Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

11-11-2008 om 17:33

Voor enzo

omdat de tijd voorbij gaat en Enzo nooit vergeten wordt!

Petra-

Petra-

11-11-2008 om 17:34

Mien

gewoon een grote warme kaars voor jou!

_Chrissie_

_Chrissie_

11-11-2008 om 17:42

Lampion voor daan*

En een knuffel voor zijn moeder die het nu extra zwaar heeft!
Liefs, Christa.

_Chrissie_

_Chrissie_

11-11-2008 om 17:43

Nog meer lampionnetjes.....

Voor alle andere kindjes die vanavond de deuren niet langs kunnen omdat ze niet meer onder ons zijn......
Christa.

Mariska S.

Mariska S.

11-11-2008 om 21:30

Kaarsje

Kaarsje voor jou... mama, dat het niet te lang hoeft te duren. Een deja vu van twee jaar terug, weer afwachten. Ik heb je net gezegd wat ik wilde zeggen.
Dikke kus.

Petra-

Petra-

11-11-2008 om 22:00

Voor mayte

omdat de overeenkomsten van verhalen zo treffend kunnen zijn! Een grote vlam voor jullie!

elides

elides

11-11-2008 om 22:07

Een mooie grote kaars

met een mooi helder licht. nog 2 dagen en dan is het alweer 10 jaar geleden dat je werd geboren.
mijn lieve Angel ik mis je nog dagelijks.

verder wil ik deze kaars ook branden voor alle mensen die het nodig hebben!
dat de kaars die met een mooi vlammetje brand, toch een beetje licht in de duisternis mag brengen

Petra-

Petra-

11-11-2008 om 22:31

Voor het neefje van yaw

een kaars voor hoop, kracht en héél veel liefde!

Mariska S.

Mariska S.

12-11-2008 om 05:41

Kaars

Een dikke kaars, met een heldere vlam,
om de weg te verlichten naar boven...
Goede reis, mama...
X

Petra-

Petra-

12-11-2008 om 08:49

Mariska

Een grote knuffel voor jou en een mooi kaarsje voor jou en je mama....

yadira1980

yadira1980

12-11-2008 om 09:56

Maris...

*knuffel!*....

-janine-

-janine-

12-11-2008 om 11:08

Mariska

Hier een kaars voor jou en je moeder!

((((((((((Mariska)))))))))))

Er wordt aan jullie gedacht!

Janine

Naadje

Naadje

12-11-2008 om 12:29

Maris

Een kaars voor jou en je familie.

Naadje

Voor mijn schoonzuster

die net te horen heeft gekregen dat kindje (15 weken zwanger) niet levensvatbaar is.

Voor mijn buuv van twee deuren verder..

omdat ze nu ineens overal bulten krijgt hopenlijk reactie op de chemo maar we zijn erg bang voor uitzaaiingen ......
Morgen mag ze met spoed terug naar de oncoloog.Ze heeft die rotziekte in haar hoofd longen en lever en ze wil er zo vreselijk graag van winnen ze heeft 2 dochters (9 en 18)die geen vaders hebben waar ze op terug kunnen vallen alleen een oma.
Waarom is het leven zo oneerlijk ???
Een grote kaars en hoop op een goed bericht morgen in het ziekenhuis

Bastet

Bastet

12-11-2008 om 18:21

Mariska

Sterkte meis,voor nu en zeker voor straks.
liefs,Bastet

-Wendy-

-Wendy-

12-11-2008 om 21:02

Mariska

Ook vanaf deze plek veel sterkte.

Wendy

Petr@

Petr@

12-11-2008 om 21:14

Voor dat babietje

in Engeland, overleden na gruwelijk mishandeld te zijn, een zachtblauw kaarsje voor jou...

Celine*

Celine*

12-11-2008 om 21:15

Mariska

Heel veel sterkte, lieve meid! Ongelofelijk dit...

Liefs Celine

Lampionnetjes en fakkels...

...de lampionnetjes zijn wat verlaat, ik had er gister al een paar mooie willen plaatsen hier. Voor al die (sterre)kindjes die niet, een beetje verlegen of juist stoer, trots met hun verlichte lampionnetje langs de deuren konden gaan om te zingen en snoepjes te krijgen... Voor de mama's en papa's die hier geen foto's van konden maken en er niet vol trots achteraan konden lopen... Een paar fakkels plaats ik erbij voor wat extra licht, in deze donkere dagen... voor de moeilijke berichtjes hier, het verdriet, de pijn... maar ook voor hoop en kracht en nog weer zoveel meer. Voor iedereen die het zo goed gebruiken kan!

Liefs, Beertje(s)

Voor therese uit het juli draadje

Ik ken je niet, maar ik lees je berichtjes in het juli 2009 draadje en het maakt me aan het huilen. Hier moet echt even een kaarsje voor jou aangestoken worden. Ik denk aan je xxx Geerke

elides

elides

13-11-2008 om 10:29

10 jaar

geleden werd je geboren. heb ik je geborgen in mijn armen. alles was perfect, maar je hartje klopte niet meer. mijn lieve kleine meid, ook na 10 jaar is het gemis nog heel erg groot. ik stel me vaak voor hoe zou het zijn geweest als jouw hartje wel geklopt had? een vraag die nooit beantwoord kan worden.
jij bent mijn lieve kleine engel! ik zal vol overgave en liefde een kaarsje voor je branden mijn lieve meid!!!

verder brand ik een mooie kaars voor alle mensen die het nodig hebben!
liefs jessica

Voor mijn vriendin t

spannende dag vandaag, uitslagen voor je beide ouders.......

Mijn gedachten zijn bij jou en ik steek n dikke kaars aan voor jou en je fam.

Heel veel sterkte.

gula

ishtar

ishtar

13-11-2008 om 13:33

Elides

een kaarsje voor jou en Angel

Elides

een mooi roze kaarsje voor jouw Angel!

Mariska

Sterkte met het afscheid nemen van je moeder!

Mien

Jacoline29

Jacoline29

13-11-2008 om 13:51

Voor mijn moeder

Die gisteren weer is opgenomen in het ZH,sinds maart dit jaar alleen maar achteruit aan het gaan is.Er is iets mis met de lever,blijkt uit bepaalde waardes,maar wat?Ze is 6 jaar terug geopereerd aan borstkanker en is kankervrij verklaard,nu iets met de lever maar wat? Het zal toch niet.... denk je dan.
Mam,ik hou van je en kan je nog niet missen.

_Chrissie_

_Chrissie_

13-11-2008 om 16:12

Mammie

Waarom kan ik u nu niet even bellen? Ik mis u zo.. Wil zo graag even met u praten om de boel te relativeren mam.. Ik trek het even niet meer allemaal.
Kunt u me wat warmte sturen mamma? Ik heb het zo koud.
Kusje, uw troela.

Voor chrissie

Een warme kaars voor jou omdat ik zo goed weet hoe het is om je moeder te missen - warm je aan het idee dat ze je ziet, van je houdt, jou ook mist....
liefs Geerke

Weer voor mijn buuv

die erg erg erg slecht nieuws heeft gehad vandaag in het ziekenhuis ......wat is het leven toch vreselijk oneerlijk!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.