Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

23-02-2009 om 19:01

Voor annet

Een kaarsje voor Annet. Morgen zou ze 9 geworden zijn ....

reina

reina

23-02-2009 om 19:03

Voor koentje en haar moeder

Een kaarsje voor beiden. Je moeder moeten missen moet vreselijk zijn....

reina

reina

23-02-2009 om 19:04

Voor sas

Je bent zo sterk, ik hoop met je mee dat er geen verdere behandeling hoeft te volgen, dat al die rottige cellen weg zijn!!

emmonis

emmonis

23-02-2009 om 20:42

Voor

Een kaars voor S., je man, je (schoon)kinderen en kleinkinderen. Vandaag ben je ingeslapen en je zult niet meer wakker worden.
Ik steek ook een kaars aan voor mijn moeder. Telkens weer moet ze afscheid nemen van mensen die haar dierbaar zijn. Nu haar vriendin, wie is de volgende?......
Zoals mijn vader zei: "Oud worden is mooi, oud zijn een stuk minder."

Petra-

Petra-

23-02-2009 om 20:59

Roompie

Met heel mijn hart hoop ik dat je vader nog een lange tijd bij jullie zal zijn, genieten van elkaar met veel kwaliteit en zonder pijn!

ilsepilse

ilsepilse

23-02-2009 om 21:30

Heel dikke kaars voor jullie allemaal

soms sta je er niet bij stil...
jullie kaarsjes hebben ons veel goed gedaan, mijn man is sedert woensdag weer thuis en knapt beetje bij beetje op.
Nog een kaarsje voor mijn collega zijn dochter Heike (14) ze hadden gehoopt dat de tumor helemaal weg zou zijn maar er zat toch nog een klein plekje, kop op meid je komt er wel xx
Voor een andere collega die een week na het ongeluk van mijn man, haar man verloor in auto ongeluk ...

Voor mijn lieve roompie

de grootst mogelijke kaars

sterkte lieverd

gula

Roompie

Een grote kaars voor jou, om je aan te warmen!

Heel veel sterkte!

mijk

mijk

24-02-2009 om 16:24

Eentje voor roompie en lkoentje

Het lijkt me zo moeilijk, mijn papa of mama verliezen,

Mijk

mijk

mijk

24-02-2009 om 16:26

En eentje voor fleur

zodat ik dan ook even aan je mama kan zeggen dat die drie schelpjes uit mijn jaszak komen. (echte prinsessenschatten volgens mijn dochter). Ik was in L. en was vroeg klaar dus ik was even bij haar langsgelopen..

Mijk

He mijk!

Wat lief! We zijn net gisteren bezig geweest, boogje met klimop eruit en een nieuw boogje weer neergezet (als het nog niet gepikt is)

Nu nog een mooi naambordje, zit allang in het vat, ik heb teveel ideeën (dat kan dus ook een probleem zijn)

Maar wat lief dat je nog regelmatig eens langskomt! (vorig jaar ook al met de kastanje!)

Mien

miranda

miranda

24-02-2009 om 19:16

Voor mijn meisje!

Een hele grote dikke roze kaars voor mijn meisje die morgenochtend een algehele schildklierverwijdering krijgt!
Ik hoop toch zo dat dit een groot deel van haar gezondheidsproblemen oplost!!

Voor koentje

een kaars in deze moeilijke tijd

mijk

mijk

24-02-2009 om 19:40

Ot mien

Het stond er nog, het boogje. Maar zonder klimopboogje was ik wel wat gedesoriënteerd hoor..!! Ik kon haar even helemaal niet vinden. Er stond in ieder geval geen kastanjeboom

Weet je, onze jongen groeit ineens zo en dan moet ik toch vaak even aan Fleur denken. Omdat door Fleur (en omdat jij haar verhaal wilde delen) me toen zo veel helderder voor de geest stond wat een enorm en groot geluk we gehad hebben. Ik kom regelmatig in de buurt en het is een prachtig plekje om even te 'zijn'.

