Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wilma

Wilma

02-03-2009 om 11:09

Branca2

We zaten tegelijk te typen . Dankjewel, lief van je !!!

Groetjes,

Wilma

Wendy B.

Wendy B.

02-03-2009 om 11:41

Wilma

...

Nannie

Nannie

02-03-2009 om 11:53

Lieve wilma

Even weer een teken van leven.
Wat heb je dit goed verwoord, het is o zo begrijpelijk en herkenbaar... om naar die plek terug te gaan waar je ooit liep toen alles nog zo mooi leek. Soms is het ook goed voor de verwerking, maar het is zo pijnlijk he die confrontaties. Oooit, heel lang geleden, kletsten we nog wel eens (op msn?). Heel af en toe lees ik hier nog weleens. Bij ons is de wens en het verlangen voorgoed verledentijd. Ik ben inmiddels de crusiale grens qua leeftijd voorbij en het voelt nu gewoon goed, wij met ons drietjes! Maar soms, ja net als jij, word je weer even heel heftig geconfronteerd me die gevoelens. Fijn dat je dit met ons wilde delen. PS ik heb het geboortekaartje van Roosmarijn zelfs nog steeds

Lieve wilma

dikke knufff

lfz gula

die ook het geboortekaartje van Roosmarijn nog heeft, zoals beloofd destijds

emmonis

emmonis

02-03-2009 om 21:12

Voor sneeuwklokje

een kaars voor jou en je vader. Ik wens je veel sterkte en warmte toe en dat hij nog even bij je mag zijn.

sneeuwklokje

sneeuwklokje

02-03-2009 om 21:25

Dank je, emmonis

Ik ga morgen weer bij hem langs. Het overvalt me zo dat ik zoveel verdriet heb, ondanks alle verstandelijke redeneringen dat het echt beter zo is.
Ik hoop morgen nog even zijn hand vast te kunnen houden.

Marsudan

Marsudan

03-03-2009 om 00:10

Na twaalven

Het is na twaalven en ik voel me raar, en machteloos. Altijd, altijd belde ik je na twaalf uur om je te feliciteren met je verjaardag. Zoals je ook altijd bij ons deed, als we jarig waren. En nu kijk ik naar je foto en is er, met de beste wil in deze wereld, geen manier om je te kunnen bellen ;-(
Verdorie ma...

Marsudan

sterkte vandaag zo moeilijk lijkt me een verjaardag zonder jarige .....

Rembrand

Rembrand

03-03-2009 om 09:06

Lieve marsudan.

................................................
Twee warme mollige armen om je heen meis.
M.

Nog een rijtje kaarsen

Voor de papa van W, we denken aan je, heel veel sterkte!
Marsudan, Sneeuwklokje, ook voor jullie een mooie kaars.
Mien, omdat je zo'n lieverd bent! En voor jouw Fleurtje* ook een prachtig kaarsje.
En voor Martijn* van Wilma, kan me zo voorstellen hoe je hem juist op zo'n moment ineens kunt missen.
En de laatste, een mooie kaars omdat dit zo'n fijn draadje is, elke keer weer.

Liefs, Mick

Blij

Een kaars uit blijdschap! Mijn vriendin heeft 4 jaar geleden haar man verloren. Nu heeft ze een man leren kennen, ze is straalverliefd en... helemaal geweldig; het is wederzijds. Zo ontzettend fijn haar weer gelukkig te zien!

Jacoline29

Jacoline29

03-03-2009 om 11:47

Voor mams

Morgen wordt je opnieuw geopereerd aan kanker,de knobbel zit gedeeltelijk in de lymfeklieren,dus die gaan er ook uit, volgens scans heeft ze geen uitzaaiingen,maar zekerheid hebben we pas als het knobbeltje verder is onderzocht.
Hoe kom je uit de operatie? verward,of blijf je stabiel,stomme aderverkalking en andere ziektes ook.
De aderverkalking in je hersenen zorgen ervoor dat je "dementeert".Het besef heb je soms wel,soms niet.

