Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

19-11-2008 om 15:37

Enzo

ooh wat gaat de tijd snel, het is alweer 19 november...

Een kaars voor jullie!

marjon70

marjon70

19-11-2008 om 16:33

Geerke

Een dikke kaars, voor iemand, die nooit iemand vergeet op dit forum en iedereen steunt met mooie woorden van steun en troost.
Jullie verhaal rond en met Enzo heeft diepe indruk gemaakt op mij en vergeten zal ik het niet. Vandaar vandaag even alle aandacht voor jou en je gezin. Sterkte, liefs Marjon.

Geerke

Kaarsje voor Enzo*

Petra-

Petra-

19-11-2008 om 18:06

Voor het neefje van yaw

een kaarsje, fel en krachtig om zijn familie te steunen!

muurtje

muurtje

19-11-2008 om 19:00

Lieve allemaal

Ineens klikte ik het weer aan, gewoon even kijken en wat zie ik .....nog steeds die bekende namen. Wat bijzonder dat dat met elkaar blijft bestaan. Ik ben lang niet geweest door allerlei omstandigheden. Maar ben blij jullie namen te lezen; Wilma (ik mis ons), Hetty, Mieke, Mien, Geerke (ongelofelijk dat het alweer 3 jaar geleden is van Enzo).

Een dikke kaars voor een ieder die het nodig heeft en een mooie kinderkaars voor al die namen die we niet mogen vergeten, waaronder mijn eigen meisje Hieke*

Liefs Van Muriël

Jessy69

Jessy69

19-11-2008 om 19:23

Voor geerke

een dikke kaars voor jou en je gezin. Alweer 3 jaar geleden....

Mariska S.

Mariska S.

19-11-2008 om 20:39

Lieve allemaal

Bedankt voor jullie lieve woorden. Gisteren was dan het 'echte afscheid'... Het was goed, het is goed gegaan. De woorden van mij en mijn zussen, het dankwoord van mijn vader. De enorme bloemenzee en die vele mensen (het dubbele dat we verwachtten), die allemaal een laatste groet kwamen brengen.
Het officiële afscheid is nu geweest, de rituelen afgerond. Maar toch begint het nu pas. Er zijn veel dingen die voor het laatst, met haar zijn beleefd. En nu komen er véél voor-het-eerst dingen bij. Voor het eerst de feestdagen, verjaardagen, maar ook de hele kleine dingetjes, die je juist zo doen herinneren.
Het gaat in golven, mijn zus vergeleek het ook wel met weeën. Momenten dat het gaat, dat je weer goede moed hebt, en dan ineens zo'n wee van pijn en verdriet. Het leven gaat verder, maar het verdriet moet langzaam een plaatsje krijgen.... Slijten, zoiets als een rots in zee. Die vlakt ook heel langzaam af...
Mariska

Petr@

Petr@

19-11-2008 om 20:40

Geerke

Een dikke kaars voor jou en jouw gezin...

liefs,
Petr@

Mariska S.

Mariska S.

19-11-2008 om 20:41

Kaarsjes

Een prachtige roze kaarsje voor Mieke's nichtje, haar familie, en Mieke zelf natuurlijk. Dikke kus! Maris

Mariska S.

Mariska S.

19-11-2008 om 20:44

Nog meer kaarsjes

Er zijn veel kaarsjes nodig, op het moment...
Een kaarsje voor Enzo, en zijn familie. Drie jaar! Verrast dat het 'alweer' drie jaar geleden is, maar ook stil, dat het alweer drie jaar geleden is...
Een kaarsje voor het neefje van Yaw. Wiens verhaal ik de hele tijd heb meegelezen, voor wie ik kaarsjes heb gebrand. En voor wie ik ook tranen van mijn wangen moet vegen ;-(
Mariska

Petr@

Petr@

19-11-2008 om 21:04

Voor het neefje van yaw

Een zachtblauw kaarsje vol kracht voor z'n pappa en mamma...

liefs,
Petr@

Het neefje van yaw

Nog een kaarsje ernaast. Rust zacht, kleine kanjer.

knevel

knevel

19-11-2008 om 22:02

Geerke

Lieve Geerke, een kaarsje voor jou. En natuurlijk een voor Enzo* erbij. Kleine kanjer.

liefs Eveline

Hetty,*

Hetty,*

19-11-2008 om 23:41

Voor enzo

3 jaar geleden "al" weer en als de dag van gisteren in mijn hoofd. Een mooie kaars voor jou vent.
Groetjes Hetty,*

Hetty,*

Hetty,*

19-11-2008 om 23:43

Voor het neefje van yaw

een mooi lief klein blauw kaarsje met kleine sterretjes voor het neefje van Yaw. Waarom vonden ze nou niet iets om je beter te maken...
Groetjes Hetty,*

Dank jullie wel

Jemig wat lief zeg..... dat jullie aan Enzo* denken en kaarsjes aansteken!! Ja het is drie jaar geleden dat alles ineens anders werd.... wij waren druk vandaag en we denken veel aan Enzo*, maar vandaag realiseerden we ons pas dat het 19 november was, toen ik het eerste berichtje kreeg. Wat lief allemaal. Dat mijn kleintje zo'n onuitwisbare indruk heeft gemaakt raakt me diep en maakt me zo trots. Op hem en ook op jullie.

