Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Vijg

Vijg

18-10-2009 om 10:22

Praten tijdens het vrijen


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ejkolduog

Ejkolduog

07-11-2009 om 18:41

Nou zeg goudlokje

Laat ik jou niet in je waarde omdat ik het woord "getsie" gebruik? Dus iemand mag jou een hoer noemen en dan vind je dat leuk, maar het woord "getsie" zeggen mag niet? Interessant, heel interessant...

effe anoniem

effe anoniem

08-11-2009 om 14:45

Niks getsie

Kan me best iets voorstellen bij het verhaal van Goudlokje. Ook ik vind het erg opwindend als een man zulke dingen tegen me zegt in het heetst van de strijd
Ben eigenlijk gewoon wel een fan van 'dirty talk' maar dan alleen tijdens de sex, he?

lieve woordjes

lieve woordjes

09-11-2009 om 12:23

Afstotend

Mijn ex noemde me ook altijd hoer tijdens de seks. Bij een hoer denk ik toch aan een vrouw die tegen haar zin in seks heeft omdat ze in een uitzichtloze situatie zit. Echt, dat vond ik zo vreselijk, zo afbraak doen aan mijn gevoel voor hem tijdens de seks. Zijn antwoord toen ik dat een keer zei: "maar al zeg ik het niet, dan denk ik het toch..." Het is nooit meer helemaal goed gekomen in bed. Grappig dat het voor anderen zo anders werkt.
Ik hoor dan liever dat ik het zo goed doe. Dat ik precies weet wat hij lekker vind ofzo.

Monique D*

Monique D*

09-11-2009 om 22:09

Tegengesteld

Goudlokje:
"Jaaaa jaaaaa, kom maar, toe maar.....mijn orgasme verdween als sneeuw voor de zon. Ben ook gelijk opgestaan en weggegaan."
Prima, lekker aanmoedigend! Ik kom eerst en dan hij òf we exploderen samen!
Goudlokje:
"Verder nog eens een vent die lekker hoertje tegen me zei. Op een of andere manier was dat opwindend."
Ik zou dan juist opstaan en vertrekken.. ik wens niet voor een hoer uitgemaakt te worden. Ik geef hem dan juist de kans om de publieke vrouwen met een bezoekje te vereren.
Ach.. smaken verschillen. In bed leer je elkaar ook kennen.

Sex and the city

daar was ook een man die ik geloof Charlotte telkens uitmaaktte voor slet of hoer.

Maar nu heb ik ook wel eens gehoord van mannen wat voor vreselijke dingen vrouwen soms willen dat ze zeggen dus tja, op elk potje past dan wel een dekseltje ook op dat gebied.

Even weer over het duitse woord "geil" (o.t)

Het heeft me jaren gekost om te wennen aan het duitse gebruik van het het woord "geil". Inderdaad wordt deze term vaak gebezigd als men iets leuk, goed, vetcool, in ieder geval positief wordt bevonden. Mijn kinderen vormen daar geen uitzondering, maar mijn haren gingen altijd overeind staan als ik het hoorde.

Na lange tijd merk ik dat het woord ook af en toe over mijn lippen ontsnapt. Zoals gisteren toen ik mijn dochter zei dat ik het geluid van onze nieuwe dolby surround "wirklich geil" vond.

Zegt mijn 12-jarige dochter belerend: "mama, dat woord betekent trouwens ook "seksueel opgewonden". Laten we hopen dat het nog laaaaang duurt voor ze dat woord hoort zoals in dit draadje is beschreven(als het aan haar vader ligt zo'n 60 jaar).

Fély

Balletmama76

Balletmama76

23-11-2009 om 20:55

über "geil" gesprochen...:-d


http://www.youtube.com/watch?v=03FnBFscMVM

Wat denken jullie nu hoe leuk m'n ouders het vonden dat ik deze lied altijd heel hard ging luisteren...

Toosje

Toosje

29-11-2009 om 18:57

Spannend

Ik vind het wel heel spannend als er geile dingen gezegd worden tijdens de seks. En dat mag best wat "dirty talk" zijn.

Maar ik geloof wel dat Vijg gelijk heeft, meestal komt dat ene zinnetje er uit: "Oh, je bent zo lekker"... Mijn eerste minnaar zei heel veel en dat was even wennen. Toch weet ik nog heel veel wat hij zei, ik heb het wel onthouden! "Lekkertje" noemde hij me meestal. Maar ook complimentjes over mijn prestaties waren niet van de lucht. Ik vond het heerlijk om te horen en werd er steeds geiler van!

Mijn laatste minnaar kon ik altijd lekker opgeilen en dan vroeg hij heel "nederig" of hij me alsjeblieft mocht neuken, dat wond mij enorm op! Misschien juist omdat het zo grof was, maar het verlangen kwam oprecht uit z'n tenen als hij dat vroeg!

Deze week mailde een minnaar van jaren geleden (waar ik nog altijd contact mee heb) dat mannen stoer zijn als ze veel daten en dat vrouwen nou eenmaal als sletten worden gezien. Hij schreef: "maar jij bent wel een erg lekkere slet". Dat klinkt hard, en ik zou het niet van iedereen accepteren, maar bij hem klinkt het geil. Dan zou ik zó weer bij hem tussen de lakens kruipen... Ook omdat ik weet dat hij mij ook als mens (en gesprekspartner) waardeert, omdat hij weet dat ik Toosje ben (leren kennen via OOL), maar er niet uitzie als "een Toosje"!

Groetjes,
Toosje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.