Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Mams

Mams

23-09-2017 om 21:20

Wie weet een leuke sauna?

In de herfstvakantie is het zover: ik ga lekker een dagje naar de sauna
Ben al eens in thermen Schiedam geweest maar wil nu iets anders proberen, op max een half uurtje van Rotterdam.

Wie heeft een goede tip?

Alison

Alison

23-09-2017 om 21:25

Thermen Holiday

zijn wij geweest. Hele mooie sauna maar ontzettend druk. Wij waren er ook in de herfstvakantie en dat doen we dus niet meer. Maar we willen wel nog een keertje terug.
Een aanrader is Elysium in Bleiswijk. Daar waren we niet in de vakantie maar die was minder druk en ook fijn.
Veel plezier

Hamman

Ik vond thermen 2000 in Valkenburg een bijzonder plek, we bleven er ook slapen en genoten van een ontbijt met uitzicht op de schone heuvelrijke omgeving.
Maar dat is meer dan een half uur rijden.

Heb je ook wel eens een hamman bezocht? Ik vind dat ie in een goede hamman veel aandacht krijgt, en heelijk gescrubd wordt. Een echte verwenmiddag, met een hele zachte huid op de koop toe.

@Emma

@Emma

24-09-2017 om 10:54

Leiden

In Leiden is er ééntje vlak achter het station, op het dak van een hoog gebouw. Mooi uitzicht, lijkt me. Ik ben er nooit geweest, maar ik wil er graag eens heen. Voor mij ook een half uur rijden, vanaf de andere kant dan

Alison

Alison

24-09-2017 om 21:02

Leiden 2

In Leiden zijn wij ook geweest. Gelukkig zit de sauna daar niet óp het dak maar in het hotel wat ook in dat gebouw zit Je zit op de bovenste verdieping en kijkt vanaf je saunabank naar een enorm raam met uitzicht op de wijk er achter. Was wel leuk. Prima sauna verder.

Bleiswijk!

Das echt een van m'n favoriete sauna's! Groot, schoon en veel afwisseling.

Ik ben topografisch niet echt een held maar Sereen in Maarsen is erg mooi en kun je ook heel goed eten. Iets sjieker van Bleiswijk. En fort Beemster is weer heel bijzonder. Maar goed. Ik rij met liefde een uurtje om voor een goeie sauna.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.