Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
knevel

knevel

05-05-2009 om 19:08

Voor nikus, purkman en polly

Verdriet dat niet te vergelijken is, maar ach...verdriet is verdriet. Sterkte allemaal!

liefs Knevel

Asa Torell

Asa Torell

05-05-2009 om 19:40

Kaarsje voor purkman

Hopelijk was het toch een fijne dag... ondanks het grote gemis!

Asa Torell

Asa Torell

05-05-2009 om 19:41

Nog een kaarsje

Voor de moeder van een klasgenootje van zoon, die een vaataandoening heeft. Hopelijk zijn ze er op tijd bij om er wat aan te doen!

Minet

Minet

05-05-2009 om 21:16

Alsnog voor purkman

Ook al is jouw verjaardag bijna voorbij, toch ook van mij nog een kaars voor deze rare verjaardag. Gemis in de vroege ochtend, maar gelukkig een erg leuke middag/avond gehad bij het bevrijdingsfestival!
Groetjes, Minet

Petra-

Petra-

06-05-2009 om 08:59

Voor polly

de hele dag wachten, dat duurt lang. Een kaarsje voor hoop!

Petra-

Petra-

06-05-2009 om 09:02

Moederdag 2009

bijna weer moederdag, voor mij weer een moederdag zonder moeder, wel bloemen, maar op de 'verkeerde' plek.

Moederdag 2009, een moederdag voor velen een dag met een zwart randje, omdat er kinderen en moeders missen.
Voor iedereen die het zondag moeilijk heeft steek ik een kaarsje aan!

Petra-

Petra-

06-05-2009 om 09:03

Mien

Voor jou en jullie Fleur een mooie kaars!

Voor ruud

een mooie stoere kaars voor jouw vent. Ik hoop vandaag op een goede uitslag voor je!

knuffel van Purk

Polly Shearman

Polly Shearman

06-05-2009 om 11:13

Ook voor mijn ruudje!

Af en toe slaat de angst me om het hart en voelt het alsof mijn keel word dicht geknepen. Op andere momenten gaat het redelijk goed met hem en denk ik dat het allemaal wel meevalt. Het is zo moeilijk om dat kindje pijn te zien hebben en door het leven te strompelen ipv rennen en vliegen wat hij op zijn leeftijd zou moeten doen.
Na half 5 belt de kinderarts en ik hoop daarna wat meer te weten en heel goed nieuws te krijgen, al besef ik dat zelfs het gunstigste senario toch nog vreselijk onzeker zal zijn.

groet, polly

Voor polly

Omdat het toch verdorie niet meevalt om maar te wachten op uitslagen, je kind pijn te zien hebben en te weten dat de kans toch groot is dat het om iets waarvan je dacht dat het ver van je kind zou blijven.
Kaarsje helemaal voor jou, Polly.

Kaarsje ernaast voor ruud en polly

Opdat de hoop nooit verdwijnen zal.
Veel warmte vanuit hier, Geerke

Polly Shearman

Polly Shearman

06-05-2009 om 18:18

Zie gezondheid

ruudje zal helaas nog veel kaarsjes nodig hebben

Minet

Minet

06-05-2009 om 18:38

Reusachtige kaars voor polly en ruud

en niet te vergeten Pollyman en Ruuds broers!
Wat ellendig, wat een schrik, wat een verdriet. En nu maar hopen dat er goede medicijnen voor hem zijn waardoor hij niet teveel last heeft.
Liefs, Minet

Voor loentje en berber

Zomaar even een warme kaars!!
liefs Geerke

picobello

picobello

07-05-2009 om 13:28

Mooie blauwe kaars

voor die twee geweldige knulletjes die voor het eerst moederdag zonder mama moeten vieren en haar verjaardag, maar ook hun vader. Die zijn kids door deze moeilijke tijd heen moet helpen.