Nu klinkt het net of ik alleen maar voor mezelf kom maar dat is ook niet zo, ik weet het niet. Fleur heeft een speciaal plekje in mijn hart omdat haar verhaal mij toen veranderd heeft en me ook echt hielp. Langs komen is ook een manier om te bevestigen. Hoe kort je leven was, het maakte de wereld echt een beetje anders.

Weer een heel omstandige manier om Graag gedaan te zeggen..

Mijk

Jacoline29

Jacoline29

24-02-2009 om 19:51

Voor 2 tantes en mijn mams

alle 3 borstkanker,alle drie geopereerd,mijn moeder 4 maart voor de 2e keer de borstkanker weg halen.
ene tante met chemo's bezig,andere tante moet bestraald en misschien nog een operatie ondergaan,dat weten we over 2 weken pas.
1 op de zoveel krijgen het,waarom zoveel in onze familie en mijn mams voor de 2e keer.
dikke kaarsen voor hun.

Petra-

Petra-

25-02-2009 om 10:48

Miranda

een kaarsje voor jullie voor hoop!

Voor de mensen in het gecrashte vliegtuig bij de a9

Ik hoop dat alles zo goed mogelijk afloopt met weinig doden en gewonden.

Bastet

Bastet

25-02-2009 om 12:46

Vliegtuig

Een kaarsje voor slachtoffers,gewonden en nabestaanden.
Bastet

Toch 9 doden tot nu toe

vreselijk !!! 9 mooie kaarsen voor de slachtoffers en hun familie.

Ook

Ook voor alle mensen die erbij betrokken zijn een kaarsje....

Mijk (o.t)

een hele mooie manier om omslachtig te zijn. Het is fijn om te lezen en ik ben blij dat jouw zoon ´groter groeit´ !!

Ik weet nog hoe spannend ik het vond!

Liefs, Mien

priet

priet

25-02-2009 om 15:33

Voor david cameron en z'n familie

omdat hun gehandicapte zoon van 6 toch heel plotseling overleden is. Al ben ik het politiek met hem oneens, dit is heel tragisch

toja

toja

25-02-2009 om 15:53

Voor

iedereen die het nu nodig heeft. Voor de mensen bij het vliegtuigongeluk; voor mijn vriendin die net geopereerd is en de uitslag af moet wachten.
Het wordt een hele dikke kaars....

Emmawee

Emmawee

25-02-2009 om 16:36

Voor kennis van vroeger...

Josephine, na 2 maanden verschrikkelijke onzekerheid, nu de verschrikkelijke zekerheid heeft. Haar zoon Pieter(22) is afgelopen zondag in het water gevonden. Het laat me niet zo los.
Groeten, Maw.

Crash-kaarsen

voor de slachtoffers..........
voor de nabestaanden.............
voor de overlevenden.........
voor de hulpverleners waaronder de niet professionele.........

gula

Rosina

en vandaag weer eentje voor Rosina

Dropke

Ook een mooie kaars voor jou Dropke!!

Pollewop

Pollewop

26-02-2009 om 11:31

Vandaag

Vandaag is je laatste dag thuis, wat zal het moeilijk zijn voor je gezin om je weg te brengen. Petje af voor je vrouw, gisteren even bij jullie geweest en ze liet een hele sterke vrouw zien. En wat lag jij er mooi bij, daar kunnen ze trots op zijn, en dat zijn ze ook.
Voor de laatste keer een groet, bedankt dat ik je heb mogen kennen, bedankt voor alles. En zoals je zelf altijd zei: Het ga je goed, bij alles wat je doet!!

Voor 2 goede vrienden...

Voor 2 goede vrienden die het leven niet meer zagen zitten en er zelf een einde aan maakte. Hoop dat jullie de rust nu gevonden hebben...........voor altijd in mijn hart !Ben nog steeds erg boos maar de pijn overheerst nu...

Voor pollewop en lieke

Gewoon een dikke warme kaars!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.