Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Mogen mannen zonder shirt in een park lopen

Goedendag allemaal ik heb een vraag. İk zie soms mannen zonder shirt in het park lopen. Mag dat?

Peiling

Mogen mannen in een park zonder shirt lopen?
23 stemmen
65%
35%

Van de wet mag het, maar ik vind het vrij onsmakelijk.

dan

dan

22-06-2024 om 13:18

Geen idee of het mag. Van mij mogen ze als ze echt smakelijk zijn om naar te kijken, anders zie ik ze liever met een shirt aan. 

Van wie? Van de wet? Vast wel. Van mij persoonlijk? Nee, trek wat aan. 

ik denk het wel omdat ze geen borsten hebben maar ik vind het wat patserig overkomen zovan kijk mij kijk mij. Al ben je de knapste man op aarde, bescheidenheid siert de mens. Laat wat aan de verbeelding over. Een nat gezweet sportshirt over het gespierde lichaam is ook heel sexy en dan zie je al genoeg.

Van de wet mag het en ik vind het zelf niet erg als mannen zonder shirt langs mij lopen. İk kijk er zelfs graag naar als ze slank zijn. İk zie ook regelmatig dames met alleen een sporttopje en korte broek lopen en vind dat dat ook gewoon moet kunnen.

Moederkareltje schreef op 22-06-2024 om 13:33:

ik denk het wel omdat ze geen borsten hebben maar ik vind het wat patserig overkomen zovan kijk mij kijk mij. Al ben je de knapste man op aarde, bescheidenheid siert de mens. Laat wat aan de verbeelding over. Een nat gezweet sportshirt over het gespierde lichaam is ook heel sexy en dan zie je al genoeg.

Verrassend veel mannen hebben wel borsten. Ik vind het dan wel weer bijzonder dat (het lijkt of) ze totaal niet onzeker zijn over hun uiterlijk, met een grote ronde buik en cup C erboven.

Ik hou er ook niet van. Maar wat ik bijna nog erger vind zijn mannen die met zo'n wit (wat ooit wit was) hemd lopen. Uh...weerzinwekkend.

Ik vind het allemaal prima, maar ik wil dan ook geen feedback over hoe ik erbij loop (gewoon met hemdje en lange broek). Voor sommige mannen is dat heel ingewikkeld.

Dit hoort geen pol te zijn. Dit hoort puur een vraag te zijn. Het antwoord is ja.

Liever in het park zonder shirt dan in de rij in de supermarktcamping. Of op het terras met de kinderen aan de pannenkoek. 
Dus nee, gewoon een t-shirt aan, buik of sportlijf maakt niet uit. 

Van mij wel hoor, als vrouwen net zo goed zonder shirt in het park mogen lopen. 

elledoris schreef op 22-06-2024 om 18:29:

Van mij wel hoor, als vrouwen net zo goed zonder shirt in het park mogen lopen.

Uitstekend idee!

Als het mag dan voor iedereen, ik had gehoopt dat het eens niet over dik of dun, gespierd of niet zou gaan.

Juridisch wel, persoonlijk vind ik het heel ongepast. In het openbaar trek je gewoon kleren aan en is je romp bedekt. Ook voor kinderen. Mijn kind mag niet buitenspelen zonder shirt, ook niet als ze een jongetje zou zijn geweest. Laat staan naar school of mee naar de winkel. 
Ben niet voor zedelijkheidswetten maar als ik obese kerels van 60+ met een bierbuik en manboobs met ontbloot bovenlichaam zie, twijfel ik daar altijd toch even aan.

Max88 schreef op 22-06-2024 om 19:23:

Als het mag dan voor iedereen, ik had gehoopt dat het eens niet over dik of dun, gespierd of niet zou gaan.

Tja dik of dun maakt toch echt vaak wel verschil. Bij dik is vaak meer zichtbaar. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.