Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
emmonis

emmonis

20-11-2008 om 21:00

Voor geerke

Je bericht over het neefje van Yaw raakte me enorm. Daarom een kaars voor jou en voor Enzo.

knevel

knevel

20-11-2008 om 22:55

Kaarsje voor yaw

Voor Yaw en haar familie. En speciaal eentje voor haar neefje zelf.

Wat een verdriet....

liefs Eveline

knevel

knevel

20-11-2008 om 22:57

Voor hieke

Ook hier wordt in de aanloop naar december aan Hieke en Lynn* gedacht. Het hele draadje staat nog op mijn netvlies, daar hoef ik geen archief voor te openen.

Een mooie rose kaars voor Lynn*. En eentje voor Hieke, Wilfred en de mannen.

liefs Eveline

Petr@

Petr@

21-11-2008 om 12:05

Menne*

Omdat jouw maand er ook aan komt steek ik voor jou een stoer blauw kaarsje aan...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

21-11-2008 om 12:05

Anna

Een vrijdagkaarsje in warme herfstkleuren op deze stormachtige dag...

liefs,
Petr@

Minet

Minet

21-11-2008 om 12:16

3 kaarsen

voor 2 meiden en hun moeder die niets met elkaar hebben, laat staan steun aan elkaar in moeilijke tijden.
Voor alle drie een warme vlam!
Minet

Yaw

Yaw

21-11-2008 om 12:32

Het teveelste kaarsje hier

Voor mijn neefje hier ook van mij een kaarsje. En voor iedereen die hier al was voor mij: hartstikke bedankt.
Met een aantal van de verhalen hier (Enzo*, Vincent, Bas...) was ik al wat bekend. Ook voor hen een kaarsje.

Maandag hier de begrafenis. Als het lukt (lees: als ik het gevoel heb dat ik niet na twee lettergrepen sta te bulken als een koe) probeer ik iets te zeggen daar voor het ventje. En erna zal ik hier wel vaker te vinden zijn.

kuzco

kuzco

21-11-2008 om 14:36

Vandaag

Een mooie kaars voor iemand die deze week haar lieve vriend heeft verloren aan die rotziekte. Pas 33 jaar jong...

En voor mijn lieve dappere moeder die voor de 3e keer chemokuren gaat krijgen. Voor jou de mooiste kaars die er te vinden is. Wat ben je dapper en sterk!

En voor iedereen die een dierbare heeft verloren en wel een mooie kaars kan gebruiken

Dropke

Dropke

21-11-2008 om 15:11

Een kaars

Voor een moeder. Haar zoon levens gevaarlijk verbrand in het ziekenhuis in Rotterdam. Al zoveel meegemaakt en nu ineens dit. Ik hoop dat hij weer ontwaakt uit zijn coma, als de pijn te dragen is...

Dropke

Jerry

Zondag is het 13 jaar geleden je vlak na de geboorte overleed. Wat was je mooi !!!

13 jaar.... 13 jaar gemis.... maar vooral ook 13 jaar trots vanwege het feit dat jij mij moeder hebt gemaakt.

Lieverd, ik mis je...je broertje mist je... We houden waanzinnig veel van je.

Een hele grote mooie kaars met een vlam vol liefde voor jou lieve Jerry

Voor tamara

mijn levenloos geboren nichtje
omdat je "kleine"zusje ,een echte puber nu ,vandaag 15 is geworden daar had je gewoon bij moeten zijn en samen met haar en je neven naar de disco moeten gaan.
Voor jou een kaarsje meis en een dikke zoen in de wind
van je tante XXX

Petra-

Petra-

21-11-2008 om 23:21

Anna

een kaarsje voor jou!

Anna :-)

Anna :-)

21-11-2008 om 23:30

Petra's

Lieve meiden, wat zijn jullie toch trouw in de kaarsjes hier op de vrijdag. Vind het echt heel lief, ontzettend bedankt! Het doet me goed. Zeker deze "feest"maanden.