Gerdina

Gerdina

07-05-2009 om 13:50

Voor ons meisje

Lieverd, k hoop dat we er achter komen wat er met je is.
Kus, mama

Voor n mama in amerika

die haar dochter zo vreselijk mist

..............................

gula

Gerdina

Gerdina

07-05-2009 om 20:00

Wanhoopje

Een dikke kaars voor jou!

Eerst voor martijn

omdat het zo de dagen vòòr zijn (ik zit in Turkije, de leestekens zitten hier wat op een ander plekkie) een mooie gele kaars!

Kus, Mien

Ruud

om de onzekerheid, omdat het moeilijk is, misschien nog wel meer voor je moeder (en vader) dan voor jou

Sterkte!

Leni

Leni

08-05-2009 om 09:52

Voor frans

Voor Frans

Anna

Anna

08-05-2009 om 10:02

Voor *papa*

omdat je nu eindelijk op je 83e rustig bent ingeslapen........

Wat heb je het zwaar gehad en wat heb je gehuild (en wij met jou !!) toen je naar het verpleegtehuis moest omdat mama niet meer voor je kon zorgen....

Het laatste jaar is zo zwaar voor je geweest, en wat deed het zeer om jou zo afhankelijk van anderen in je bed te zien liggen....

De vreugde in het leven was weg bij je....

Het is goed zo pap, zal je zooo heel erg missen, maar je hebt nu je rust.....

dikke kus je jongste dochter

Voor anna's vader en voor anna

Je schrijft het zo mooi op, wat moet het moeilijk geweest zijn allemaal de laatste tijd!

Anna

Anna

08-05-2009 om 13:11

Geerke

Dank je voor je lieve reaktie....

Het was en is zwaar, de tranen lopen me nu ook over de wangen, maar paps heeft zijn rust...

Voor m'n moesje is het nu vooral loodzwaar, ze moet haar man/vriend/maatje missen waar ze al zo lang mee samen was.
Ze woonden al niet meer samen, maar dit afscheid is zo definitief he ?!!!

Zal nog wel een hele tijd een grote pijnlijke plek blijven.......

groet Anna

Kaars voor wanhoopje

Omdat je het zoooo goed kan gebruiken!

Petr@

Petr@

08-05-2009 om 20:09

2 anna's

De eerste kaars is mijn wekelijkse vrijdagkaarsje voor Anna...
De tweede kaars is voor de andere Anna omdat zij haar vader moet missen...

liefs,
Petr@

Christa.

Christa.

08-05-2009 om 23:27

65 jaar....

Mamma.... afgelopen maandag was ik jarig, en voor de 5e keer kreeg ik geen telefoontje om 12 uur :o( Vandaag bent u jarig en voor de 5e keer kon ik u niet bellen om 12 uur....
Mam, u zou vandaag 65 worden en ik werd afgelopen maandag 40.... Voor ons alletwee een speciale leeftijd.
Ik had zo graag deze verjaardag uitbundig met u willen vieren, in plaats daarvan heb ik het maandag rustig gehouden en ben ik vandaag met Saar naar uw plekje gegaan.
Mamma ik mis u :o( En op dagen als vandaag is de pijn extra rauw.
Nu zondag nog....
Kus in de wind van uw 'troela' Christa.

Rafelkap

Rafelkap

09-05-2009 om 09:22

Voor alle moeders

een kaarsje, die moeder hadden willen zijn of geen moeder meer hebben, omdat ze er morgen zo aan worden herinnerd

Bastet

Bastet

09-05-2009 om 09:34

Martijn*

Voor kleine Martijn*,die al een hele knul zou zijn nu,voor zijn mama,zijn papa,zijn broer en zusje.Ik wens jullie een goede dag,waar hopelijk de steun en gedachtes van mensen,hoe ver ze ook wonen,als een warme deken om jullie heen hangt.
liefs,Bastet

Wendy B.

Wendy B.

09-05-2009 om 10:18

Martijn*

Mooi jochie dat altijd jochie zal blijven... Vandaag de dag die alles voorgoed veranderde.
Kus in de wind!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.