Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wilma

Wilma

14-02-2009 om 13:26

Martijn

Lieve Martijn,

Het is Valentijnsdag, jóuw dag een beetje, jouw derde naam is Valentijn omdat je volgens een van de vele berekeningen op Valentijnsdag het levenslicht zou gaan aanschouwen. Maar nee, je was er al een tijdje eerder, konden we lekker al van je genieten.

Lieve Martijn, vandaag ook de dag van je zusje, haar verjaardag. Vijf wordt ze al, wat groot. Jou hebben we helaas nooit vijf zien worden. Of vier, drie, twee of zelfs één. Kijk je vanaf je plekje naar ons?? Ik voel je óveral om me heen, de zon straalt zó lekker fel !! De liefde hier in huis voelt tussen ons vijfjes zo goed op deze speciale dag en jij hoort daar gevoelsmatig gewoon bij, dat weet je.

Wat had ik je graag zien staan met een kadootje, gekocht van je eigen geld. Een beetje gek doen met je broer tijdens het zingen van Lang Zal Ze Leven. Je kleine zusje lekker knuffelend, want "met jullie wil ik wél knuffelen, maar niet met al het bezoek", zoals ze vanmorgen zei.

Lieve Martijn, dankjewel voor de mooie zon, een prachtkado van bovenaf, van een lieve grote broer ...

Kus,
Wilma

Maatje

Maatje

14-02-2009 om 13:44

Wilma

Wat hebben Martijn, Roosmarijn en hun broertje een prachtmoeder. Ik moet huilen om je briefje aan jouw kleine mannetje, zo 'overal en altijd aanwezig', voelbaar, tastbaar, in liefde. Wat fijn. En gefeliciteerd met je grote kleine meid! Maatje.

Christa.A

Christa.A

14-02-2009 om 15:18

Wilma

Gefeliciteerd met Roosmarijn!!!!!!!!!!!!!! Ook hier staat voor haar grote broer (die erbij had moeten zijn) een kaarsje te branden......
Dikke kus uit het westen van ons ;o)
Liefs, Christa.

Anna :-)

Anna :-)

14-02-2009 om 23:47

Wilma

Hier ook even hard slikken bij je lieve berichtje aan Martijn, wat heb je dat mooi verwoord lieverd!! Heb veel aan jullie gedacht vandaag én gebaald van de grote afstand, anders waren we zéker weten even langs gekomen.

Dikke kus,
Anna

Voor roompie

de grootste kaars die er bestaat!

denk aan jullie

Martijn* en wilma

Een mooie kaars voor jullie Martijn, gefeliciteerd met je dochter! en wat heb je het ontroerend mooi neergetikt, brok in de kelen, vochtige oogjes... mooi! even geen woorden meer, maar een dikke virtuele knuf!

Liefs, Beertje(s)

Een aantal grote fakkels....

...tijdje weggeweest, zoveel gelezen hier, kan het allemaal niet zo terughalen, maar ze zijn nodig... Een aantal grote fakkels voor iedereen hier die ze om diverse redenen zó goed kunnen gebruiken. Voor heel veel liefde, warmte, troost, hoop, licht, kracht en meer!

Liefs, Beertje(s)

Kaarsje voor inger*...

...vrijdag op weg naar school zat ons dochtertje achter op de fiets bij mij en riep plots zachtjes, omhoog kijkend... mama van Eeeeeesther! mama van... en dat wel 3x. De tranen sprongen gelijk in m'n ogen, ze wist eigenlijk niet goed waarom ze dat deed. Ze wilde je iets vragen, maar wist ook niet meer wat... wetende dat we vandaag jullie dochter weer zien bij een mini familie-reunie hield het haar wellicht weer extra bezig, maar ik was diep ontroerd en weer even van slag. Op vakantie had ze het ook al plots over jou, en dat kwam echt zo uit het niets. En dat is slechts ons dochtertje... Je wordt gemist meis, mooie zonnebloemkaars voor jou!!

Liefs, Beertje(s)

Petra-

Petra-

15-02-2009 om 21:15

Beertje

Voor jou een mooie kaars, voor je vriendin en al die mensen die ze achter liet...

Petra-

Petra-

15-02-2009 om 21:16

Wilma

Voor jullie Martijn een mooie kaars, je hebt me met je woorden (weer) diep geraakt. Zo mooie verwoord.

Petra-

Petra-

15-02-2009 om 21:17

Mien

Voor jou en Henk een kaarsje, gewoon omdat ik opeens ook aan FLeur moest denken.

Petra-

Petra-

15-02-2009 om 21:20

Nog meer fakkels

voor al die mensen die het zo nodig hebben!

Petr@

Petr@

15-02-2009 om 21:43

Fakkels

Zet er ook een paar naast, voor iedereen die het nodig heeft...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

15-02-2009 om 21:44

Purk

Een dikke kaars vol kracht voor jou omdat je jouw vader zo mist...
(ik ben dit jaar ook al weer 10 jaar zonder vader, dus ik begrijp je verdriet)

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

15-02-2009 om 21:48

een kaars voor de moeder van mijn vriendin. Vrijdag heeft ze allerlei onderzoeken gehad, maar ze mocht dit weekend lekker naar huis. Morgen krijgt ze een gesprek met de oncoloog om alle uitslagen te bespreken.
Een kaars vol hoop op positieve berichten...

