Verlies en Verdriet
Vicky
31-12-2020 om 10:55
Bloemstuk voor Rosie
Geplaatst met toestemming van forumbeheer.
Voor de mensen die graag een bijdrage willen geven voor een bloemstuk voor Rosie, dat kan via onderstaande link.
Als er meer geld binnenkomt dan nodig is voor bloemen, zullen de nabestaanden (haar zoons) het overgebleven geld ontvangen voor bijvoorbeeld de kosten van de opvang van haar hondje Chico, de kosten van de livestream tijdens de uitvaart enz.
Anneque
31-12-2020 om 11:36
Gedaan
Heel fijn dat we iets kunnen bijdragen. Dank je/jullie voor het regelen, Vicky!
Phryne Fisher
31-12-2020 om 11:53
Fijn dit
Goed idee om het met een betaallink te doen. Sterkte met het regelen en ik hoop dat er een goed huisje wordt gevonden voor de hond.
Anonima
31-12-2020 om 12:04
Geschokt
Ik wist niet dat Rosie was overleden.. ik was geschokt! Ik heb regelmatig met haar in draadjes geschreven; we hebben (hadden..) beiden een handicap.
Ik leef mee met hen die haar persoonlijk kenden. En natuurlijk heb ik ook bijgedragen. Leuk Vicky, je weet niet wie wie is..
Phryne Fisher
31-12-2020 om 12:20
Vicky (o.t)
Ik was al die tijd in de veronderstelling dat jij een alleenstaande forummer met dochter bent. Zat ik er even naast Tenzij je onlangs stiekem getrouwd bent...
Vicky
31-12-2020 om 13:03
De houder van de rekening die in de betaallink staat, zit niet op Ouders.nl. Ik heb uiteraard wel toestemming gekregen om haar link te plaatsen
Helemaal anoniem zal het dus niet zijn, maar degene die jouw naam ziet staan bij de overboeking, kent jouw nick hier niet.
Ad Hombre
31-12-2020 om 13:39
Overgemaakt
Koop er iets moois van misschien met een lint in alle OO kleuren.
Lente
31-12-2020 om 13:53
Wat een fijn initiatief
En heel praktisch die betaal link.
Ik heb mijn bijdrage over gemaakt.
Emmawee
31-12-2020 om 17:07
Bedankt voor het initiatief!
Fijn om op deze manier iets te kunnen doen.
Misdreavus
31-12-2020 om 17:45
ook gedaan
Fijn om op deze manier een klein beetje "iets" te kunnen doen
Tabitha
01-01-2021 om 14:34
Gedaan
Hopelijk biedt het een beetje troost aan haar familie en vrienden. Bedankt voor het regelen!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.