Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Pooh bear

Pooh bear

16-07-2017 om 11:41

Uitstapje voor 16 jarige

Heeft er iemand een idee voor een leuk uitstapje voor 3 zestienjarig om zelfstandig te doen? In de omgeving van Rotterdam of goed te bereiken met het openbaar vervoer dan mag het ook verder zijn
Kinderen willen een dagje weg met z'n drieën maar weten niet waarheen ze zijn al een x samen naar Amsterdam een x naar de Efteling wn een x naar de dierentuin geweest.

Lou

Lou

16-07-2017 om 12:12

winkelen, strand

Wat mijn dochter van 16 leuk zou vinden met vriendinnen:
- naar het strand
- naar de Primark
- winkelen in een andere stad
- picknicken in een park
- iets toeristisch, zoals waterfietsen of een toren beklimmen

Vesta

Vesta

16-07-2017 om 12:15

actief

iets actieverigs?
Skieen, snowworld of de uithof, altijd fijn als buiten de mussen dood van het dak vallen.
kijk eens in het boekje van de rotterdampas, daar staan ook altijd wel leuke dingen in waar je niet zo snel aan denkt.
klimmen bij de bieschbosch

Pooh bear

Pooh bear

16-07-2017 om 12:29

Treinen

Ze hebben besloten dat ze in elk geval gaan treinen. Ze weten alleen nog niet waar heen.
Het zijn overigens 2 jongens en 1 meisje.

Vesta

Vesta

16-07-2017 om 12:42

Landgraaf

Snowworld, leuk voor iedereen.

Jackie

Jackie

16-07-2017 om 14:36

lasergamen of karten. Paintball misschien. Of een festival bezoeken. Duinrell of Drievliet is ook leuk.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

16-07-2017 om 15:00

Zelf?

Mijn ervaring is dat 16-jarigen meer kunnen verzinnen dan ik goed vind En wat ik verzin wordt altijd terughoudend bezien want 'zal wel stom zijn'.

Vogel

Vogel

16-07-2017 om 18:06

Ik zou ook

lekker zelf laten verzinnen.
Kom op, het is geen all inclusive. Laat ze maar lekker googlen, als ze zo groot zijn dat ze zelf op stap kunnen, moeten ze zelf wel wat kunnen bedenken lijkt me.

Pooh Bear

Pooh Bear

16-07-2017 om 21:26

zelfverzinnen

natuurlijk mogen ze het zelf verzinnen maar ze kwamen er even niet uit vandaar dat ik mee probeer te denken

Veer

Veer

17-07-2017 om 10:32

Ja hoor

'Lekker zelf laten verzinnen' klinkt wel zelfredzaam, maar er zijn zoveel leuke dingen te doen waar zij (nog) geen weet van hebben.

Wij zoeken zelf toch ook allemaal wel eens inspiratie? Nou, deze pubers ook. Fijn als je moeder dan even meedenkt.

Dees

Dees

17-07-2017 om 13:40

High Tea

High tea op de euromast

jachtseizoen

Mijn zoon deed vorige week het spel jachtseizoen met zijn vrienden. Ik bedenk me nu dat je dan wel iets meer mensen nodig hebt, of toch minimaal eentje. Je kunt dit heel goed spelen met een tienertourkaart, en het komt erop neer dat een groepje vertrekt en de andere groep moet vangen. Om de 10 minuten moet groep 1 een locatie doorgeven. Je mag max 2 uur in de trein reizen en de achtervolgersgroep krijgt 5 uur de tijd om te vangen. Zoon is tien uur bezig geweest met dit spel en had heel leuke verhalen. Ze hadden door verschillende steden gerend Het idee om naar Oss West te reizen was niet zo handig geweest, nee, Utrecht was beter. Er zit dus ook nog enige strategie in het spel, dat maakt het erg leuk.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

17-07-2017 om 18:18

Dit willen wij gaan doen

Er schijnt in Utrecht een soort kruising tussen Fort Boyard en een escape room te zijn, de naam is me even ontschoten, maar daar willen wij in de vakantie heen. Sowieso is een escape room ook erg leuk voor pubers (wel prijzig).

mijk

mijk

18-07-2017 om 14:03

Deze staat op mijn bucketlist

Ook niet goedkoop maar lijkt me zo tof: https://indoorskydive.com/tickets/

Vesta

Vesta

18-07-2017 om 15:17

mijk

Echt niet goedkoop maar zo onwijs gaaf!!!!!!!!!!!!
Wij hadden het geluk dat een moeder van het vriendinnetje van dochter betaalde. (ja, iets met geld te veel, ik vind het ook erg duur)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.