Dikke kus,
Anna

Marieke

Marieke

23-11-2008 om 12:11

Voor iedereen

die op deze laatste zondag van het kerkelijk jaar weer zo bij het overlijden van een dierbare bepaald worden. Vanochtend werden onze overledenen herdacht en het was mooi maar ook weer heel verdrietig.

Voor de verkeersslachtoffers

dit weekend..... n grote kaars.
In het bijzonder voor het gezin dat gisteravond door n ongeluk uiteengetrokken is................

n vader*, n moeder* en n dochter* en zoonlief in het ziekenhuis, zonder ouders en zonder zus..........................

gula

Voor de verkeersslachtoffers

en met name het gezin idd waarvan moeder vader en zus zijn overlden en broertje van 11 alleen zeer kritiek in het ziekenhuis ligt...ik mag het niet zeggen, ik zeg het ook niet...maar ik denk het wel...

Rembrand

Rembrand

23-11-2008 om 17:41

Inkie.

Ik zeg het ook niet, maar ik denk met je mee.....
Het lijkt me verschrikkelijk om alleen achter te blijven.

Petra-

Petra-

23-11-2008 om 19:26

Voor het gezin

uit het Hilversum, mijn dorp, zo erg... En inderdaad je denkt van alles, maar het lot ligt niet in onze handen.. Voor de familie die achteblijft een grote vlam,, voor kracht!

Hetty,*

Hetty,*

23-11-2008 om 21:34

Yaw voor morgen een tip

Ik hoop dat je het nog leest. Bij de toespraak is het handig om niemand aan te kijken, over de mensen heen te kijken. Dat scheelt in de emoties en dan kun je je verhaal vertellen. Veel sterkte!
Groetjes Hetty,*

Petra-

Petra-

23-11-2008 om 22:22

Yaw

voor jullie morgen heel veel kracht!

Ulla

Ulla

23-11-2008 om 23:50

Voor de nabestaanden van het gezin

waarvan helaas ook het zoontje zojuist in het ziekenhuis is overleden. Een heel gezin in 1 keer weg.
Een dikke kaars voor de nabestaanden.

Yaw

heel veel sterkte vandaag (((((Yaw)))))

Ansulina

Ansulina

24-11-2008 om 10:45

Voor jamie

Lieverd vandaag had je een taart met een kaarsje moeten hebben.
En veel kado's maar nu voor jou heel veel ballonnen .
We missen je zo verschrikkelijk.

Ansulina

Ansulina

24-11-2008 om 10:53

Voor chanty

Lieverd we denken aan je en houden van je.
Vergeet dat nooit .Je weetdat je altijd op A kan rekenen en als het nodig is seint zij ons wel in.
We zijn in gedachten bij je .
Liefs van je tante.

Asa Torell

Asa Torell

24-11-2008 om 11:11

Voor yaw en vooral voor haar zus en zwager

Heel veel sterkte op deze dag, die niet had moeten gebeuren! Bah!!!

jair

jair

24-11-2008 om 13:30

Een mooie kaars...

Voor het kleine meisje op mijn afdeling.... zo oneerlijk. Ook een grote kaars voor je mama die hem nu zo hard nodig heeft.

Wat kun je soms machteloos zijn.

Jair.

Voor jamie

een mooie blauwe kaars!

Liefs, Mien

Petr@

Petr@

24-11-2008 om 14:46

Jamie*

Een dikke kaars voor jouw pappa en mamma omdat ze jou zo verschrikkelijk missen...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

24-11-2008 om 14:47

Yaw

Voor jouw zus en zwager en natuurlijk voor jouzelf een dikke kaars vol kracht op deze dag...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

24-11-2008 om 14:49

Fakkel

voor de ouders en familie van dat gezin uit Hilversum. Onvoorstelbaar dat je in een klap vier mensen van wie je houdt kwijt bent...

Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.