Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mika

Vandaag wordt je weer geopereerd,we duimen en hopen dat de tumor nu helemaal weggehaald kan worden.
zet hem op Mika,klein dapper mannetje,hier brand een grote kaars voor je!

Petr@

Petr@

04-12-2008 om 13:49

Steve*

Een stoer blauw kaarsje voor jouw mamma die jou zo ontzettend mist..

liefs,
Petr@

En voor de machinist

Die moeder en kind onder zijn trein heeft gehad. Het aan zien komen en weten dat je het niet meer tegen kunt houden.... wat moet dat moeilijk zijn.

Voor vincent* en mayte

Een kaarsje voor die kleine Vincent die, zoals ik net las elders in het forum, een klein broertje of zusje krijgt! Er wordt nog vaak aan jou gedacht kereltje, en we gunnen jouw mama, papa en Nouska dit nieuwe geluk zo enorm.

Julia

Sancy

Sancy

04-12-2008 om 21:27

Voor g

Ik wacht mee

Beetje opgelucht

Fijn, de kaarsjes. We kunnen voorzichtig positief zijn, het lijkt allemaal goed te gaan.
*diepe zucht*

Genista

Daar steek ik nog een kaarsje voor aan, dat het op deze weg verder mag gaan.
Kus, Mick

En voor iris*

Omdat ik jou en je mama nog niet vergeten ben. Die draad van toen... Hoe oud zou je nu geworden zijn, mooi klein meisje?

Liefs, Mickey

Petra-

Petra-

05-12-2008 om 09:28

Een 5 december kaarsje

Omdat voor vele deze dag ook gevuld is met tranen.... Een vlammetje voor warmte, vriendschap, kracht en hoop!

yadira1980

yadira1980

05-12-2008 om 10:14

Stiekem vrolijk kaarsje

*Voor Kaatje heksevet, dat het toch een zonnige verjaardag voor je mag worden vandaag, ondanks het allesoverheersende gemis van jouw Bas.

*Voor Mayte, Mayteman, Nouska en Vincent*, die gezegend zijn met de groei van een nieuw wondertje, dat hopelijk volgend jaar zomer in goede gezondheid de wereld mag ontmoeten.

*en een voor iedereen op dit forum, die beseft hoe waardevol een hart onder de riem, een virtuele knuffel, of gewoon een luisterend oor (lezend oog!) kan zijn.

*doet stiekem een rondedansje*
kus van Yadira.

knevel

knevel

05-12-2008 om 11:19

Verlaat kaarsje voor steve*

En een knuffel voor je moeder.

liefs Eveline

knevel

knevel

05-12-2008 om 11:20

Voor kaatje

Naast de felicitaties ook een kaarsje, voor jou en jouw Bas. Omdat hij zeker op een dag als vandaag zo gemist wordt....

liefs Eveline

Wendy B.

Wendy B.

05-12-2008 om 14:39

Martijn*

Grote broer jouw stralende koppie had er vanavond ook bij moeten zijn...

Bedank kaarsje

Bedankt allemaal voor de kaarsjes.

Steve is in 2006 op de 4e geboren en de 7e overleden.

Zijn hele rare dagen nu.....

Steve's Ma

Voor mijn buuv weer...

omdat ze vandaag gehaald....... heeft
ze krijgt morgen een zwaardere morfine pomp.
Haar dochtertje van 9 heeft een hondje gekregen "ja "zegt ze met een roze, zwarte pietenpet, op haar hoofd " omdat mijn mama dood gaat heb ik deze hond dan kan ik daar mee knuffellen."

Och branca...

...tranen vullen mijn ogen, brok ik mijn keel... omdat de nicht van mijn man 2 maanden terug overleed na een slopende ziekte, en zij een dochtertje van 7 achterliet... ik kan het me allemaal zo indenken... en wie kan dat niet, sowieso... pfff... Mooie kaars erbij!

Liefs, Beertje(s)

Kaatje...

...een mooie kaars voor jou, ik begrijp dat het je verjaardag is. Iets wat gewoonlijk toch wel extra bijzonder is op een dag als vandaag, maar hoe anders is het nu allemaal... Gefeliciteerd, maar ook heel veel sterkte met het nu weer extra grote, zware missen van jullie Bas*!

