Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

06-11-2008 om 13:03

Nikus

Voor jou en je gezin een dikke kaars vol kracht...

liefs,
Petr@

Daan

vandaag voor jou speciaal een kaars, daarnaast eentje voor je oma! Wie weet zit ze nu wel met jou in haar armen, weer samen?

Zo lang alweer zonder jou, zo dichtbij voelt het.

Sterkte, Nikus, G. en M!
Liefs, Mien

knevel

knevel

06-11-2008 om 21:42

Voor daan

Lieve Daan, een kaarsje voor jou. En ook een voor je moeder, omdat ze jou en je oma zo mist.

liefs

Eveline

Petr@

Petr@

06-11-2008 om 22:20

Geerke

Een kaarsje voor jou en je gezin omdat ik mij vandaag realiseerde dat het al weer bijna 19 november is ...

liefs,
Petr@

Nou zeg wat lief

Dank je wel lieve P@tra! Het is zo fijn dat je merkt dat onze Enzo* ook na een paar jaar niet vergeten wordt. En zo ook andere kindjes. Echt fijn is dat.

Petra-

Petra-

07-11-2008 om 07:49

Anna

een vrijdag kaarsje voor jou!

Petra-

Petra-

07-11-2008 om 07:50

Voor al die lieve sterrekindjes

de dagen worden korter, voor een hoop mensen komen er extra moeilijke tijden.
Voor iedereen steek ik een kaarsje aan, om je bij te warmen!

Petr@

Petr@

07-11-2008 om 10:22

Anna

Een vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

07-11-2008 om 14:33

Therese

Een kaars vol hoop dat jullie over acht maanden een klein wondertje in de armen mogen houden...

liefs,
Petr@

Blingetje

Blingetje

07-11-2008 om 14:57

Voor pelle

En voor je vriendin. Je weet wel waarom.

Lio*

Omdat de dag van vandaag toch ook moeilijk zal zijn voor jouw ouders.
Kusje in de wind,
Mickey

Wilma

Wilma

08-11-2008 om 11:12

Vandaag voor lio*

Speciaal voor Lio* en jou, Von, inloggen en hier een mooie kaarsje aansteken, een waxinelichtje dat ik dan in gedachten in zo'n mooie oudzilveren beetje blingblinghouder zet die we gister veelvuldig bewonderd hebben in zo'n mooie woonwinkel.

Speciaal voor jou, Von, omdat ik aan je denk, heel veel. Vannacht al heel veel (kon niet slapen, veel om aan te denken) en nu de hele dag door ook weer. Hier is een mooie felle zon, ik hoop bij jou ook, zo krijgt de dag niet een héél erg triest karakter.

Ik hoop zó dat je vandaag niet een totale dipdag hebt, dan is 't contrast met gister zo groot.

Je hebt een práchtgezin, meis, en Lio* had daar zó mooi lijfelijk bij gepast. We konden best nog wat inschikken gister zo rond de tafel ...

Ik denk aan je !!

Kus, Wilma

Lio*

In gedachten klein, dapper, kwetsbaar..

denken aan jullie meissie, terwijl het al zo´n (ik denk altijd gothic, vanwege moeders perikelen ) meid zou zijn..

Het gemis, vandaag extra voelbaar, ook al is het er elke dag.

Een mooie pimpelpaarse kaars, voor jullie meissie!
Liefs!
Mien

Lio*

Het voelt nog steeds als 8 november voor mij. Lio, kaarsje voor jou.

Bastet

Bastet

09-11-2008 om 08:30

Dank lieve meiden

Wat lief,al die kaarsjes,en zo lekker warm,bedankt!
liefs,Bastet

Petra-

Petra-

09-11-2008 om 10:30

Lio*

Misschien iets later maar nooit te laat, voor jou een mooie kaars!

Petra-

Petra-

09-11-2008 om 10:33

Voor mijn vader

die vas heel bang is, 15 december ga je het ziekenhuis in, zou je nog terugkomen in je eigen huis? Ik brand eeen stevige kaars, met een krachtige vlam voor hoop!

Bastet

Bastet

09-11-2008 om 11:59

Petra

Dankje,nooit te laat hoor!Ik brand er eentje voor jouw vader,sterkte!
liefs,Bastet

Een kaars voor...

...de mama van het klasgenootje van onze oudste. Nog 2 weken te leven werd nu alweer 4 weken geleden gezegd. Ik sta verbaasd van je kracht en doorzettingsvermogen!

...de papa van het beste vriendje van onze oudste. Je zit alweer 3 jaar te wachten op 2 nieuwe longen en de laatste 3 weken al 2 keer opgeroepen! Nog even volhouden, de juiste longen die wel passen komen nu snel!

...voor de tante van onze oudste. Maandag ga je bevallen van je tweede zoon, hopelijk helemaal gezond en geen "verborgen" syndromen dit keer.

...en voor onze oudste, die alles gelaten incasseerd en er gewoon mee om probeert te gaan maar wat soms erg moeilijk is. Een dikke kaars en knuffel voor jou, mijn vriendje!

Wendy B.

Wendy B.

10-11-2008 om 13:08

Nikus

Een grote felle kaars, die schijt heeft aan de regen, maar gewoon door blijft branden!

even anno deze keer

even anno deze keer

10-11-2008 om 14:25

Een grote kaars voor mika

ik brand een grote kaars voor Mika,die geopereerd is aan een hersentumor,en die de operatie naar omstandigheden goed heeft doorstaan.
deze kaars is voor jou en je ouders,
een kaars van hoop!

Blingetje

Blingetje

10-11-2008 om 19:58

Voor f

en voor Pelle, omdat het goed was.

Extra lichtje vandaag

voor Daan*

Bastet

Bastet

11-11-2008 om 11:01

Voor daan

Een mooie lampion voor Daan.
liefs,Bastet

Anouk74

Anouk74

11-11-2008 om 12:46

Een kaars voor mezelf

ik zit totaal niet lekker in mijn vel !

Ari69

Ari69

11-11-2008 om 13:07

Voor daan*

Mooie liedjes een een mooi sterrelampionnetje voor jou.

Ari69

Ari69

11-11-2008 om 13:08

En een kaars voor anouk

omdat je niet lekker in je vel zit.

Voor daan

en zijn broer, vader en moeder.

Wendy B.

Wendy B.

11-11-2008 om 16:45

Nikus

Vandaag een 'explosie' van regenbogen. Van hele tot halve tot dubbele. Volgens mij was Daan met de knoppen aan het spelen

Petra-

Petra-

11-11-2008 om 17:33

Voor daan

een mooi kaarsje omdat je er gewoon bij had moeten zijn! Een knuffel voor je moeder!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.