Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hetty,*

Hetty,*

29-04-2009 om 21:22

Colin*

Ik steek een mooie zachtblauwe herinneringskaars aan voor Colin, op deze dag die geen bijzondere dag had moeten zijn.
Ansjo, hoe is het meid? Ik denk aan je!
Dikke knuffel, Hetty,*

Fakkels, en een extra kaarsje

Ben eventjes offline geweest en zie weer zoveel berichtjes staan...

In stilte zet ik er (weer) een heleboel fakkels bij. In gedachte bij ieder die het zo goed gebruiken kan, om welke reden ook. Hopelijk geeft het nog een beetje extra licht in donkere dagen, warmte waar nodig, hoop, kracht, troost... en nog zoveel meer.

Fakkels ook voor alle kind-sterretjes en de papa's en mama's en anderen die hen zo missen. Die morgen (net als andere dagen) zo graag zo heel anders hadden willen beleven... Voor wiens kindje(s) morgen niet met een vlaggetje kan zwaaien of met wat eigen centjes iets leuks kan uitzoeken. Iets wat je zelf misschien nooit zou hebben gekozen, maar ach, dat koppie erbij... Teveel mensen die dat moeten missen...

Fakkels dus voor iedereen die het zo goed gebruiken kan, om diverse redenen... En een extra kaarsje erbij voor de buurtjes van mijn ouders, in afwachting op de uitslagen na de operatie van vandaag...

Liefs, Beertje(s)

Rembrand

Rembrand

30-04-2009 om 13:28

Slachtoffers apeldoorn........

Afschuwelijk............
M.

Ook voor de slachtoffers in apeldoorn

Koninginnen dag zal nooit meer het zelfde volksfeest zijn ben ik bang

Verbijsterd

Jeeeemig...... wat erg wat erg.
Kaarsen voor iedereen die erbij betrokken is....

In en in triest

voor de slachtoffers in apeldoorn n kaars.

Voor de gewonden alle kracht om er boven op te komen en voor de omstanders sterkte met het verwerken van dit vreselijk iets.

Wat n mooie dag had moeten worden loopt uit op n drama, ben er zelf naar van

gula

Marsudan

Marsudan

30-04-2009 om 16:22

Kippevel

Net de beelden gezien, wat een afschuwelijk drama... Verbijstering...

Pollewop

Pollewop

30-04-2009 om 20:59

Een grote fakkel

Voor de slachtoffers in Apeldoorn en hun nabestaanden, maar ook voor de nederlandse bevolking in de hoop dat dit volksfeest niet voor het laatst is gevierd.

Apeldoorn

Voor de slachtoffers natuurlijk, de doden, de gewonden.
Maar ook voor alle hulpverleners, die dit ongetwijfeld vannacht gaan herbeleven en herbeleven. In het bijzonder een kaarsje voor de politieman die net op tijd wist weg te komen bij de Naald.

assepoesje

assepoesje

01-05-2009 om 01:08

Apeldoorn

een hele rij kaarsen
voor iedereen
die er, op welke manier dan ook, mee te maken had /heeft
afschuwelijk !! wat een idiote malloot....

Geen woorden voor...

...ik zet er grote fakkels en nog een heleboel kaarsjes bij. Voor de slachtoffers, de nabestaanden, de gewonden en ieder die er op welke manier ook mee te maken heeft, ieder die dichtbij dit vreselijke gebeuren staat/stond...

Liefs, Beertje(s)

Petr@

Petr@

01-05-2009 om 16:26

Apeldoorn

Voor alle slachtoffers, hun familie, vrienden en iedereen die dit van nabij heeft mee moeten maken zet ik ook een grote fakkel neer...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

01-05-2009 om 16:30

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

(Graag gedaan hoor die kaarsjes! En je hebt gelijk... ik dacht dat het gemis minder zou worden, maar het lijkt alleen maar meer te worden...)

liefs,
Petr@

Voor de ouders van karst t

En voor de rest van zijn familie. Wat afschuwelijk om dit te moeten doormaken, dat je kind zoiets doet, het leven laat op zo'n afgrijselijke manier...

Petr@

Petr@

03-05-2009 om 11:59

Ruud

Voor Polly's Ruud een stoer blauw kaarsje vol hoop dat de medicijnen goed hun werk doen!
En een knuffel voor jou Polly...

liefs,
Petr@

Voor lynn*

Omdat ik zomaar ineens aan je denken moet... dag lief meisje...

Voor de schoonzus en neef van nikus

een mooie heldere kaars om jullie alle kracht van de wereld te wensen ik hoop dat alles goed komt en nikus voor jou ook een kaarsje omdat het je zo aangrijpt (logisch)

Petr@

Petr@

04-05-2009 om 20:48

Nikus

Dikke kaars vol hoop voor je schoonzus en neefje...

liefs,
Petr@

Petra-

Petra-

04-05-2009 om 20:49

Grote vlam

voor iedereen die het zo hard nodig heeft!

Voor nikus

een mooie kaars voor je schoonzus en je neef. Wat een narigheid en ellende. En ik zet er ook een kaarsje naast voor jou, gewoon omdat ik ff een arm om je heen sla.

Knuffel van Purk

Voor mijn lieve man

een kaars voor jou. Je eerste verjaardag zonder je moeder. Zonder ouders. Morgen zal niet meer het eerste telefoontje van haar zijn. Altijd hing ze als eerste aan de telefoon bij een jarige job hier in huis....het zal even stil zijn.

We gaan er met z'n allen een mooie dag van maken en zullen stilstaan bij het gemis.

Een dikke zoen van je eigen Purk

Polly Shearman

Polly Shearman

04-05-2009 om 22:44

Ach purk

Mooi kaarsje voor jullie allebei. Xk

He purk

Bijzondere dag zal het worden - ik denk aan jullie.
Geerke

Jacoline29

Jacoline29

05-05-2009 om 08:13

Voor bing

Hij moet vandaag en zware operatie onder gaan.
we denken aan je.

Bastet

Bastet

05-05-2009 om 09:21

Kaarsjes

Een zee van kaarsjes,voor iedereen die het gebruiken kan!
liefs,Bastet

Voor purkman

Omdat je vandaag jarig bent, voor het eerst zonder je moeder, een lichtje voor jou.

Sancy

Sancy

05-05-2009 om 10:35

Voor purk haar man

een warme kaars en een goede dag gewenst!

Petr@

Petr@

05-05-2009 om 15:52

Purk

Een dikke kaars voor jouw man en jouw gezin en een dikke verjaardagszoen voor Purkman...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

05-05-2009 om 15:53

Bing

Een kaars vol hoop dat de operatie gelukt is en dat je snel weer opknapt!

liefs,
Petr@

Voor een vriend

voor wie die datum van 11 mei nog zo ver weg lijkt.... zo lang wachten op een zo belangrijke operatie...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.