Liefs, Beertje(s)

Nog een 5 december kaarsje...

...voor iedereen voor wie deze dag zo heel anders is dan voor zovelen! Voor alle dierbaren die worden gemist, voora alle zieken en iedereen die het om welke reden ook nu extra zwaar heeft... Een kaarsje? nee, ik maak er een 5 december fakkel van.

Liefs, Beertje(s)

Voor esther...

Lieverd, wat zul jij mama weer extra missen vandaag... Een mooie kaars in de vorm van een zonnebloem, zoals ze er 2 maanden terug volop waren. Voor jou meisje, voor je mama en papa, oom en oma.

Liefs, Beertje(s)

Voor een andere buuf...

...die van mijn ouders, we blijven nog hoop houden!

Liefs, Beertje(s)

Mayte...

...dat het broertje of zusje van Vincent* goed mag groeien en volgend jaar gezond ter wereld mag komen! Een kaarsje voor het grote gemis van jullie lieve mannetje, op deze dag extra, alle andere dagen niet te vergeten natuurlijk...

Liefs, Beertje(s)

Enzo*, mika*, fleur*, martijn*, lynn*, guus*, jesper*...

...en alle, helaas veel te veel, sterrekindjes* die vandaag en deze hele periode van feestdagen zo extra gemist worden! Het lukt me niet jullie allen te benoemen hier, maar jullie hadden er verdorie allemaal bij moeten zijn... Veel sterkte voor iedereen die jullie zo mist!

Liefs, Beertje(s)

Roompie...

...gefeliciteerd meis, wat een heerlijk bericht van je moeder! En nu je vader nog, ik hoop van harte dat het met hem ook de goede kant op mag gaan, dat hij nog heel lang bij jullie mag zijn... Een kaars voor hoop!

Liefs, Beertje(s)

Dropke...

...ook hier nog een kaarsje voor jou, veel sterkte! ik weet even niet meer te zeggen...

Liefs, Beertje(s)

Nog een kaarsje...

...voor dankbaarheid, voor ons eigen grote geluk. Net ziek geweest, maar gelukkig alleen maar wat grieperig... wat ben ik iedere keer weer blij en opgelucht als ze opknapt, er gaat soms zoveel door je hoofd... Dankbaar dat ze bij ons is, extra door het hier zo aanwezige gemis!

Liefs, Beertje(s)

_Chrissie_

_Chrissie_

05-12-2008 om 19:55

Och branca

Ik lees je berichtje over je buurmeisje met haar hondje en de tranen schieten me in mijn ogen. Weet precies hoe dat meisje zich moet voelen....... Zie mezelf weer staan alweer bijna 29 jaar geleden, 11 jaar en net mijn papsje verloren..... heel 'blij' dat ik gaatjes in mijn oren kreeg omdat ik die nog van mijn pappa mocht. Het waren hondjes..... poedeltjes. Heb er nog 1 helaas, maar die koester ik als een heuze schat.
Hele dikke knuffel voor je buurmeisje!!!!!!! En sterkte voor de omgeving van je buuffie. Ook voor jou dus!
Grote kaars!
Liefs, Christa.

Petr@

Petr@

05-12-2008 om 20:58

Anna

Een warm rood vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

05-12-2008 om 20:59

Fakkel

voor iedereen die vandaag iemand moet missen, groot of klein...

liefs,
Petr@

Cameron

ja gelukkig wel de oma woont al een jaar 5 bij hun in omdat het handiger was met werk en oppas enzo.Dus dat is op zich wel erg prettig.
Het is zo raar het houd me de hele tijd bezig, als ik er langs loop, als ik op de bank zit, als ik die meiden zie gewoon de hele tijd.......

knevel

knevel

06-12-2008 om 12:18

Voor dropke en haar moeder

Twee kaarsjes naast elkaar, voor jou en je moeder. Dat jullie irl ook nog maar lang naast elkaar mogen staan. Sterkte!!

liefs Eveline

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.