Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ansulina

Ansulina

16-11-2008 om 08:40

Voor chrissie

Een grote kaars voor jou .dat het je maar veel warmte mag geven.

Ansulina

Ansulina

16-11-2008 om 08:44

Voor jamie

Lieverd bijna een jaar zou je nu zijn
.het gaat niet zo goed met je mams,we hopen dat ze haar nu eens met rust laten.
Blijf maar dicht bij haar,je zit voor altijd in ons hart,

Ansulina

Ansulina

16-11-2008 om 08:51

Voor chantal

Lieverd.we houden van jou ,gelukkig heb je een geweldige band met A,al jaren lang.
Als er wat met jou is seint zij ons wel in,dat weet jij ook we zullen alles doen om jou te helpen.

Petr@

Petr@

16-11-2008 om 20:16

Kaarsjes

voor de ouders van de drie meisjes die vanochtend zijn verongelukt....

mem

mem

17-11-2008 om 00:38

Ot voor de 3 meisjes

we reden er vanochtend langs toen de brandweer er nog maar net was, het zag er niet goed uit .Heb vanavond pas gelezen wat er gebeurd is. Sterkte voor de ouders

Petra-

Petra-

17-11-2008 om 10:30

Voor mijn vriendinnetje

Straks de uitslag.....alsjeblieft laat het goed nieuws zijn na al die chemo's en bestralingen!!!!

Petr@

Petr@

17-11-2008 om 13:32

Petra-

En, hoe was de uitslag?
Een kaars vol hoop op een goede uitslag voor jouw vriendin...

liefs,
Petr@

Wilma

Wilma

17-11-2008 om 15:35

Een grotemensenkaars

Voor al die grote mensen die het nu zo moeilijk hebben, met slecht nieuws voor zichzelf of voor hun dierbaren. Voor al die grote mensen die iemand moeten missen, een ouder, een vriend of vriendin, een familielid.

Voor al die grote mensen een grotemensenkaars ...

Liefs, Wilma

Wilma

Wilma

17-11-2008 om 15:36

En een dikke kindjeskaars

Voor al die kleine kindjes die zo gemist worden, wat maakt het uit, één jaar geleden of tien, twintig of nóg meer jaren geleden. Het gemis blijft.

Voor al die kindjes een kindjeskaars ...

Wilma

Wilma

17-11-2008 om 15:38

Ach troeltje chris toch

Ik lees 't nu pas, hè meis, wat ontzettend rot dat je er even zo doorheen zat. Ik hoop dat 't je nu al ietsje beter gaat misschien?

Wat zul je je moeder (en vader, maar die weer op een andere manier) missen, niet even bellen en even praten, niet even kind-zijn.

Meis, een dikke knuffel voor je vanuit 't Zuiden.

Liefs, Wilma

Nogmaals voor mika

Lieve Mika ,je blijft vechten,ondanks de negatieve berichten,ik vind je zo dapper! zet hem op mannetje!
hier een grote kaars voor jou en je ouders.

Wilma

Wilma

17-11-2008 om 15:41

Mien

'k Kán me inderdaad voorstellen dat jij die goeie ouwe man met dat paard effe hélemaal niet persé hoeft te zien . (Moe'k denken aan dat jij het hele jaar wel zo'n vent met een paard ziet, Ome Loeks of hoe heet ie ook alweer toch?? )

Dikke knuf voor jou, de decembermaand zo in zicht, dat 'fijne' kinderfeest in zicht, hm ... 'k Denk aan je (heb je niks aan, ik weet 't...).

Liefs, Wilma

eline

eline

17-11-2008 om 20:09

Kaarsje

voor mijn oud-collega die een half jaar geleden haar jongste dochtertje verloor, 1 jaar oud. We hebben vanochtend even bijgepraat. Wat een kracht straal je uit, waar haal je het vandaan. Ik heb enorme bewondering voor je, hoe je praat over je dochter en hoe je een weg probeert te zoeken om te kunnen (over)leven met je verdriet. Respect, niets dan respect.

