Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Roompie

n grote kaars voor jou en je mams voor morgen!

Heel veel sterkte meid, hier gaat vanavond n weer n kaarsje voor jullie branden.

dikke knuf
gula

roompie

roompie

24-11-2008 om 16:46

1 voor mijn moeder

een hele dikke kaars voor je, mam, met al het geluk van de wereld erin, dat je nog heel lang bij ons mag blijven en dat de operatie voorspoedig gaat!!
gr roompie

roompie

roompie

24-11-2008 om 16:47

1 voor mijn vader

dat we donderdag een mooie oplosbare uitslag krijgen en dat ook jij nog heel lang bij ons mag blijven!!
gr roompie

roompie

roompie

24-11-2008 om 16:48

1 voor mezelf

voor extra energie , voor een beetje geluk en iets minder ellende op mijn bord
gr roompie
lekker ego he!!

Ya

Ya

24-11-2008 om 18:59

Voor het jongetje van het ongeluk dat

nog aan het vechten is. Zie net op tv dat hij nog leeft.
Ook een kaars voor alle nabestanden van deze familie.

Anouk74

Anouk74

24-11-2008 om 19:15

Voor roompie

Een hele dikke kaars voor Roompie, de moeder van Roompie en de vader van Roompie !

(((((knuffel))))) van Anouk

Mag het voor mijn paardje?

weet dat er veel ergere dingen zijn maar, ik heb net mijn paard in moeten laten slapen ik had haar 11 jaar en ze is bijna 27 geworden...
Een mooi paardenkaarsje voor jou branca, dag meisje!

Branca

zeker mag het ook voor een paard!!

Hoe verschrikkelijk het is weet ik uit eigen ervaring, ook ik heb mijn paard van bijna 29 jaar in moeten laten slapen. Hij was 17 jaar mijn vriend geweest. Ik heb zoveel met hem beleefd.... Het is nu bijna 4 jaar geleden en nog steeds mis ik hem.

Er zijn heel veel erge dingen die gebeuren, maar het verliezen van een vriend ook al is het een paard is ook erg.

sterkte!!!

Digna

Dank je digna

ik heb 4 jaar geleden mijn andere pony in moeten laten slapen die ik 16 jaar had gehad (ik was toen 32) dus de helft van mijn leven en nu mijn brancatje en ben nu paardloos na 2o jaar raar idee....

Voor mijn zoontje

die zijn oma zo mist op zijn verjaardag!

Voor het gezin uit hilversum

Ze* zijn weer bijelkaar...................(hoe bizar dit ook klinkt)

Voor de familie en vrienden van dit gezin ook een grote kaars......................

gula

Petra-

Petra-

25-11-2008 om 17:00

Voor het gezin uit hilversum

voor de familie die achterblijft, de vrienden, collega's, klasgenoten en een ieder die er zo'n verdriet van heeft.

Petra-

Petra-

25-11-2008 om 17:01

Voor roompie

een kaars met een krachtige vlam!

Heeeeel veel fakkels...

...met tranen in de ogen plaats ik hier heeeeel veel fakkels... wat is er weer veel gebeurd de laatste tijd. Zoveel verdrietig nieuws uit de media, verscheurde gezinnen, kleine en grote drama's, veel persoonlijk verdriet hier in deze draad... Het is teveel om allemaal te benoemen. Daarom heel veel licht en warmte erbij voor iedereen hier en om ons heen, in het land, op deze aarde - als het zover reiken kan... grote fakkel-vlammen voor kracht, hoop, geloof, liefde, warmte en nog zoveel meer!

Liefs, Beertje(s)

Kaarsje voor inger*

Lieve Inger, afgelopen weekend waren je man, dochtertje en broer hier bij ons. Wat zijn ze sterk, wat heb ik een bewondering voor ze, hoe ze door weten te gaan zonder jou... met jou, liefdevol in gedachte betrokken bij alles wat ze doen. Jij was hun voorbeeld daarin. Je wordt heel erg gemist meis, maar je leeft voort! En het kan niet anders of jij leeft, van bovenaf, met ze mee. Een kaars voor jou, en voor je familie, dat ze zo krachtig door mogen en kunnen blijven gaan.

Liefs, Beertje(s)

Petra-

Petra-

25-11-2008 om 17:26

Een grote kaars

die weer en wind doorstaat, om iedereen die het zo hard nodig heeft zijn warmte te bieden!

sandra75

sandra75

26-11-2008 om 10:22

Voor m

lief klein meisje,morgen zou je drie weken oud zijn.Helaas mocht het niet zo zijn en ben je gisteren na een lange strijd een engeltje geworden.
Je was een bikkeltje,ben zo trots op je!

Pollewop

Pollewop

26-11-2008 om 10:24

Voor het gezin uit hilversum

Als moeder van een 13-jarige Renée grijpt dit ongeluk mij heel erg aan, je ziet zo'n meisje zo voor je, het ene moment nog lekker experimenteren met make-up en het volgende moment is ze er niet meer. Wat moet dit vreselijk zijn voor de betrokken oma's, opa's, breoers zussen, vrienden, collega's, klasgenootjes...............hier zijn geen woorden voor..........dat zij elkaar daarboven maar weer mogen vinden.........rust in vrede.

Mika

nog een kaarsje voor Mika,omdat ik hoop dat hij de kracht en het geluk heeft om te genezen.

Voor hieke en wilfred en de jongens en lynn*

Vandaag 2 jaar geleden kwam dat alles vernietigende bericht jullie leven in denderen.
Ik vergeet nooit meer het moment dat ik het hoorde.
veel liefs Geerke

roompie

roompie

27-11-2008 om 09:16

Dikke kaars voor mijn vader

vandaag is de dag van de uitslag!!
brbrbrbbr
duimerdeduimduim
gr roompie

Voor de papa van roompie

en voor roompie zelf en haar familie, een hele grote kaars.

Mijn gedachten zijn bij jullie, en zoals een wijs mens al heeft gezegd , gedachten zijn krachten!

lfz gula

emmonis

emmonis

27-11-2008 om 10:16

Voor roompie en haar papa

Veel sterkte met wachten op de uitslag. Zenuwslopend.

emmonis

emmonis

27-11-2008 om 10:18

En voor roompies moeder

Ik steek een grote kaars aan. Dit is wel een heel heftige periode voor jullie.

Roompie

voor jou en je ouders branden hier twee prachtige kaarsen,Sterkte!

En nog een kaars

voor iedereen die het moeilijk heeft,voor iedereen die wel wat licht en warmte kan gebruiken,steek ik nog een grote kaars aan.

Petra-

Petra-

27-11-2008 om 12:35

Roompie

Een grote vlam voor jullie!

Petra-

Petra-

27-11-2008 om 12:36

Voor de familie uit hilversum

morgen is de dienst in onze kerk.... Onze kerk zal nooit meer hetzelfde zijn.... Daarna gaan jullie terug naar jullie geboortestreek om daar jullie laatse rustplaats te vinden....

Voor spuugzat

n grote kaars.

Heel veel sterkte!

gula

En nog 1

voor mijn vriendin want de uitslag is niet goed, ze heeft uitzaaiingen in de lymfeklieren.
Ze heeft nog een lange weg te gaan....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.