Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Mats

Mats

06-04-2017 om 21:35

camping Zuid Limburg leuk voor pubers?

Hallo,

We zouden deze zomer willen genieten op een camping in Zuid Limburg die ook leuk is voor pubers (jongens van 15 en 16 jaar). Ik ga bij voorkeur naar en mini camping, maar wellicht is een grotere camping met meer faciliteiten beter geschikt.
We heeft er ervaring en heeft aanraders?

Bedankt, Mats

Zou

Zou De Schatberg iets zijn?
Persoonlijk kies ik liever voor een grotere camping met diverse faciliteiten.
Of Terspegelt is ook een leuke camping.

Op mijn lijstje staat nog International bij Maastricht.

sam

sam

17-05-2017 om 11:29

inderdaad

Ter Spegelt is ontzettend leuk voor pubers maar ligt helaas niet in Zuid Limburg

sam

sam

17-05-2017 om 11:41

misschien te stads

http://m.campingdendriesch.nl/mobile/nl/over-ons.lp

Wij hebben zelf nooit op deze camping gestaan maar zijn er vaak in de buurt te vinden. Hij ligt nl bij de rodelbaan en de abseiltoren en dat is voor pubers erg leuk. Ern paar jaar terug sprong ik voor Jan Smit de toren af, die leek daar op die camping te staan --

Dendy Pearson

Dendy Pearson

17-05-2017 om 15:27

Leistert

In noord Limburg ligt de Leistert. Camping en bungalowpark. Met leuk zwembad enz. Wij gaan er graag heen, ook voor een weekendje weg.

Geeske

Geeske

27-05-2017 om 01:37

Veel vertier

Ik zou voor een wat grotere camping gaan met wat meer vertier. Er zijn er een aantal te vinden in het pittoreske Zuid-Limburg. Camping Den Hollander is er daar een van. In de afgelopen jaren is de toestroom van (niet-godsdienstige) campinggangers vervijfvoudigd. Hulde voor het prinsgezinde personeel dat nu de dagelijkse shifts draait om de camping mooi, schoon en veilig te houden. En dan heb ik het natuurlijk over prins pils! De vaste animator waarbij het bier rijkelijk vloeit.

Als ik je nog een tip mag geven voor die mooie jongens van je: geef ze voldoende protectie mee de warme zwoele zomeravonden kunnen nog wel eens wat invloed hebben op de plekken waar het bloed heen stroomt! Heel veel vakantieplezier.

Dhr. Adrina

Dhr. Adrina

27-05-2017 om 01:38

Mijn verhaal

Hallo!

Ik woon zelf al een tijdje in Limburg, en heb onlangs een vrouw uit een AZC getrokken. Spontaan verliefd, je snapt het wel. Ik zal mijn horror verhaal vertellen over een niet nader te noemen camping. Laat ik begin met de ingang. Omdat mijn vrouw een migratieachtergrond heeft moesten wij verplicht (!!) door een metaal detector. Dit was voor mij al schokkend. We besloten vervolgens even naar het camping winkeltje te gaan om wat spullen te kopen. Redelijk veel spullen die haram waren voor mijn vrouw, iets wat aangekaart werd door haar tegen de werknemer. Dit werd niet in dank afgenomen. Aan basis voorzieningen ontbrak het er ook; ze hadden van alles, zelfs schoencréme, maar wat dadels voor mijn vrouw kon ik er niet vinden.
We hebben een aardig leuke dag gehad, tot wij 's avonds voor de tent in discussie raakte over vrouwenbesnijdenis. Mijn vrouw is best luidkeels, dit door haar PTSS, overgehouden uit Syrië, waardoor de mensen in de tent naast ons mee konden luisteren. Uit puur racisme hebben zij vervolgens de eigenaar opgezocht, waarop wij verwijderd werden van de camping! Uit penisnijd heb ik toen nog even mijn schoenen naar de eigenaar gegooid, en ben vertrokken. Omdat er een rechtszaak loopt kan ik nog niet veel kwijt over de campingnaam, maar het begint met een D.

Fijne dag nog.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.