Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

08-03-2009 om 12:15

Guus*

Ik zet er een stoer blauw kaarsje naast voor Guus*, die zo gemist wordt door iedereen...

liefs,
Petr@

Wilma

Wilma

08-03-2009 om 13:06

Lieve tes

Als de maand maart begint denk ik er al even aan. Als ik de verjaardagskalender omsla. Sta ik al even stil bij die kleine mensjes die in maart hun verjaardagsdatum hebben of, nog erger, hun sterfdatum.

Lieve Tessie,
Je weet, als de dag van gíster herinner ik 't me nog en nogsteeds komt dat gevoel van het-niet-kunnen-vatten van toen helemaal terug, zo heel even kan je dat dan weer even naar de keel grijpen. Die rit naar het ziekenhuis, zo'n beetje wetende wat ons te wachten stond, maar toch ook weer niet. Hoe dapper jij alles hebt gedaan, maar ach, wat is dapper, je dóet 't gewoon, 't is je kind. En wát voor een kind, een prachtig mannetje, zo volmaakt, zo klaar voor het leven.

Lieve meid, sterkte voor jou en je drie mannen die lijfelijk om je heen zijn. En voor dat ene mooie kleine mannetje (hoe zou ie er toch nu uitzien hè?) een heleboel bellenblaasbellen richting hem ...

Liefs,
Wilma

Ansulina

Ansulina

08-03-2009 om 17:44

Voor mijn ouders

voor mijn vader ,die vandaag jarig zou zijn,en voor mijn moeder die ik ook zo mis.

Ansulina

Ansulina

08-03-2009 om 17:49

Guus*

omdat je familie je zo mist .

Ansulina

Ansulina

08-03-2009 om 18:12

Jamie*

Voor jou en je mama,omdat het haar maar blijft achtervolgen.

Guus

De jaren rennen soms voorbij, maar elk jaar, in maart, dan staat de tijd even stil.

Stil bij jouw geboortedag

Daarom voor vandaag een mooie voorjaarskaars, omdat je altijd gemist wordt, maar juist vandaag even éxtra!

Liefs, Mien

Beertje

Wat lief, dank je, een extra knuffel voor jouw (Anne?) Fleur..ik herinner me nog de spannende tijd waarin jullie zwanger probeerden te raken en hoe de blijdschap door het scherm heenkwam toen je eindelijk zwanger raakte!

Liefs, Mien

Bastet

Bastet

08-03-2009 om 18:46

Tess

Een mooi kaarsje voor jouw Guus*.
liefs,Bastet

Guus*

Een mooie blauwe kaars voor Guus*, omringd door de geliefde schaapjes.

Lieve Tess, sterkte vandaag en morgen!

Kus,

Pie.

Voor al deze kinderen

Een kaars voor al deze kinderen hierboven die vreselijk gemist worden. Voor al die ouders, opa's, oma's, die we missen, voor iedereen die erbij betrokken is of geweest. Een zee van kaarsen voor al deze herinneringen....
En dank, dat we aan elkaar denken, dat is echt zo fijn!

Guus*

Een mooie stoere blauwe kaars erbij voor jou, en ieder die je zo mist... 8 jaar...

Liefs, Beertje(s)

Mien

Knuffel terug van mij en Sanne Fleur, en zo geregeld gaat die film nog levendig voorbij... met goede afloop hier gelukkig, oefff... hoe moet dit dan voor jou en anderen zijn, zo een heel andere film... maar met de liefde voor dat kleine mensje als overeenkomst...

Liefs, Beertje(s)

Guus*

Voor jou mannetje, in de nacht tussen je sterfdag en je verjaardag, branden hier mooie gele kaarsen. Lentekleurtjes, want vlak na jouw dagen komt de lente eraan. En het was mooi weer vandaag! Je tuintje zal er mooi uit hebben gezien in de zon, met alle schaapjes op het gras.
Kusje in de wind naar jou, grote kleine man!

Liefs, Mickey

En voor ...

