Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vliegen met dreumes van 18 maanden

Pippeltje schreef op 07-12-2024 om 10:09:

[..]

Oh wow, dus je maakt anderen vanzelfsprekend medeverantwoordelijk voor jouw dreumes.

En nog even een reactie op 'Dat was de vraag niet'. Volgens mij is het niet verboden dat iedereen op een bericht reageert zoals het hem of haar belieft. Je kunt geen eisen stellen aan de antwoorden: het is een openbaar forum.

O wow, nou wat een aanname durft ze te doen dat op een familievakantie opa en diens vriendin en de tante van kind mee helpen met het kind vermaken , O wow wat een bizar iets dat ze ervan uitgaat dat kind een warme band heeft met familie .... ff serieus je kan ook zoeken naar negativiteit 

[..

En nog even een reactie op 'Dat was de vraag niet'. Volgens mij is het niet verboden dat iedereen op een bericht reageert zoals het hem of haar belieft. Je kunt geen eisen stellen aan de antwoorden: het is een openbaar forum.

Ik was de 1e met, dat was de vraag niet. Ik weet van eerdere keren dat TO n vraag stelde en de reacties geen antwoord op zijn vraag waren, toen was hij not amused. Vandaar mijn reactie... 

TineWinkel schreef op 07-12-2024 om 14:42:

[..]

Ik was de 1e met, dat was de vraag niet. Ik weet van eerdere keren dat TO n vraag stelde en de reacties geen antwoord op zijn vraag waren, toen was hij not amused. Vandaar mijn reactie...

Niet alleen to hoor , het is toch in de meeste gevallen super irritant en ja er zijn zat uitzonderingen zoals pas nog een topic over samenwonen na een scheiding, maar dit is wel een gevalletje onnodig commentaar geven , er zijn zat mensen die reizen met kleine kinderen , dat is geen gevaar voor hun gezondheid, het levert over het algemeen echt geen trauma op als ze een keer iets doen wat ze niet leuk vinden.

Ik  zou er ook geen zin in hebben met mijn dreumes maar to vraagt tips hoe het juist voor die kleine zo leuk mogelijk te maken en ja het kan dat die kleine er geen zak aanvind , net zoals de ene peuter gek is op de dierentuin en een ander alleen maar overprikkeld raakt. Maar soms heb ik het idee dat welk topic deze to ook opent er altijd negatief gereageerd moet worden

[..]

Oh wow, dus je maakt anderen vanzelfsprekend medeverantwoordelijk voor jouw dreumes.

Nee, maar we kunnen wel wat vinden van reacties. Ik vind jouw reactie bv heel raar. Als je als familie reist met een dreumes is het vrij normaal dat je met elkaar probeert de reis zo goed mogelijk door te komen.

Dat heeft niks te maken met "anderen verantwoordelijk maken". 

Afgezien daarvan zou ik het heel normaal vinden om iemand die alleen reist met een dreumes een handje toe te steken waar mogelijk. De stewardessen zullen zeker ook hun best doen.

Uiteindelijk moeten ook kleine kinderen soms een lange reis maken, om welke reden dan ook. En dan is het voor alle aanwezigen het prettigst als dat soepel verloopt. Nick heeft een stuk meer aan goede tips.

Die ik zelf overigens niet heb, wij gingen niet vliegen toen de kinderen nog zo klein waren want daar hadden wij geen aanleiding voor. Anderen hebben dat soms wel. Vanaf vier jaar kun je al weer iets meer, bij ons gingen ze wel slapen behalve de jongste, die hield mij de hele nachtvlucht wakker en viel toen de laatste vijf minuten in slaap.

Ik hoor je al denken: boek dan geen nachtvlucht met kleintjes! maar soms heeft een vliegtuig vertraging en dan heb je weinig keuze, of soms kan je niet anders dan zo'n vlucht boeken. De tip van S.ndra om je vooral niet druk te maken om wat anderen denken is een hele goede, want hoe minder gestressed je zelf bent hoe kalmer ook je kind blijft.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.