Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
yadira1980

yadira1980

06-12-2008 om 13:04

Voor mooie rooie...

11 jaar was je bij me, 11 jaar had ik je lief, ik mis je!

reina

reina

06-12-2008 om 14:50

Voor sas

Omdat datgene waar wij, moeders, altijd bang voor zijn gebeurd is, slecht nieuws bij de controle, die rotziekte is weer bij jou opgedoken. Alsof jullie nog niet genoeg achter de rug hebben! Het lijkt zo gemeen! Ik bid, hoop, denk aan jullie...

emmonis

emmonis

06-12-2008 om 16:56

Voor de buuv van branca

Een kaars voor de buuv van Branca en haar familie.

Voor yadira

die haar mooie rooie zo vreselijk mist.......

Voor frans en mijn buuv

een hele goede vriend van vroeger die een poos bij ons thuis woonde vroeger.Hij zag het leven niet meer zitten en reed van de dijk af vannacht......
Ook al hadden we niet meer zo intens contact maar je had me toch ook om hulp kunnen vragen
Rust zacht mafkees!!!

Hoe tegenstrijdig is het leven iemand die mij dierbaar is vecht voor haar leven en iemand die mij dierbaar was maakt er een eind aan....

Lieve Wilma weer een dag meis hoe lang houd je dit nog vol???

Mika*

Mika* had net wat ouder moeten zijn dan onze oudste zoon, die alweer 7 en half is. En de laatste weken, in aanloop naar Sinterklaas, en nu naar kerst, is dit jochie veel in mijn gedachten.
Joh, wat had ik graag logeerpartijtjes voor deze jongens geregeld...
Hetty, weet dat Mika* niet vergeten zal worden. Mijn moederhart voelt met je mee.
Liefs, Marrit

Enzo*

In de adventtijd denk ik regelmatig aan Enzo. De dag van 2 december 2005, waarop Enzo van de beademing werd gehaald, staat gegrift in mijn gedachten. Die dag treinde ik in de vroege ochtend langs het ziekenhuis waar Enzo lag. Wie wist toen dat Enzo nog een bijzondere tijd op eigen kracht bij z'n ouders en broertje bleef. Zo passend bij advent, bij hoop.
Enzo, een ware ster!
Liefs, Marrit

Steve*

een mooi blauw kaarsje voor jou ventje en je mama, die je zo mist.

knuffel van Purk

Rembrand

Rembrand

07-12-2008 om 16:05

Oom hans.

Vrijdag met ernstige buikpijn naar de HAP gegaan. Onderzoek bracht niets aan het licht. Toen ze weg wilden gaan liep de tante van mijn man al op de gang toen ze merkte dat haar man niet achter haar aan liep.
Hij bleek buiten bewustzijn in de onderzoekskamer te liggen. Na reanimatie ligt hij nu in coma......
Oorzaak vooralsnog onbekend.
M.

Voor alle sterrekindjes

Een mooi kaarsje, omdat jullie er allemaal bij hadden moeten zijn gisteren, stralende snoetjes op pakjesavond.

En speciaal eentje voor Fleur* omdat jouw dagen er weer aan komen, lief klein meisje.

Liefs, Mick

Petr@

Petr@

08-12-2008 om 08:09

Joa*

Een zachtblauw kaarsje voor jou, dat eigenlijk vandaag, jouw eerste verjaardag, op de taart had moeten staan...

liefs,
Petr@

Lief mick!

dank je wel, het is weer december..

Soms denk ik nog wel eens ´wat als?´ en als ik dan probeer te bedenken hoe het leven zou zijn mét Fleurtje, dan voelt dat zo onwerkelijk, vooral ook omdat we alweer bijna zeven jaar leven zonder haar in ons dagelijkse leven.

Mijn collega c

wiens mams van het weekend is overleden.

Lieve C, mijn gedachten zijn bij jullie. Heel veel sterkte.

gula

Rembrand

Rembrand

09-12-2008 om 09:10

Voor een jongen van twaalf......

die meende dat de dood de enige oplossing was........
M.

