Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Half a twin

Half a twin

24-07-2017 om 09:31

Als de kinderen niet meer meegaan dan...............


Phryne Fisher

Phryne Fisher

06-08-2017 om 13:13

Koud

Wij hadden in Schotland de hele week tussen de 11 en 16 graden en elke dag een paar uur geen regen. Doe mij maar 40 graden, als ik dan toch moet kiezen. Het is een mooi land, maar van het weer word ik echt niet vrolijk. Overigens waren de Schotten er ook wel klaar mee. Normaal hebben ze in juli/augustus wel eens een week droog weer.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

06-08-2017 om 14:47

Oh Phryne

De ellende....

Ik vind dat soort landen meer iets voor het najaar. Dan weet je dat je slecht weer hebt.

Yura

Yura

08-08-2017 om 12:35

Luxe

Ik denk als de kinderen niet meer mee gaan, dat we dan het meest luxe en dure hotel boeken en elke dag luxe uit eten gaan. Scheelt zoveel geld als je maar voor de helft van het aantal personen hoeft te betalen en als het dan ook nog eens in het voorseizoen is, heerlijk. Hebben het nu al vaak in het weekend dat ze opeens niet thuis eten, dan gaan we spontaan uit eten samen en liggen in een deuk om de rekening.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.