Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Albion

Albion

25-11-2017 om 18:16

tip voor vakantiepark of huisje op een uur OV afstand Londen?

Heeft iemand een tip voor een mooi huisje of vakantiepark in Engeland op ongeveer een uur treinen van hartje Londen vandaan? Vijf personen?

Dub

Dub

28-11-2017 om 09:42

Niet direct

Een huis of park , maar zoek eens op Bristol. 45 min met de trein naar Londen en op zichzelf al de moeite van het bezoeken waard.

Jess

Jess

29-11-2017 om 17:59

Tip voor in de buurt van Londen

Ik ben afgelopen zomer met mijn gezin naar Londen geweest en heb daar ook een aantal omringende steden bezocht. Bristol is zeker een aanrader omdat het inderdaad goed in de buurt is en ook een leuke stad is. Kijk anders eens op deze handige site als je vakanties rondom Londen zoekt (tip van mijn man): https://reistip.nl/engeland/londen-tips of je kunt ook een kijkje nemen op Google Maps, daar kun je volgens mij ook accommodaties op vinden.

Het is in ieder geval een goed idee om buiten het hartje van Londen te zitten wat daarbinnen is het niet te betalen. Veel plezier in Engeland!

Woonboot?

Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar een vakantie op een woonboot met een overdekt kampeerwagen en een vuurplaats en een bootje om mee te varen, lijkt mij ideaal voor een leuk verblijf op zich. Dat het zo dicht bij Londen ligt is ook mooi meegenomen.

https://www.tripadvisor.co.uk/VacationRentalReview-g642238-d11809712-The_Time_Machine_beautiful_barge-Chertsey_Surrey_England.html

Pas. Wel moeilijk zoeken want niet bekend hoeveel waarde je aan contact met andere campinggasten hecht.
Hopelijk vind je deze optie niet te duur.

Raar

Kampeerwagen = kampeer eetplaats

Phryne Fisher

Phryne Fisher

30-11-2017 om 19:30

Websites

Ik boek huisjes in Engeland via Ownersdirect of Sykescottages. Je hebt dan (na boeking via de organisatie) rechtstreeks contact met de eigenaar van de woning. Werkt geweldig en er is heel veel keuze.
Geen aandelen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.