Bastet

Bastet

09-12-2008 om 10:42

Ach rembrand

Ach,daar ben ik stil van....
Bastet

Ach bah 12 pas....

hoe komen ze erop wat vreselijk erg ........

ik heb zelf een jongen van 12 die zich druk maakt over bmxen en geld sparen en computeren 12 jaar pas ........ een grote kaars er naast

Jacoline29

Jacoline29

09-12-2008 om 18:33

Voor mijn moeder

Het knobbeltje wat ze ontdekt hebben blijkt weer kanker te zijn,6 jaar lang is ze vrij geweest van kanker,nu heeft ze het terug.
mam,ik hou van je.en een dikke kaars voor jouw

Mama van jacoline

n grote kaars.

Sterkte voor jullie....

Ik weet helaas maar al te goed hoe of dit voelt. Mijn mams 10 jaar schoon en afgelopen februari....... andere borst.
Dus voor mijn mams maar n grote kaars ernaast.

gula

Minet

Minet

09-12-2008 om 20:22

Voor pelle en haar gezin

5 jaar zonder moeder, zonder schoonmoeder. Voor jou een groot gemis, voor T1 een herinnering, voor T2 helaas helemaal geen herinnering.

Een kaars voor jullie allemaal!

Groetjes, Minet

Jacoline29

Jacoline29

10-12-2008 om 13:43

Voor gula en haar gezin

ook een kaars voor jouw en je mams.
We weten niet of het uitgezaaid is of niet,ze krijgt een medicijn die de boel kan inkapselen,daarna zal het waarschijnlijk weer weggehaald worden.Hopelijk zijn ze er weer op tijd bij.Bij mijn moeder is het aan dezelfde kant ontstaan waar het heeft gezeten,mijn moeder heeft ook een afgezette borst.
Vandaag bij moeder geweest.Zegt wel,ik denk dat ik erg ziek ben. we hopen dat ze er op tijd weer bij zijn.

Juf op school

vanochtend bij het ophalen van mijn oudste van school, werd net een juf van de onderbouw de ambulance ingetild. Een kaarsje voor haar....ik hoop zo dat het allemaal meevalt. En ook een kaarsje voor het hele team...die hebben de kinderen goed opgevangen, terwijl ze zelf natuurlijk erg bezorgd en geschrokken waren om hun eigen collega.

Purk

Jacoline

t is en blijft n k....ziekte!

Heel veel sterkte (nogmaals) voor jou en je mams, hoop met heel mijn hart dat het goed komt!

gula

mirreke

mirreke

10-12-2008 om 21:52

Kaarsje voor vincent

Omdat ik bij het lezen van het berichtje van je moeder ineens weer zo aan je moest denken. Wat een bijzonder manneke was en ben je toch, wat heb je je ouders en zusje veel gegeven...

_Chrissie_

_Chrissie_

10-12-2008 om 22:31

Ansulina

Kaarsje voor jou en Jamie!
Knuffel, Christa.

Wat fijn

Wat fijn dat er aan al die sterrekindjes gedacht wordt in deze dagen. Marrit dat jij toen langs het VU reed op 2 december.... krijg er tranen van in mijn ogen - jemig nog ben ik stil bij het gevoel van meeleven dat ik kreeg en nog steeds krijg van dit forum....

En die jongen van 12

....en zijn familie..... een dikke kaars. Wat intens zwaar om dit mee te maken.

Voor hessel en mijn buuv

mijn kleine buurjongen die in het UMCG ligt en waarvoor het nog heel spannend is......kom op kleine man er ligt een mooi en spannend leven voor je samen met je broer en zus.

en voor mijn buuv die nu niet meer kan eten en steeds verder weg zakt.

Jacoline29

Jacoline29

11-12-2008 om 14:10

Dank je gula

hoop doet gewoon leven en dat wil ik vast proberen te houden.

dank je wel < slik>

Sancy

Sancy

11-12-2008 om 20:03

Voor karin

mijn collega, die zelf altijd zo liefdevol haar werk doet met onze oudjes, terwijl haar moeder bij ons op de palliatieve afdeling is opgenomen om te sterven.... een dikke kaars!

En weer

en weer een babylichaampje gevonden..... (ik hou niet van dat woord lijkje)
Een kaars voor de mensen die dit kindje missen...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.