Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maatje

Maatje

12-08-2008 om 18:48

Voor de cameraman van rtl4

Gestorven met het voornemen het wat rustiger aan te gaan doen, meer tijd aan/met z'n gezin te besteden. Een drama. En wat wijst dat mij/ons weer op dat feit, dat je je tijd NU moet hebben; soms is er geen 'later'...

Petra-

Petra-

13-08-2008 om 11:22

Kaarsje voor stan

en voor zijn vrouw, kinderen, familie, vrienden, collega's....

Voor mijn oma

Soms mis ik u zo. Klein grijs duifje....
Dikke kus van je kleindochter!

Petra-

Petra-

14-08-2008 om 20:49

Pind@

voor jou een kaarsje, omdat het gemis van mensen om je heen je opeens kan overvallen....

Petra-

Voor jou, ik moest vandaag aan je denken. Hopelijk heb je vandaag wat meer duidelijkheid gekregen van je kno-arts.

reina

reina

14-08-2008 om 21:14

Voor c

Omdat hij zijn kleindochtertje zo heel erg mist.

_Chrissie_

_Chrissie_

14-08-2008 om 21:39

Pind@

Een kaarsje voor jou en je kleine grijze duifjes oma!
Knuf, Christa.

_Chrissie_

_Chrissie_

14-08-2008 om 22:11

Lieve mamma

Vandaag vijf jaar geleden (ook een donderdag) sprak ik u voor het laatst :o( Ik had u aan de telefoon en u vertelde me dat u naar pappa wilde..... pappa was op dat moment al 24 jaar dood.
De volgende ochtend (een vrijdag net als morgen) rond 9 uur kreeg ik een telefoontje van mijn schoonzus (die er ook alweer 2 jaar niet meer is :o( ) dat u overleden was.
Het kwam net in alle hevigheid weer terug mammie :o( Een van de heel weinige momenten dat ik even heel erg moest huilen....
Ik mis u mams!!!!
Kus, uw Troela.

_Chrissie_

_Chrissie_

15-08-2008 om 00:06

Voor mijn moeder....

Dit gedichtje heb ik laatst op internet gevonden....
Mam, deze is voor u!
Als ik aan jou denk,
denk ik aan een roos met morgendauw
en een hemel stralend blauw.
Ook een roos verliest eens zijn glans
en aan een blauwe lucht is wel eens een wolk.
Maar een roos bloeit steeds opnieuw
en een donkere wolk drijft weer over.
Dan straalt de roos weer in de morgen
en de lucht weer prachtig blauw.
Denk ik aan een roos
dan denk ik aan jou.
Kus, Christa.

Ansulina

Ansulina

15-08-2008 om 06:46

Chrissie

Voor jou een mooie kaars,omdat je je moeder zo mist,
Het is raar als het op dezelfde dag is he meis.
Liefs van Ansulina

Ansulina

Ansulina

15-08-2008 om 06:47

Voor chanty

Omdat ze je zo zenuwachtig maken en dan nog niks doen.

Ansulina

Ansulina

15-08-2008 om 06:48

Voor jamie

Omdat we je missen

sandra75

sandra75

15-08-2008 om 07:59

Voor enzo*

Een ballon dit keer met een groot hart erop.Vandaag is jouw kleine broer Neo jarig.En natuurlijk wordt er op deze dag ook erg veel aan jou gedacht,omdat je zo'n bijzonder jochie bent en je ook lekker onder de slagroom had moeten zitten!

Voor chrissie

Omdat je je mama zo mist...... Ik word er stil van.

Liefs, Isabel

Dank jullie wel meiden

Wat lief om hier kaarsjes voor mij te zien. Ja soms kan het verdriet je ineens zo overvallen......
Liefs, Isabel

Voor melanie

dochter van een colega van mij man die onverwachts aan een hartstilstand is overleden.
vandaag was ze jarig ze zou 18 worden groot feest zou het zijn en nu....wordt ze vandaag begraven.
rust zacht meis !

Petra-

Petra-

15-08-2008 om 10:08

Chrissie

een knuffel en een mooie kaars voor jou!

Petra-

Petra-

15-08-2008 om 10:10

Enzo

voor jou een mooi kaars, speciaal op deze dag omdat je broertje alweer 1 jaar wordt, en jij zo gemist wordt!

Mijn moeder

Een kaars voor mijn dappere moeder...

Petra-

Petra-

15-08-2008 om 20:58

Superpeet

een kaarsje voor jullie, de weg is zo moeilijk... heel veel kracht en liefde voor jullie!

reina

reina

15-08-2008 om 21:02

Voor geerke

Allereerst gefeliciteerd met de verjaardag van Neo! Maar ik steek ook een kaarsje voor je op ( en natuurlijk ook voor Reimer en Hans) omdat Enzo het feest vandaag mee had moeten vieren!

Voor anna

Een vrijdagkaarsje. Omdat ik vanmioddag ook ineens aan jou moest denken.

Liefs,
Moon32

Voor wendy b.

Omdat soms inderdaad alles kaa uu tee is maar het gelukkig ook weer opklaart....

Liefs,
Moon32

Voor pinda

Omdat ze haar oma zo mist.

Liefs,
Moon32

Voor moon d

Omdat ik je mis hier op het forum en omdat ik je gewoon een lief mens vind.

Liefs,
Moon32

Voor mijn papa

Vanmiddag zat ik op de bank en plotseling zomaar out of the blue miste ik je zoooooo erg en de tranen liepen over mijn wangen. Je hebt je kleinzoon nooit gekend, je jongste kleindochter niet bewust meegemaakt. Oh wat zou je trots zijn op hen! Weet je dat oudste nu muziekles gaat krijgen, zal ze ook piano kiezen net als jij?
En als ik kijk hoe we dan met ons gezin genieten van allerlei leuke dingen, wat had ik graag gewild dat jij daar nog bij had kunnen zijn. Ik zie je zo zitten, lachend om de fratsen die de kinderen uithalen.... Piano spelen met een schare kinderen om je heen die allemaal meezingen net als vroeger toen ik klein was. Och papa....ik mis je!

Liefs van meis

Erg lief allemaal

Het is gewoon zooooo lief al die aandacht voor onze mannetjes! Echt fijn..!!

En zelf steek ik een kaars aan voor

..... mijn collega, die met bekkeninstabiliteit thuis zit, 4 weken voordat ze haar verlof zou ingaan. En voor mijn andere twee zwangere vriendinnen. Dat alles goed mag gaan!

Petr@

Petr@

15-08-2008 om 23:09

Een heleboel kaarsjes

het vrijdagkaarsje voor Anna, een verjaardagskaarsje voor Neo, een kaarsje voor Superpeets moeder, een kaarsje voor Pind@, een kaarsje voor Chrissie, een kaarsje voor Moon32, en een speciaal kaarsje voor Therese, vol hoop op een wondertje...
En een kaarsje voor mijn moeder omdat ze verleden week haar hond heeft moeten laten inslapen en daar heel veel verdriet van heeft...

liefs,
Petr@

Kaarsjes

Superpeet, voor je mama, hoe gaat het nu?
En dan een kaars voor alle lieve mama's en oma's, en papa's en opa's die er niet meer zijn, ook hier worden ze gemist...
Voor de kindjes die er niet meer zijn, de lijst is zo lang!
En een kaarsje voor degenen die op een wondertje hopen, want hoe dat voelt weet ik nog heel erg goed.

Liefs, Mick

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.