Petr@

Petr@

17-11-2008 om 21:12

Mieke

Zet er een dikke kaars vol hoop naast voor jouw nichtje...

liefs,
Petr@

Hetty,*

Hetty,*

17-11-2008 om 21:17

Sus-anne

Ik moet steeds even slikken als ik je(?) berichtjes lees, ivm met mijn eigen Mika*. Maar nu zie ik je naam erachter staan en in combi met je woonplaats doet het me nog heftiger slikken... Gaat of ging (ivm leeftijd) deze Mika naar een kdv vlak bij jouw huis? Mijn kinderen hebben daar ook gezeten, vandaar de vraag...
Groetjes Hetty, mama van Mika*, Kian, Diaz & Mischa

Hetty

Lieve Hetty,ik begrijp dat dit voor jou heel confronterend moet zijn.sorry dat ik je heb laten schrikken.
vanaf het moment dat ik deze Mika leerde kennen dacht ik ook vaak,de zoon van Hetty heet ook Mika*.
de kinderopvang waar ik werk zit bijna in het centrum van Alkmaar,het is niet de kinderopvang die jij bedoeld.
Mika en zijn ouders wonen wel vlak bij mij.

Hetty,*

Hetty,*

17-11-2008 om 22:08

Ik bedoel het anders

Ik bedoel of Mika op het kdv zit dat vlakbij jullie zit, richting super de Boer lopend en aan eind van plein rechtsaf en dan loop je er tegenaan. Daar zaten mijn kinderen ook en daar zat toen ook een kindje dat Mika heette.
Groetjes Hetty,*

Hetty

aha ,ik begreep het verkeerd dus.
Nee ,Mika zou in maart 2009 naar de peuterspeelzaal gaan,in december wordt hij twee,en aangezien zijn moeder TBM is ging hij niet naar het kinderdagverblijf .

Hetty,*

Hetty,*

17-11-2008 om 22:52

Oke, dan is het een andere Mika dan degene die ik ken. Helaas maakt het dat niet minder triest....
Groetjes Hetty,*

Anouk74

Anouk74

18-11-2008 om 08:36

Een kaars voor mijn lieve mama

.......die vandaag jarig is. Mama, we denken aan je. Kus van ons.

Petra-

Petra-

18-11-2008 om 09:47

Mariska

vandaag nemen jullie voor de laatste keer afscheid... ik denk aan jullie!

-janine-

-janine-

18-11-2008 om 13:40

Mariska

Ik hoop dat deze laatste dag voor jullie een mooie zal zijn.

Sterkte vandaag

Janine

yadira1980

yadira1980

18-11-2008 om 15:16

Mariska,...

Vandaag,
Voor altijd,
Nooit meer...

sterkte met het "dragen" van deze dag.
In gedachten zijn we bij je.

kus van Yadira en Xandr.

knevel

knevel

18-11-2008 om 21:44

Voor petr@

Een kaarsje voor jou, en voor je vriendin.

liefs Eveline

Petr@

Petr@

18-11-2008 om 21:50

Dank je

voor het kaarsje, lief en het herinnert mij meteen er aan dat ík nog een kaarsje moet aansteken...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

18-11-2008 om 21:57

Jan

Al weer één jaar zonder Hennie.
Een dikke kaars vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Naadje

Naadje

19-11-2008 om 13:58

Martijn

Een kaarsje voor Martijn.
En voor zijn familie.

19 jaar en maandag omgekomen bij een auto ongeluk.

Naadje

Petra-

Petra-

19-11-2008 om 14:48

Mariska

voor jou een kaasrsje, de dag erna...de wereld draait door en voor jullie staat alles even stil...

ishtar

ishtar

19-11-2008 om 15:23

Enzo

lieve enzo, een kaarsje voor jou. Is het al weer 3 jaar geleden dat zo van het ene op het andere moment de wereld van je ouders broers en iedereen die deel uitmaakte van jouw leven op z'n kop stond?
Lieve Geerke, Hans, Reimer en Neo, ook voor jullie een kaarsje.

emmonis

emmonis

19-11-2008 om 15:33

Neefje van yaw

Een mooie kaars voor een jongetje, die niet gemist wil worden door zijn ouders, zijn tante, maar het moet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.