-2011 om 09:39

Wat verdrietig

Heel veel sterkte met zo'n onnoemelijk groot verlies.

Mijk

kien

kien

28-03-2011 om 10:03

Heidi

Niet te bevatten, je grootste angst die waar wordt. Ik wens jou, je gezin en alle dierbaren die hem zo vreselijk zullen missen heel veel sterkte in de zware tijd die voor jullie ligt! Jullie zijn niet alleen.

Kien

Puck

Puck

28-03-2011 om 10:57

Kippenvel

Ik krijg gewoon kippenvel als ik dit berichtje lees. Vreselijk verdrietig, geen woorden voor.
Ik hoop dat Heidi en allen die haar zoon lief hebben de kracht vinden om samen dit verlies een plaatsje te geven.

mopke

mopke

28-03-2011 om 14:21

Voor heidi

Wat een vreselijk nieuws, het ergste dat je als ouder te horen kan krijgen. Heel veel sterkte voor Heidi en haar gezin en allen om hen heen.
Esther

Ooievaar

Ooievaar

28-03-2011 om 14:35

Is het mogelijk

om als forum iets te doen? Gezamenlijk bloemen sturen, iets? Iemand een idee?

Tijgeroog

Tijgeroog

28-03-2011 om 15:27

Heidi

Wat een verschrikkelijk bericht. Heel veel sterkte voor jou en je gezin.

Heidi

Wat een intriest bericht is dit. Heel veel sterkte voor jou en je gezin, ik sluit me aan bij de kring van Mien*.

Zus

Zus

28-03-2011 om 17:45

Wat erg

Wat een vreselijk verdrietig bericht. Heel veel sterkte voor Heidi en haar gezin.

fladder

fladder

29-03-2011 om 09:47

Heidi

Ik heb je bericht op twitter gelezen via een RT van Justine. Ben er enorm van geschrokken, het raakte me diep...

Heel veel sterke toegewenst!

Sarcas

Sarcas

29-03-2011 om 11:16

Heidi

Las net je verslag op je webpagina. Rillingen liepen letterlijk over m'n lichaam. Met prikkende ogen m'n dochter een mailtje gestuurd om haar nog maar eens te waarschuwen tegen al die vervloekte troep.
Heel veel sterkte voor jou en iedereen om je heen. Voor zover ik het kan bevatten, leef ik mee.

Sarcas

Heidi en gezin

Ik kan geen woorden vinden maar wil jullie hierbij heel veel sterkte wensen bij dit onmenselijke verdriet.

Klaartje

Klaartje

29-03-2011 om 14:04

Heidi en gezin

Heel veel sterkte...

Mariska

Mariska

30-03-2011 om 09:48

Kippenvel

wat een enorm groot verlies... je eerste kind... 20 jaar... Lieve Heidi, heel veel sterkte voor jou en je gezin. En ook voor het Ouders Online-team. Houd elkaar maar stevig vast... X

oregano

oregano

30-03-2011 om 22:07

Wat onbevattelijk erg...

Voor Heidi en je dierbaren, ik wens jullie heel veel sterkte, ik heb er geen woorden voor maar denk aan jullie, moet niet te bevatten zijn zo'n groot verlies.......

Poeh

Wat een vreselijk bericht ik wil alle naasten en vooral Heidi heel veel sterkte wensen.

Niny

Niny

31-03-2011 om 14:15

Heidi

Wat verschrikkelijk, je kind verliezen. Ik wens je heel veel sterkte met dit onbegrijpelijke verlies.
Niny

Sancy

Sancy

31-03-2011 om 14:43

Heidi

Ik weet niet of je hier leest, maar jullie zijn in onze gedachten. Die onwerkelijke tijd, tussen overlijden en de uitvaart zelf... zo vreemd naar en druk en tegelijk zo stil, te stil.

Jade

Jade

31-03-2011 om 18:55

Wat een verdriet....

heel veel sterkte toegewenst, voor nu en in de toekomst.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.