Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Yadira

een kaars vooor jou omdat je een bijzonder iemand heb verloren

Genista

Genista

02-12-2009 om 12:08 Topicstarter

Voor petra-'s c

Daar zet ik een kaars bij. C, voor jou, in de hoop dat de koorts verdwijnt.

Ach yadira

Wat erg. Een kaars met extra warmte voor jou!

Voor jasper

Een kaars zodat gauw duidelijk wordt wat er is.

En voor mijn vriendin

Met ineens een héél, héél ziek kindje. Een mooie kaars voor jou, kleine man.

Rosy

Rosy

02-12-2009 om 18:56

Voor emiel

Vandaag ben je begraven, samen met je vader.
Een dikke kaars voor je moeder en broertje. Die kunnen wel wat warmte gebruiken.

Rosy

Rosy

02-12-2009 om 18:59

Voor bibi

Een kaars voor je vader en voor jou. Zo herkenbaar. Angst en hoop wat zo samen komt.

Rosy

Rosy

02-12-2009 om 19:00

Mijn schoonvader

Ook een mooie kaars voor mijn schoonvader. De operatie ging goed, gelukkig. Nu mag je bijtanken.

Rosy

Rosy

02-12-2009 om 19:01

Nog veel meer

nog veel kaarsen voor iedereen hier. Ik lees zoveel berichtjes die wat warmte kunnen gebruiken. Ik kan ze niet allemaal opnoemen. Ik wil namelijk niemand vergeten.

knevel

knevel

02-12-2009 om 20:20

Een dag te laat, voor hieke

Lieve Hieke,

Gisteren was het 3 jaar geleden dat jullie Lynn* voor het eerst zagen. Een verlaat kaarsje voor jullie lieve kleine meisje.

liefs Eveline

Petra-

Petra-

02-12-2009 om 21:00

Een grote vlam voor iedereen

Er komen nu zoveel dagen die enextra kaarsje behoeven, ik kan het niet meer bijhouden.

Maar jullie zijn elke dag in mijn gedachten. Elke avond brand ik hier een kaars, een mooie grote met een stevige vlam!

kien

kien

02-12-2009 om 21:23

Therese

Omdat ik zo hoop dat het goed mag blijven gaan deze keer!

Voor de 13 jarige jongen

die het leven blijkbaar niet meer zag zitten en zichzelf van het leven berooft heeft..... mijn gedachte gaan ook uit naar zijn moeder die hem gevonden heeft....Niemand weet waarom...

Pham

Aïda

Aïda

03-12-2009 om 08:58

Therese

Een kaarsje van hoop.. Hopelijk heb je vandaag weer een prachtige echo!!

Vriendin van geerke

Geerke, je berichtje raakt me... een kaarsje voor het kindje van je vriendin, je vriendin en iedereen om hen heen... Zoals ik het lees kunnen ze het hard gebruiken.
Ook voor jou een kaars, dit zal bij jou ook een hoop bovenbrengen... Sterkte, hoop en kracht voor jullie!

Yadira

pfff... een kaarsje voor jou! Prachtig geschreven, recht uit het hart. Sterkte!

Voor iedereen

die het zo hard nodig heeft. Familie, vrienden die kuren krijgen, ziek zijn, alleen en eenzaam zijn of het om andere redenen zo hard nodig hebben...

Jacoline29

Jacoline29

03-12-2009 om 13:07

Voor iedereen

Die het nodig heeft.Teveel om op te noemen.
Mijn wijkverpleegkundige die de strijd tegen kanker heeft verloren en 26 nov is overleden,kregen vandaag de brief van de thuiszorg.
Mijn opa,die ineens in een droom verscheen en al een tijdje overleden is,ons hondje streep,waar we 2 jaar terug bijna afscheid moesten nemen en in maart 2008 is overleden,na 14 jaar bij ons te zijn geweest.
iedereen die een engeltje/vlindertje heeft.

Therese

Therese

03-12-2009 om 18:49

Ach wat lief!

bedankt voor jullie vlammetjes. Julie kaarsjes brengen geluk hier!

Therese

Therese

03-12-2009 om 18:52

Een grote vlam

voor een lieve vriendin. Ze ligt nu plat als gevolg van ernstige overstimulatie na haar tweede ISCI-poging. Haar vorige poging is geeindigd in een miskraam en dit had haar tijd moeten worden. Ik had haar zo graag een prachtig kerstcadeau gewenst...

Een kring van fakkels...

...waarbinnen iedereen zich kan warmen... een beetje troost kan vinden, licht... heel veel kracht en wijsheid... steun, liefde en hoop... en nog heel veel meer!

Voor alle sterretjes, groot en klein... die zeker in deze tijd van het jaar weer extra worden gemist.

Zoveel berichtjes, en ik wil niemand vergeten...

Ook 2 roze kaarsjes weer erbij voor de tweeling. De oudste was uiteindelijk maar 1 dagje thuis en moest toen weer terug naar het ziekenhuis. Gelukkig gaat het inmiddels weer beter. Hopelijk binnenkort een nieuwe kans, ook voor de kleinste?

Veel kracht voor iedereen!

Liefs, Beertje(s)

Kaarsjes voor

Voor L mijn lieve vriendin, een kaars omdat je het nodig blijft hebben, ook nu er even wat rust komt in je gezin.
En voor de tweeling over wie Beertje altijd schrijft, en voor C de vriendin van Petra- die kuur na kuur moet hebben en er voorlopig nog niet vanaf is.
En voor het kleine ventje van mijn vriendin op de IC. Dat de uitslag niet zo mag zijn als ze verwachten.

Jacoline29

Jacoline29

04-12-2009 om 14:36

Jasper

Ze zijn er achter.Verdere uitslagen hoor ik woensdag as.
Zijn rechterlong werkt op dit moment maar 75% doordat er 1/4 deel ontstoken is en hij een kuur van 10 dagen moet hebben.woensdag verdere uitslagen en foto's van zijn niet ingedaalde teelballetje.
Wat ben ik geschrokken,het scheelde denk ik niet veel of hij had moeten blijven in het zh.

Steve

Alweer 3 jaar geleden dat het gruwelijk misging op 4 dec.

Een kaarsje om de komende dagen door te komen.

Je mama

Petr@

Petr@

04-12-2009 om 15:57

Steve*

Een dikke kaars vol kracht voor jouw mamma...
Sterkte Steve's ma!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

04-12-2009 om 15:57

Anna

Op deze miezerige en kille dag een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

04-12-2009 om 15:59

Purk

Een kaars vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Anna :-)

Anna :-)

04-12-2009 om 16:55

Een kaarjse voor M., de vader van de beste vriend van mijn kinderen. Vandaag hebben we je begraven...het is zo enorm irreëel allemaal.

En een dikke vlam voor het gezin dat achterblijft.

Voor steve

een mooi kaarsje voor jou. Drie jaar geleden begon het grote gemis voor je papa en mama. Ook een mooie kaars voor hen. Voor kracht en troost.

liefs van Purk

reina

reina

04-12-2009 om 20:15

Voor al die vaders en moeders

Voor alle vaders en moeders hier die bij het kinderfeest morgen hun kind wat er niet bij kan zijn zo vreselijk missen... Ik noem geen namen, al zitten er veel in m'n hoofd, ik ben altijd bang dat ik iemand vergeet op te schrijven.....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.