Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Rembrand

Nog een kaarsje, kleine meisjes horen niet ziek te zijn!

Petr@

Petr@

11-03-2009 om 13:14

Rembrand

Een zachtroze kaarsje voor die kleine meid van jullie...
En heel veel sterkte!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

11-03-2009 om 13:15

Schooldrama

Een heleboel kaarsjes voor de ouders van de slachtoffers van het schooldrama in Duitsland van vanochtend...
En een kaars vol kracht voor iedereen die erbij betrokken was...

School

Ik had er nog niet van gehoord Petr@, maar het klinkt gewoon niet goed een kaars voor iedereen die daarmee te maken heeft.....

Petra-

Petra-

11-03-2009 om 19:40

Voor alle betrokkenen in duitsland

een grote vlam!

Kaatje

een kaars, voor jou en de kinderen, omdat het gemis zo veelomvattend is.

Mien

Rembrand

Rembrand

11-03-2009 om 23:39

Kindje van anderhalf..........

Beelden die nooit meer van hun netvlies zullen gaan. Je kindje uit het water halen ( tussen wal en schip gevallen ), reanimeren en tot het besef komen dat het niet heeft mogen baten........... ( dezelfde mensen hebben nog geen half jaar geleden ook al hun kleine neefje verloren !).
M.

Mika

een kaars van hoop voor Mika,de chemo doet zijn werk goed,dat is hoopvol,maar de weg naar genezing is nog heel lang,nog minstens 20 chemokuren te gaan,zet hem op jochie,ik vind je heel dapper!

Nichtje van rembrand en mika

Twee kleine zieke kindjes, voor allebei een grote kaars! Kleine dappere dodo's zijn jullie.

Liefs, Mickey

Rembrand

wat een verdrietig verhaal van dat kleine kindje tussen wal en schip..... een mooie kaars....

Voor een jongen uit de straat

die, samen met ouders en broer, al maanden tussen hoop en vrees zweeft omdat er geen nog geen behandeling echt is aangeslagen...

een dikke kaars voor jullie met alle respect voor waar jullie doorheen moeten...

En nog maar eentje voor

mijn moeder en alle andere moeders die zo gemist worden...
Bijna een half jaar; ik mis je steeds meer!

Rosina

omdat je kleine meisje toch niet levend ter wereld mocht komen. sterkte meid!

Kaatje heksenvet

Voor de familie Heksenvet. Het is al bijna een jaar geleden dat jullie afscheid moesten nemen van Bas.
Er staan kaarsjes naast voor Mickey's O en D, en eentje voor mijn vader.

Kaars voor rosina

en voor je kleintje..... wat verdrietig! Een warme kaars die je wel gebruiken kunt....

Veel kaarsjes...

Was gister jarig, hoorde vanmorgen pas van het drama in Duitsland. Waar het vandaan kwam weet ik niet, maar heb echt hardop zitten snikken... had net m'n dochtertje naar school gebracht... waarom gebeuren zulke vreselijke dingen! Heb er gewoon geen woorden voor...

.........

En de berichtjes hier, brengen me weer van slag...

Een mooi kaarsje voor het kindje dat tussen wal en schip is gevallen... oh, wat een verdriet!

Een warm kaarsje voor Rosina en haar engelen-kindje, sterkte!

Een hoopvol en krachtig kaarsje erbij voor het nichtje van Rembrand, en ook voor Mika.
Als ik zijn naam lees moet ik ook altijd nog eens extra aan een andere Mika* denken, dus nog een extra kaarsje erbij voor hem...

Een dikke kaars voor Kaatje en haar gezin, poeh... bijna een jaar, al en pas... zo'n groot gemis... veel kracht!

En nog meer kaarsjes... véél meer kaarsjes. Voor alle verhalen en berichten hier. Maar ook voor al die berichten vol verdriet die we niet lezen en horen, maar die er zeker zijn. Voor iedereen hier en elders die het zo hard nodig hebben. Voor een beetje licht, warmte, kracht, hoop en nog zoveel meer!

Liefs, Beertje(s)

Voor jou, kleintje van rosina

Omdat je het niet mocht halen

Petra-

Petra-

13-03-2009 om 12:54

Voor rosina

een kaarsje

Voor morgana fata

Omdat de rauwe werkelijkheid op zulke verkeerde momenten zo plotseling voor je kan staan.

Petr@

Petr@

13-03-2009 om 20:23

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

knevel

knevel

13-03-2009 om 21:15

Voor rosina en senna*

Twee kaarsjes naast elkaar; voor moeder en dochter.

Asa Torell

Asa Torell

13-03-2009 om 21:35

Kaars voor morgana

Ik weet niet wat er is maar ze kan hem vast goed gebruiken!

MLN

MLN

13-03-2009 om 23:18

Morgana

Ik maak uit de posting van Genista op, dat er iets aan de hand is met Morgana. Een dikke kaars voor je meid.

Jacoline29

Jacoline29

14-03-2009 om 09:37

Voor mamma

Gisteren te horen gekregen dat haar kanker in 6 lymfeklieren zaten,in een derde van de weggehaalde lymfeklieren.
Ze moet nu minimaal 30x bestraald worden.
Uit een PET scan bleek dat het niet in de organen zit,dus ik hoop dat dat zo blijft en dat die kleine rot beesten totaal vernietigd worden,een mooie gele kaars

MLN

MLN

14-03-2009 om 12:15

Voor de mama van jaco

30x bestralen dus 30x een gele kaars voor jouw mama ( en je papa en voor jou en je kindjes en iedereen die hierbij betrokken is). 30x een gele kaars en dat dan weer 30 keer 30 keer 30 keer 30 enz. Genoeg gele kaarsen om jullie te helpen!

Ansulina

Ansulina

15-03-2009 om 08:37

Voor

Twee kleine mannetjes,die niet mochten leven.

Voor een vriendin van me

die op 12 maart om kwart voor 8 's avonds is bevallen van een dochtertje. De tijd en het getal (12) waren hetzelfde als haar geliefde zwager op is overleden en dit gaf haar zoveel troost vertelde ze. Een mooie rose kaars voor haar, haar dochtertje, haar zus en de rest van de familie.

yadira1980

yadira1980

16-03-2009 om 12:29

Voor vincent!

een felle kaars, die brandt in de hoop dat voor jouw pappa en mamma snel weten wat er met jou aan de hand is!
Urslau en man, sterkte met het wachten op de uitslagen. Hier wordt aan jullie gedacht!

Voor mijn vriendin

Die vandaag bij de rechtbank moet vechten voor haar kindjes en tegen haar ex een mooie kaars vol hoop op een goede afloop

ishtar

ishtar

17-03-2009 om 14:22

Branca

sterkte voor je vriendin! Dat dat nou niet anders kan

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.