Xandra

Xandra

20-11-2008 om 00:40

Lieve geerke

Meerdere keren, zomaar opeens, flitst die ene foto van Enzo door mijn hoofd die ik zo ontzettend mooi vond. Die foto waarop zijn prachtige ogen je aan lijken te kijken, terwijl je wist dat het anders was.
Het ventje heeft zoveel indruk op me gemaakt, dat kan je je niet voorstellen.
Ook vandaag denk ik aan hem, heel bewust, voor hetgeen zijn verhaal heeft losgemaakt bij zoveel mensen, gewoon omdat het zo'n bijzonder mannetje is geweest.
Liefs
Xandra

Sancy

Sancy

20-11-2008 om 07:37

Voor yaws neefje

en zijn ouders, voor yaw en de verdere familie. Een witte kaars met krachtige vlam.

(Janneke)

(Janneke)

20-11-2008 om 08:18

Geerke

Ik heb gisteren aan je gedacht! (alleen weinig op het forum geweest)...maar ik zag gisteren zowaar weer een zonnebloem!
En bij elke zonnebloem moet ik aan Enzo denken (je weet wel waarom)! Toen bedacht ik me ineens dat het precies (hoezo toeval) 3 jaar geleden was dat je Enzo* vond.

Geerke, Hans, Reimer en Neo...heel veel sterkte.

Rob

Eergisteren is de man van een lieve vriendin plotseling, in zijn slaap, overleden aan een hartstilstand. Hij laat een vrouw, een dochter van 14 en een zoon van 11 achter. Zo levenslustig, hulpvaardig, zo'n stel waarvan ik altijd heb gedacht die samen oud te zien worden - volledig vergroeid met en verknocht aan elkaar.

Lieve Rob, ik wens je een goede reis en laat je je meisje af en toe nog eens weten/voelen dat het goed met je gaat?

Lieve As, ik denk aan je!
Jons

Kaarsje voor neefje van yaw

Het kleine neefje van Yaw.... een warm kaarsje voor hem, zijn ouders, zijn familie, voor Yaw.
Het laat me niet los.

Wilma

Wilma

20-11-2008 om 10:23

Muur

M'n deur (email, telefoon, sms, échte deur) staat áltijd voor je open en ik denk heel vaak aan je (en aan de rest van je gezin).

Ik steek de kaars voor Hieke* even weer extra aan ...

Liefs, Wilma

Asa Torell

Asa Torell

20-11-2008 om 10:40

Voor geerke en familie

3 jaar geleden kwam ik hier nog niet, maar het verhaal van Enzo heeft wel veel indruk gemaakt. Ik denk regelmatig aan hem!

Jacoline29

Jacoline29

20-11-2008 om 13:36

Voor yaw en familie,neefje yaw en geerke

Want ook ik weet het verhaal van Enzo nog te herinneren.

En voor mayte en vincent*

Omdat ik gewoon ook aan jullie moet denken.

Petr@

Petr@

20-11-2008 om 15:07

Kaaskopje

Alvast een mooi blauw kaarsje voor jullie zoontje...

liefs,
Petr@

Enzo

Is het al weer 3 jaar geleden, voor mijn gevoel is het veel dichterbij! Voor jullie zal het ook wel weer even een schok zijn, het besef en terugdenken aan..

De film die weer voorbij komt!

Sterkte en liefs!
Mien

Vincent

vorig jaar om deze tijd, de hoop dat hij kerst nog zou halen..wat heeft hij jullie nog lang gekoesterd (en omgekeerd natuurlijk ook!)

Met het korten van de dagen, het branden van de kaarsjes, voor sfeer en warmte, denk ik aan alle kindertjes die er niet meer zijn en nu speciaal aan Vincent en Enzo

Zo bijzonder, zo speciaal, zo gemist!
Liefs, Mien

De film (mien)

Ja die film trekt weer voorbij. Al komt dat ook heel erg door het verhaal van Yaw wat me diep raakt. Blijf beelden voor me zien....

En ook voor lynn* (hieke en wilfred)

Ja, ook voor jullie komt die tijd er weer aan....
Op zondagmiddag 26 november 2006 hoorden jullie dat Lynn* niet meer leefde in je buik Hieke. 'sMorgens stak je nog voor mijn Enzo* een kaarsje aan in de kerk....
En op 1 december werd ze geboren. Op 2 december hebben wij haar mogen zien, iets waar ik intens dankbaar voor ben.
We vergeten je nooit Lynn*

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.