Petr@

Petra-

Petra-

15-02-2009 om 22:14

Voor dropke

een grote vlam!

Minet

Minet

16-02-2009 om 08:37

Voor mijn tante

5 jan. jl. hoorde je dat je ernstig ziek was, een niet te behandelen vorm van kanker bleek zich inmiddels op verschillende plekken in jouw lijf te hebben genesteld.
Toch begon je met chemo, immers, het boek dat je aan het schrijven was over jouw leven met man en kinderen was nog niet af. Als een razende ging je aan de slag met een van je dochters, jij dicteerde, zij schreef. Helaas was gisteren jouw laatste bladzijde in het leven, jij bent er niet meer, het boek is niet af.....
Rust zacht lieve tante Gerda

Petr@

ik brand een kaars voor een goede uitslag voor de moeder van je vriendin. Laat haar alsjeblieft nog lang hier mogen zijn.

En bedankt voor jouw kaarsje.

liefs van Purk

Wilma

Wilma

16-02-2009 om 12:29

Pelle

Als je in 't archief de naam "Martijn" intypt, kun je zijn verhaal lezen, 'k ben zoals ik laatst ook al eens schreef hier (helaas) een 'ouwe rot in 't vak'.

Lief dat je 't wilt gaan lezen, doet me altijd goed !

Groetjes,
Wilma

Wilma

Wilma

16-02-2009 om 12:32

Een dikke kaars

Want ik zie hier al veel berichtjes staan, vast over mensen die ook een dikke kaars verdienen. Gevoelsmatig sluit ik me er nog even voor af. Vandaag nog 't kinderfeestje van Roos (rózer dan roze, een prinsessenfeestje ), morgenochtend nog uitdelen op school (en dan mogen broers en zusjes ook in de klas zijn waar hun zusje of broertje uitdeelt, zó leuk, had Martijn vast ook leuk gevonden, éffe geen les ). En dán ga ik hier lezen over al die anderen, nog éffe niet, want dan wordt de draaimolen van emoties in mijn hoofd wel heel vol. Maar mórgenmiddag kom ik lezen.

Tot dan brand ik alvast een dikke kaars, voor iedereen hier die 'm nodig heeft ...

Groetjes,
Wilma (óp naar 't prinsessenfeestje, geen zon trouwens vandaag)

mo

mo

16-02-2009 om 13:12

Lieve, lieve wilma

Ik wens je een geweldig prinsessenfeest met Martijn* aanwezig in elke roze versiersel, in elke prinsessen getwinkel en natuurlijk in je mooie grote dochter van 5.
Wij waren samen 'lid van de club' weet je nog vroeger lang geleden, maar dan toch eigenlijk weer niet zo lang geleden? En toen kwamen we elkaar weer tegen bij "Zwangerschap en bevalling". Mijn grote dochter wordt ook 5 met ook een erg roze prinsessenfeest. En met een grote zus die vanuit elke ster met haar meedanst.
Lieve Wilma, ik kom hier bijna nooit meer, maar op jou moest ik even reageren.
Een hele dikke kus,
Mo

mo

mo

16-02-2009 om 13:16

Voor iedereen....

..met een barst in hun hart en voor alle kindjes die gemist worden, brand ik vandaag een kaars.
Mo

roompie

roompie

16-02-2009 om 19:50

Afscheid nemen van

wat is dit moeilijk
sinds sept in angst
sinds dec de gedachte we hebben het gehaald
sinds februari de akkelige koude waarheid
ik ga mijn vader verliezen!!!
papa ik hou van je, kan je niet missen, maar de tijd komt eraan!!
dit kunnen we niet winnen...............
waarom!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????
gr roompie

Petr@

Petr@

16-02-2009 om 21:36

Roompie

Een hele dikke kaars voor jou...
En heel veel sterkte!!!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

16-02-2009 om 21:42

Purk

Helaas geen goede uitslag. Ze hebben geen primaire tumor kunnen vinden in delen die behandelbaar zijn (borst, hoofd, longen) en haar moeder is te oud (73) om een hele zware chemokuur aan te kunnen, dus het is nu afwachten... De dokter weet niet hoe lang ze de ziekte heeft, dus ook niet hoe dit gaat aflopen, zeker is dat geen genezing meer mogelijk is...
Bedankt voor jouw kaarsje!

liefs,
Petr@

Petra-

Petra-

16-02-2009 om 22:11

Petr@

Voor een mooie krachtige kaars!

Petra-

Petra-

16-02-2009 om 22:12

Roompie

Ook voor jou en je vader een kaars, dat jullie samen de laatste weg op een 'mooie'manier mogen bewandelen....

Een kaars voor kracht en liefde!

ilsepilse

ilsepilse

17-02-2009 om 09:36

Lieve dames

bedankt voor de steunende kaartjes in het ziekenhuis, mijn man is al een stuk beter, mag al opzitten en zelf naar de wc gaan.
Alleen heeft hij nog veel pijn aan zijn ribben maar ja 12 ribben breken is niet niks...
Maar het gaat gelukkig de goeie kant op !
Thanks again !!
Ilse

Fijn ilse

dat het wat beter gaat!

Polly Shearman

Polly Shearman

17-02-2009 om 11:50

Ach petr@

Dat is geen goed nieuws idd,
een kaarsje voor jou, en je vriendin en haar moeder!

groet, polly

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.