Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Griekenland met kinderen: zie door de bomen het bos niet meer...

Lieve jullie,
Wie kan mij helpen? Heel graag gaan wij (met zoons van dan 10 en 8 jaar) in de zomer naar Griekenland. We zijn er echter nog nooit geweest en ik zie door de bomen het bos niet meer... Alleen al naar welk eiland we het beste kunnen gaan vind ik moeilijk! We willen niet all inclusive. Wel in de buurt van een strand en bij een zwembad (met glijbanen, lievelings van de jongens). We willen uitjes maken, maar ook op loopafstand dingen kunnen doen.

Wie o wie heeft er tips voor me? Dat maakt het boeken wellicht wat makkelijker. Alvast bedankt!

Phryne Fisher

Phryne Fisher

12-11-2017 om 14:03

Kreta

Ik denk dat Kreta het leukst is voor kinderen die graag zwembaden met glijbanen willen. Wij hebben daar in een kleinschalig appartementencomplex gezeten, zonder glijbanen maar wel een heerlijk zwembad en supermarkt naast de deur, maar er zijn ook accommodaties met het hele zwemparadijsgebeuren. In de buurt van waar wij zaten is wel een aquapark waar mijn jongste heen is geweest (met Estivant, dus niet zomaar onbegeleid op excursie).
De kinderen zijn ook met hun vader een paar keer naar Kreta geweest, altijd erg geslaagde vakanties.

Mdh77

Mdh77

12-11-2017 om 15:38 Topicstarter

dank

voor je reactie. Je kunt dus eigenlijk niet even een dagje naar zo'n glijbanenpark? Het enige dat ik kan vinden is all inclusive of inderdaad via een excursie.

Bo

Bo

12-11-2017 om 22:15

glijbanen

Zwembaden met glijbanen vind je alleen in de grote resorts en die zijn vaak all inclusive. Zo haal je de meeste omzet uit je gasten. Als je liever naar een klein complex gaat, kan je nog wel 1 (of 2) dagen een aquapark bezoeken. O.a. Rhodos, Kreta, Zakynthos hebben dit maar wellicht andere eilanden ook. Daar koop je gewoon een kaartje voor. Het is vaak niet mogelijk om als niet-gast gebruik te maken van de glijbanen van een hotel.

Rosalien

Rosalien

16-11-2017 om 09:40

Welke

dingen wil je doen op loopafstand en wat voor uitjes wil je maken? Als je dat aangeeft rolt daar misschien een eiland tip uit. Kijk er ook naar dat het ene eiland in de zomer heter is dan het andere. Wil je het wat milder kijk daar dan ook naar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.