Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jacobien

Jacobien

16-08-2008 om 12:22

Kaarsje

Voor de mensen die in spanje een ongeluk gehad hebben; de jongste van 3 maanden is hersendood verklaard en de oudste van 3 jaar is geopereerd aan het hoofd. Dat zij de kracht mogen hebben om door te gaan, al weet ik ook niet hoe je dat na zo'n vreselijke gebeurtenis moet doen.

Mickey en petra

Dank voor jullie medeleven. Ergens voel ik de warmte ervan...
Het is zwaar, hallucinaties, enorm geel zien; ik denk de laatste loodjes...

Suus

Suus

16-08-2008 om 21:32

Voor de ouders en familie van daan

die gisteren 6 meter uit een boom is gevallen en dat niet heeft overleefd. 8 jaar is hij geworden.. veel te jong een engeltje erbij.

Kippevel en kaarsjes...

Heb weer even zitten lezen hier en zit vol kippevel... als zo vaak ook met een brok in de keel en vochtige oogjes... en ik plaats weer een heleboel kaarjes erbij, voor ieder die dat zo goed gebruiken kan. Kracht, liefde, hoop, geloof, troost en nog zoveel meer... wederom... maar het kunnen er niet genoeg zijn.

Liefs, Beertje(s)

Och superpeet

Het is zo herkenbaar. Ik zet nog een kaarsje neer, hopelijk voel je de warmte weer.
Heel veel sterkte met afscheid nemen, met loslaten...

Liefs, Mick

Ansulina

Ansulina

17-08-2008 om 10:11

Voor de mannen

Die zijn doodgevroren tijdens het bergbeklimmen.

Ansulina

Ansulina

17-08-2008 om 10:13

Voor jamie

Wij blijven kaarsjes voor je branden kleine man,voor jou en je moeder.

Met tranen in mijn ogen voor de buuv

die te horen heeft gekregen niet lang meer te leven 45 jaar 2 meiden 9 en 18 jaar alleenstaand en geen vaders in het spel zucht.......

Maatje

Maatje

17-08-2008 om 16:45

Voor mayte* en haar gezin

Hai Mayte,

Zonet zag ik jou met je kindjes bij de wensput. Is dat in een ziekenhuis? Wat zijn ze beiden prachtig, je meisje en je kleine mannetje. Wat vind ik het erg dat Vincent niet meer lijfelijk in jullie midden is; dat je nooit foto's zult hebben met hem er op wéér een jaartje ouder. Ik wens je kracht, en krachtbronnen. En veel liefde. Ook in de herinnering, aanwezigheid, van Vincent. Hoop ik. Vanavond brand ik een kaarsje voor je zoon, irl; nu een hier, op ool...

Liefs,
Maatje

elides

elides

17-08-2008 om 16:46

Mooie kaars voor

de oude juf van mijn dochter waar voor 2e keer borstkanker is geconstateerd.

voor mijn lieve angel die ik zo gigantisch mis.

voor mijn lieve opa en oma die ik ook zo graag bij mij zou hebben.

voor alle andere mensen die het zo hard nodig hebben

Petra-

Petra-

17-08-2008 om 20:02

Voor kaatje en bas

jullie trouwdag, maar zonder Bas... een kaars voor jullie liefde, oneindig

Petr@

Petr@

17-08-2008 om 21:50

Kaatje

Rood is de kleur van de liefde, daarom een rode kaars voor jou, voor een liefde die sterker is dan de dood...

liefs,
Petr@

Voor kaatje en bas

Een kaarsje, zonder woorden, maar met een knuffel.

Bastet

Bastet

18-08-2008 om 09:06

Een kaarsje...

Een kaarsje voor M....vandaag zou je zestien jaar geworden zijn,maar je werd niet ouder dan acht jaar....ik brand een kaarsje voor jou,je ouders en je zusje.Let maar een beetje op haar vandaag,het is haar eerste schooldag op de middelbare school....
Bastet

Petra-

Petra-

18-08-2008 om 13:37

Cor

al 10 jaar vieren we niet meer jouw verjaardag, maar vergeten zullen we je nooit!

Voor inkie's papa

dat hij maar weer gauw uit het ziekenhuis is

Petra-

Petra-

19-08-2008 om 09:39

Voor mijn vriendinnetje

gisteren de scna en echo, vandaag de uitslagen... Ik hoop zo dat het nieuws goed zal zijn! Een kaarsje voor jullie!

nomis

nomis

19-08-2008 om 20:03

Voor daan

8 jaar oud en dan klim je in de boom zoals zovele kinderen. Maar helaas is het niet goed afgelopen en ben je eruit gevallen.

Het verlies voor dit gezin is niet te beschrijven. Zo denk je dat je kind aan het spelen is veilig in de straat en zo moet je je kind een paar uur later loslaten.

Een ieder is aangedaan, het medeleven is enorm. Ik hoop dat het gezin heel lang de steun gaat krijgen van de mensen om hen heen.

Voor Daan en zijn familie een grote kaars die hoop ik nog heel lang blijft branden en steun geeft aan dit gezin.

Carla

Petra-

Petra-

19-08-2008 om 21:44

Meer kaarsen voor mijn vriendinnetje

de uitslagen waren niet wat we gehoopt hadden, maar ze vecht door! daarvoor een heleboel kaarsen met kracht en hoop!

Een kaars...

... voor mijn vader. Die mijn moeder heel liefdevol verzorgd, maar steeds minder contact met haar krijgt. Die een deel van de zorg en hun privacy uit handen geeft om zelf eens goed te kunnen slapen... Voor wie ik een enorme bewondering heb gekregen...

100.000 kaarsen

voor iedereen die het nodig heeft.

Petr@

Petr@

20-08-2008 om 10:38

Petra-

Een dikke kaars vol kracht en hoop voor jouw vriendin...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

20-08-2008 om 10:38

Superpeet

Een dikke kaars vol kracht voor jouw ouders...

liefs,
Petr@

Petra-

Petra-

20-08-2008 om 13:36

Superpeet

voor jou, je vader en andere naasten een kaars voor kracht om deze moeilijke tijd samen door te komen!

Voor het gemis

Oh wat moeilijk vind ik het nu even. Mijn kleine vrolijke Neo is net 1 geworden, maar inderdaad zullen er van onze lieve Enzo* "nooit foto's zijn met hem er op wéér een jaartje ouder" - Mayte ik denk ook aan jullie.
En voor al die anderen die dat gemis kennen. Die ook foto's in fotoalbums plakken, zonder dat je ze ooit kunt geven. Die ook vrolijke familiefoto's vermijden omdat ze nooit compleet zijn.
Kan wel janken. Wat kl*te is het toch.

Voor jou, kleine meid

En voor een klein stoer meisje die zomaar ineens leukemie heeft gekregen.... wat moet je daar nou mee.

Geerke

Voor jou een kaarsje. Omdat het je nu zo ongelooflijk aanvliegt.

Geerke

Voor jou een kaarsje, omdat woorden niet genoeg zijn.

Geerke

omdat het gewoon een gemis blijft! Een kaarsje voor licht en warmte, soms kan het je zo aanvliegen en bij jullie is het nog maar zo kort geleden!

Een knuffel voor je zere hart!
Liefs, Mien

Nou lief zeg

al die kaarsjes....
Maar ze zijn tegelijk voor al die anderen hoor....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.