Ik hoop dat je goed uit de operatie komt.
Ik hou van je mamma,denk aan je ,ik had je net aan de telefoon,ik denk niet dat je op het moment goed beseft wat voor operatie je krijgt,heb je succes gewenst voor morgen.
een grote gele kaars voor jouw,omdat je zo van geel houdt.

MLN

MLN

03-03-2009 om 13:38

Voor de mama van jaco

Een grote gele kaars voor je moedertje....
xx MLN

Jacoline29

Jacoline29

03-03-2009 om 14:01

Mln

Wat lief, ik heb de tranen in mijn ogen.

Bastet

Bastet

03-03-2009 om 19:08

Nooit gedacht....

Nooit gedacht dat ik een kaarsje-berichtje zou schrijven voor olifanten,maar ik heb het te doen met de maatjes van olifant Annabel,die haar zo overduidelijk missen...
Bastet

Voor de mams van jacoline

een geel kaarsje voor hoop dat alles goed gaat vandaag.
En voor Jacoline een mooi kaarsje om het wachten draagelijker te maken.

roanne

roanne

04-03-2009 om 10:11

Ow, lieve meid

Ik heb je de laatse jaren niet veel meer gesproken maar wel veel aan je gedacht. En nu krijg ik het bericht dat je niet lang meer te gaan hebt in dit leven.
Je bent nog zo jong. En wilde nog zoveel doen met je man en kinderen.
(((((((((((((())))))))))))))))))

Jacoline29

Jacoline29

04-03-2009 om 11:05

Maar ook even hier (mams)

Net bericht van mijn vader gehad.Operatie is geslaagd en mams was op de zaal.Ga vanmiddag even heel kort heen,met de kids,gelukkig is de narcose dan uit haar lichaam.
Kaars dat het herstel spoedig zal verlopen.

sneeuwklokje

sneeuwklokje

04-03-2009 om 16:41

Voor mijn papa die gestorven is

Voor mijn papa die vannacht gestorven is na zo ontzettend veel jaren van ziekte. Je hebt zolang gevochten. Nu ben je eindelijk vrij van al het ziek zijn.
Ik ben blij dat we je nog even thuis mogen hebben en nog naar je kunnen kijken. Een kaarsje voor jou.

Sneeuwklokje

gecondoleerd en sterkte de komende dagen

Bastet

Bastet

04-03-2009 om 19:48

Voor martijn*

Mijn jongste zoon wordt morgen 12 jaar,en ik had het zo fijn gevonden voor jouw mama als zij nu ook zo'n lieve lekker dwarse puber zou hebben.....
liefs,Bastet

Sneeuwklokje

Voor jou Sneeuwklokje, een warme kaars in deze koude nacht....

Kaarsje

Voor W. Vandaag neem je afscheid van je vader. Sterkte lieverd, in gedachten ben ik erbij.

Voor de vader van mijn vriendin

voor de vader van mijn vriendin die vandaag geopereerd wordt. Dat alles goed gaat.

Wilma

Wilma

05-03-2009 om 12:09

Bastet

Gefeliciteerd met je zoon!! En een mooie kaars voor Lio, die er in gedachten altijd bij is ...

Liefs,
Wilma (en jij bedankt voor je lieve kaarsje voor mijn Martijn* !)

Wilma

Wilma

05-03-2009 om 12:09

Sneeuwklokje

Gecondoleerd en heel veel sterkte ...

Wilma

Bastet

Bastet

05-03-2009 om 12:39

Wilma

Lief,dankjewel!!
Bastet

Bastet

Bastet

05-03-2009 om 12:40

Sneeuwklokje

Sterkte,voor nu en straks.
liefs,Bastet

Bastet

Bastet

05-03-2009 om 12:40

Vriendinnetje

Voor het vriendinnetje van mijn dochtertje,die morgen een leverbiopsie moet ondergaan.Sterkte,lieffie!
Bastet

Daar zet ik eentje bij, bastet

Voor het vriendinnetje van je dochter.
Verder eentje voor de buuf, die vannacht voorgoed afscheid van haar zus moest nemen. En eentje voor mijn vader, maar weer eens.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.