Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Bosbes

Bosbes

17-10-2017 om 19:58

Sardinie

In de kerstvakantie gaan we naar Sardinië.
Ik neem aan dat we het niet echt van mooi weer moeten hebben, al hoop ik op weer zoals bijvoorbeeld vandaag: lekker wandelen, liefst een beetje zon.

We gaan 9 dagen. Cagliari lijkt me erg mooi.
Maar wat zullen we doen met accommodatie? Kent iemand Sardinië, heeft iemand tips? Wat zou jij doen als je een dag of 3 Cagliari wil en dan natuur (of natuur vanuit klein dorpje/plaatsje)?
Er is zoveel keus op booking.com en airbnb dat ik totaal niet tot een besluit kan komen.
Het gaat om ons gezin (4 personen). Vakantiepark wil ik niet en het hoeft niet voor de laagste prijs of zo.

Ik ben benieuwd of iemand tips heeft (mag ook een tip zijn voor een website waar ik een huisje kan boeken voor de 5 a 6 dagen).

bieb63

bieb63

18-10-2017 om 09:45

Alghero

Ik zou het in de buurt van Alghero zoeken. Dat is echt heel erg leuk (en van daaruit kun je ook makkelijk naar Calgliari). Als je dan voor een agriturismo kiest zit je op het platteland. Heel erg leuk. Kijk eens hier:
http://www.fundadore.nl/core.sym/fe/aanbod/plaats.php?plaats_id=79&tabnr=2

Bosbes

Bosbes

18-10-2017 om 16:58

dank je Bieb!

Dankjewel Bieb!
Die website ziet er goed uit. Wat fijn om alvast een tip te hebben ontvangen. En Agriturismo is ook een goed plan.
Over max. een week wil ik het toch wel regelen.

Als er nog meer tips zijn: fijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.