Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

leuk eettentje in Scheveningen?

Binnenkort ga ik met de kinderen op zondagmiddag naar The Lion King in het Circustheater in Scheveningen. Die voorstelling is zo te zien rond 7 uur afgelopen, dus daarna wil ik graag iets gaan eten. Is daar in de buurt een tentje te vinden waar we snel, lekker en redelijk goedkoop kunnen eten? Soort keuken maakt in principe niet veel uit.

Groeten,

Temet

Temet

Naast Sealife zit De Beren. Vond ik een prima restaurant met kinderen. Visje eten bij Simonis op de boulevard is ook lekker. Zelf eten wij graag bij Simonis in de haven maar da’s best een stuk lopen. En verder zit er heel veel in Scheveningen waar je kunt eten. Ook erg lekker maar niet echt goedkoop is the Rough Kitchen op de Pier.

Bo

Bo

27-10-2017 om 22:16

tips

Steam op de boulevard heeft goed eten, of Ocean Square op her Kurhausplein. Kijk even op de websites naar de menukaart wat je aanspreekt.

In vind bijv De Beren keten prima, maar niet die op de boulevard. Daar konden ze nog niet eens een pannenkoek bakken. Simonis op de boulevard: niet de snackbar, dan zit je buiten, maar de strandtent. Of die in de haven, gratis parkeren daar. In de haven is de Dagvisser ook leuk met kinderen. Hoort eigenlijk wel bij een dagje Scheveningen (als je van vis houdt).

Jasmijn

Jasmijn

28-10-2017 om 14:15

theatermenu

Afgelopen zomer was ik een weekendje in Scheveningen en daar op de boulevard heb je meerdere zaken met een 'theater-menu' voor, als ik het me goed herinner' 15 euro. Zag er leuk uit, waarschijnlijk heb je dan de gewoonste dingetjes, friet en sate, of friet en hamburger, maar dat vinden kinderen vaak erg lekker.
Het waren vooral de zaken die zo'n beetje vlak voor het Kurhaus zaten, viel me op. Ik zou dus even een wandelingetje heen en terug daar maken en goed op de borden voor de deur letten. En anders kan je altijd nog naar mc.donalds

Temet

Temet

30-10-2017 om 10:33 Topicstarter

Dank

Dank voor de tips. Ik was een aantal dagen uit de lucht dus kon niet reageren, maar bedankt allemaal. De Beren kennen we van een andere plek, mijn kinderen vonden het daar wel leuk, vooral de jongste, maar als de Scheveningse vestiging wordt afgeraden dan waag ik dat toch maar niet.
Zaken in de haven zijn wat mij betreft te ver weg, we moeten met het OV dus ik wil snel eten op loopafstand van het theater en daarna weer op huis aan (met tram en trein).
En inderdaad, de Mac kan ook altijd nog. Maar Simonis is zo te lezen een betere optie, nu eens kijken of de strandtent in november nog wel open is.

Groeten,

Temet

bloemetje

bloemetje

30-10-2017 om 12:42

van alles

De boulevard is een aaneenschakeling van restaurants, die ook in deze tijd van het jaar gewoon open zijn. De meeste hebben heel veel zitplekken, en een uitgebreide menukaart. Veelal laagdrempelig gerechten, het is daar allemaal niet te chique en zeker niet te duur.
Dus gewoon richting boulevard lopen en keuze genoeg.

Strandtenten

De strandtenten zijn bijna allemaal weg en die er nog staan en ook blijven staan liggen richting de haven.Bovendien is het eten bij de strandtenten nou niet echt geweldig.
maar inderdaad, er zitten op de boulevard diverse restaurants waar je voor gemiddeld 15 euro een Theatermenu hebt. Voordeel van zo'n menu is ook dat ze rekening houden met de tijd die je hebt voor je menu.

Even off topic maar omdat het wel eerder werd genoemd.
Vanaf 30 nov is het overal betaald parkeren in Scheveningen, ook in de haven

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.