Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Nieuwsgierig

Nieuwsgierig

12-03-2013 om 14:17

Vrijen met tegenzin

Mijn nick zegt het al: Ik ben nieuwsgierig of jullie weleens vrijen met tegenzin om de ander tegemoet te komen. Hoe gaan jullie daar dan mee om.
Ik doe het zelf wel zo nu en dan. Ik heb een lage seks drive maar ik besef dat mijn partner zo z'n behoefte heeft.
Ik ben benieuwd naar jullie antwoord!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kees Jansen

Kees Jansen

11-04-2013 om 08:07

Zn, geen zin, tegenzin

Als man schijn je makkelijk weg te komen met de bewering dat het zonder zin niet lukt. Jammer is wel dat dat gewoon niet waar is. Met tegenzin zal het moeilijk worden, maar er is geen enkele reden waarom een man niet in staat zou zijn te neuken, ook al heeft hij even geen zin. Luiheid, of onwil je vrouw tegemoet te komen, met een slap excuus en het wordt blijkbaar geaccepteerd. Tsja, dan is de wereld wel oneerlijk ja.

Ik begrijp dat mensen een relatie zien als ruilhandel. Dat kan, dan duurt je relatie zo lang je beiden denkt er beter van te worden. Je kan een relatie ook baseren op de behoefte de ander te plezieren, dan kan je verder zolang er liefde is. Het ene is niet beter dan het andere, maar ik heb wel een voorkeur.

Toosje

Toosje

11-04-2013 om 11:00

Man zonder zin

Misschien werkt het voor jouw relatie, Kees, om seks te hebben uit liefde voor de partner. Ik klaag wel dat mijn man nooit wil, maar om eerlijk te zijn wil ik ook niet dat hij het alleen maar doet voor mij. Het frustreert mij meer dat hij geen zin heeft, maar als ik zou merken dat hij alleen voor mij zin maakt, geeft mij dat toch minder voldoening.

Want ja, ik vind liefdevolle seks fijn op z'n tijd, maar seks uit lust veel geiler. Het ene is dus niet beter dan het andere, maar ik heb gewoon een voorkeur.

Nieuwsgierig

Nieuwsgierig

12-04-2013 om 21:53

O jee

Toen ik nog met mijn overbeluste, oversekste enz. ex (in mijn beleving dan) was heb ik mijzelf weleens vergeleken met onze 24 uurs economie: je kan wel pindakaas willen 24/7 maar of de winkel het heeft?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.