Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
28-07-2024 om 19:56
Ik ben zo’n 2 weken geleden positief getest op gonorroe en chlamydia
Zelf heb ik al 15 jaar dezelfde partner ,
Enkel hebben we 10 jaar geleden even een break gehad en heb ik 6 weken een ander gehad maar hij beweerd nog nooit geen seks te hebben gehad of überhaupt gezoend te hebben met een ander in die 15 jaar tijd (alleen gechat) nu kregen we zo’n maand geleden beide opeens afscheiding en klachten , verder kan ik me niet herinneren ooit klachten te hebben gehad als zo’n 10 jaar geleden , maar is het wel mogelijk om hier zolang mee rond te lopen, enkel mijn vriend is positief getest op gonorroe maar niet op chlamydia
Ik denk dat hij vreemd is gegaan omdat we pas een maand geleden klachten kregen , hij blijft er echter bij dat die nooit is vreemd gegaan toch spookt het door mijn hoofd omdat ik nu geen reden weet hoe we er aan zijn gekomen , vanaf mijn kant kan het enkel 10 jaar geleden zijn of 15 jaar geleden voor onze relatie .
Maar hoe kan het dan weer verklaren dat ik chlamydia heb en hij niet, zou ik het echt al 10-15 jaar bij me hebben gehad ? En dat we elkaar dan steeds opnieuw besmet moeten hebben
Ik ben eigenlijk benieuwd naar ervaringen
Misschien ook belangrijk om te weten ik ben 1 jaar geleden en 5 jaar geleden ook bevallen ! Wel tussentijds een miskraam gehad
07-08-2024 om 18:18
tsjor schreef op 07-08-2024 om 15:43:
Waarschijnlijk, inderdaad. Zeker is iets anders. Tsjor
Ik ga volledig af op hetgeen Theekannetje schrijft uit kennis, incl. mijn eigen medische kennis. Dat “waarschijnlijk” is als ‘kop in het zand steken’…….
In het meest erge geval, al gaat dit heel ver, maar het kan, is dat TO juist met dit topic naar de juiste excuses zoekt om haar misstanden te verklaren. Ik ken bijv iemand die ooit haar soa richting partner verklaarde, omdat ze haar bikinilijn had geschoren met een ‘besmet’ scheermesje van een vriendin…. Serieus, ze bestaan en mensen gaan blijkbaar heel ver om hun fouten niet te willen bekennen/op te biechten.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.