... Genista een grote boksbal, mep er maar eens flink hard tegen. Ik zet er een mooie kaars naast, in een windlicht zodat-ie niet uitwaait onder het meppen. Het mag nu eindelijk wel eens beter gaan!
Sterkte voor jou en je gezin en familie.

*knuf*
Mickey

Dank voor de kaarsjes!

Wat konden we ze goed gebruiken dit weekend. Fijn om te merken dat mensen hier aan je denken.
Ik zet er nog een kaars bij voor mijn vader.

Voor geerke

omdat het voor jou een moeilijke maand is lijkt me een mooie krachtige kaars en voor jou Enzo* een mooie blauwe ballon met gouden sterren.

Rembrand

Rembrand

09-03-2009 om 11:56

Schoonzus.

Omdat het wel heel heftig was om de laatste plukjes haar van je kleine meid weg te halen met de tondeuse....
Dikke kus van M.

Petra-

Petra-

09-03-2009 om 19:17

Zoveel kaarsjes

zijn hier nodig, zoveel namen, ik noem ze niet, bang om iemand te vergeten. Ik steek hier alle kaarsen aan die ik kan vinden, voor liefde, kracht, hoop, op vriendschap en warmte!

Petra-

Petra-

09-03-2009 om 19:17

Voor een vriendje

die gister plotseling zijn oma heeft verloren. Een kaarsje voor jou!

Marsudan

Marsudan

09-03-2009 om 22:25

Rembrand

Ik kreeg kippevel van je berichtje... Veel liefs en een mooi roze kaarsje voor je nichtje, en familie.
Liefs Maris

Hetty,*

Hetty,*

09-03-2009 om 22:52

Voor guus

Mooie kaars voor jou grote man! Hoop dat onze roos voor jou is aangekomen.
Liefs Hetty,* en de mannen

Asa Torell

Asa Torell

10-03-2009 om 10:19

Voor het nichtje van rembrand

wat hoop ik toch dat het goed zal aflopen!

Voor h

Degene die naast mijn vader op de ziekenhuiszaal lag, en die ze voor de kaken van de dood vandaan gehaald hebben. Een heel dikke kaars. Het gaat nu langzaam beter, maar je moet van zó vreselijk ver terugkomen...

Rembrand

Rembrand

10-03-2009 om 14:39

Asa.

Dank je wel meis. Lief van je.
Deze vorm van tumoren is bijna nooit dodelijk, maar het kan wel op amputatie van het beentje uitlopen. Het ziet er nu in ieder geval naar uit dat ze nog een serie chemobehandelingen gaat krijgen............
M.

Christa.A

Christa.A

10-03-2009 om 16:18

Nikus

Grote kaars voor jou en je mams!!!!!! Wat een rotdag gisteren zeg :o(
Sterkte!
Christa.

Christa.A

Christa.A

10-03-2009 om 16:18

Ansulina

Voor jou ook een mooie grote kaars meis!!!! En voor Jamie eentje met mooie sterretjes erop.
Christa.

Christa.A

Christa.A

10-03-2009 om 16:19

Verder een zee van kaarsjes....

Voor iedereen in dit draadje..... ook ik ben bang om namen te noemen omdat ik bang ben mensen over te slaan.
Dus ik maak een groot kampvuur hier voor iedereen die zich eraan wil warmen!
Knuffel, Christa.

Asa Torell

Asa Torell

10-03-2009 om 22:30

Rembrand

Dat wist ik niet, dat het meestal niet dodelijk is. Een heel klein beetje opgelucht dus hier... maar wat afschuwelijk, al die chemo's voor zo'n klein meissie. Sterkte voor jullie allemaal, het lijkt me heel aangrijpend om haar zo te zien.

Rembrand

Rembrand

11-03-2009 om 00:03

Asa.

Het gaat om fibromatose.
M.

Bastet

Bastet

11-03-2009 om 08:00

Rembrand

Een mooi kaarsje voor je nichtje.
liefs,Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.