Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

May

May

02-09-2011 om 11:24

Drie jaar geleden

overleed mijn moeder. Op een stralende herfstdag, net als deze... Vandaag geniet ik van de zon, maar is het net of ik drie jaar terug ga in de tijd, na de dagen tussen haar overlijden en de crematie. Zoveel verdriet, maar ook zoveel saamhorigheid. Ik mis haar zo verschrikkelijk..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

02-09-2011 om 16:14

May

Het lijkt mij ook zo'n ontzettend gemis! Dat nooit echt went. Raar he, als het dan weer hetzelfde weer is. Dan komt het nog harder aan.

May

Ja dan kan je je moeder zooooo missen

Valkyre

Valkyre

05-09-2011 om 19:40

May

Heel veel sterkte. Ik ben al 30 jaar zonder vader, en soms welt het verdriet nog weleens op. Gelukkig kan ik ook met plezier terugdenken aan de vader die hij voor me was, en de leuke dingen die hij met me deed. Dat is dan weer een troost: ik heb hem in ieder geval gekend, en daar ben ik dankbaar voor.

Heel, heel veel sterkte. "Gelukkig" is het vandaad rotweer...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

May

May

05-09-2011 om 20:07

Bedankt allemaal...

Het verdriet kan me af en toe echt overvallen, ik zou haar zo graag willen laten zien hoe groot de kleinkinderen waar ze altijd zo trots op was nu al zijn..

Tink

Tink

07-09-2011 om 16:20

En...

... de kinderen laten zien wat een leuke oma ze hadden. Ik voel met je mee May. Alleen mijn oudste heeft mijn moeder gekend, ze is nu al meer dan 11 jaar dood. Bij bepaalde gebeurtenissen mis ik haar ook nog steeds.
Net als mijn vader en schoonvader trouwens. Die zijn er al 7 en 8 jaar niet meer. Onze jongste heeft ze dus geen van allen gekend. En de een na jongste kan het niet meer weten (die is net 8).
Ze hadden er gewoon bij moeten zijn en al die leuke dingen meemaken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.