Verlies en Verdriet
Justine Pardoen (Ouders Online)
26-03-2011 om 22:53
Enorm verlies
Helaas hebben wij een naar bericht te melden: de eerstgeborene van onze Forumbeheerder Heidi is vannacht overleden. Hij was 20 jaar, in de bloei van zijn leven. Een zorgenkind, maar de laatste tijd ging het juist heel erg goed met hem. Vol energie en bezig met zijn toekomst.
Heidi wordt natuurlijk voorlopig vervangen door de andere Forumbeheerders. Naast Heidi, die al heel lang Forumbeheer doet voor Ouders Online, zijn er nog drie mensen dagelijks bezig met het Forumbeheer.
We leven allemaal enorm met Heidi mee. Het is zwaar voor haar en haar gezin. De schok, het ongeloof en niet weten wat de doodsoorzaak is.
Wie haar een berichtje wil sturen, kan dat doen via [email protected]. Wij zorgen dan dat het bij haar terechtkomt.
Justine Pardoen (hoofdredactie Ouders Online)
heli
27-03-2011 om 20:43
Zo erg!
Wat te zeggen, zo ontzettend verdrietig! Ik hoop voor Heidi en iedereen die om haar zoon heen staat dat er snel duidelijkheid komt wat hem fataal is geworden.
Heel heel veel sterkte!
(ook voor het Ouders Online-team.)
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
Geerke
27-03-2011 om 21:21
Lieve heidi
Wat erg, wat ontzettend verdrietig.... 20 nog maar....
heel veel sterkte en armen om jullie heen.... hier alvast 1 viruele arm,
Geerke
Rembrand
27-03-2011 om 22:20
Heidi.
........................
( omdat vloeken niet zo goed idee is).
M.
Mien*
27-03-2011 om 22:34
Heidi
Ik ken je niet, ik ken je zoon niet, maar ik weet hoe vreselijk, ontwrichtend en hartverscheurend is om je kind te verliezen....
Dat wetend wens ik jullie allemaal, die zoon liefhebben, alle sterkte en kracht, je zult het zo nodig hebben!
Lieve mensen om jullie heen, die luisteren, een hand reiken, al is het maar een klein gebaar tov dit immense verdriet..
Een warme kring om jullie heen
Ik steek ook een kaars voor jullie aan!
kien
28-03-2011 om 10:03
Heidi
Niet te bevatten, je grootste angst die waar wordt. Ik wens jou, je gezin en alle dierbaren die hem zo vreselijk zullen missen heel veel sterkte in de zware tijd die voor jullie ligt! Jullie zijn niet alleen.
Kien
Puck
28-03-2011 om 10:57
Kippenvel
Ik krijg gewoon kippenvel als ik dit berichtje lees. Vreselijk verdrietig, geen woorden voor.
Ik hoop dat Heidi en allen die haar zoon lief hebben de kracht vinden om samen dit verlies een plaatsje te geven.
mopke
28-03-2011 om 14:21
Voor heidi
Wat een vreselijk nieuws, het ergste dat je als ouder te horen kan krijgen. Heel veel sterkte voor Heidi en haar gezin en allen om hen heen.
Esther
Ooievaar
28-03-2011 om 14:35
Is het mogelijk
om als forum iets te doen? Gezamenlijk bloemen sturen, iets? Iemand een idee?
Tijgeroog
28-03-2011 om 15:27
Heidi
Wat een verschrikkelijk bericht. Heel veel sterkte voor jou en je gezin.
Mickey
28-03-2011 om 16:39
Heidi
Wat een intriest bericht is dit. Heel veel sterkte voor jou en je gezin, ik sluit me aan bij de kring van Mien*.
Zus
28-03-2011 om 17:45
Wat erg
Wat een vreselijk verdrietig bericht. Heel veel sterkte voor Heidi en haar gezin.
fladder
29-03-2011 om 09:47
Heidi
Ik heb je bericht op twitter gelezen via een RT van Justine. Ben er enorm van geschrokken, het raakte me diep...
Heel veel sterke toegewenst!
Sarcas
29-03-2011 om 11:16
Heidi
Las net je verslag op je webpagina. Rillingen liepen letterlijk over m'n lichaam. Met prikkende ogen m'n dochter een mailtje gestuurd om haar nog maar eens te waarschuwen tegen al die vervloekte troep.
Heel veel sterkte voor jou en iedereen om je heen. Voor zover ik het kan bevatten, leef ik mee.
Sarcas
Philou
29-03-2011 om 12:11
Heidi en gezin
Ik kan geen woorden vinden maar wil jullie hierbij heel veel sterkte wensen bij dit onmenselijke verdriet.
Mariska
30-03-2011 om 09:48
Kippenvel
wat een enorm groot verlies... je eerste kind... 20 jaar... Lieve Heidi, heel veel sterkte voor jou en je gezin. En ook voor het Ouders Online-team. Houd elkaar maar stevig vast... X
oregano
30-03-2011 om 22:07
Wat onbevattelijk erg...
Voor Heidi en je dierbaren, ik wens jullie heel veel sterkte, ik heb er geen woorden voor maar denk aan jullie, moet niet te bevatten zijn zo'n groot verlies.......
branca2
30-03-2011 om 22:29
Poeh
Wat een vreselijk bericht ik wil alle naasten en vooral Heidi heel veel sterkte wensen.
Niny
31-03-2011 om 14:15
Heidi
Wat verschrikkelijk, je kind verliezen. Ik wens je heel veel sterkte met dit onbegrijpelijke verlies.
Niny
Sancy
31-03-2011 om 14:43
Heidi
Ik weet niet of je hier leest, maar jullie zijn in onze gedachten. Die onwerkelijke tijd, tussen overlijden en de uitvaart zelf... zo vreemd naar en druk en tegelijk zo stil, te stil.
Jade
31-03-2011 om 18:55
Wat een verdriet....
heel veel sterkte toegewenst, voor nu en in de toekomst.