Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Ik voel me ontzettend aangetrokken tot hem


Kikki39 schreef op 07-10-2023 om 09:12:

vreselijk, hoe zou jij je voelen als je bezig bent met een 2e kindje en er een vrouw voor de deur staat met deze mededeling? Waarom ga je überhaupt met zo'n man in zee? Zoek lekker de vrijgezellen op.

Omdat hij mijn klant was en mij ervoor betaalde. Als ik alle getrouwde mannen moest weren kon ik beter een andere baan zoeken. 

Moederkareltje schreef op 07-10-2023 om 09:26:

[..]

Omdat hij mijn klant was en mij ervoor betaalde. Als ik alle getrouwde mannen moest weren kon ik beter een andere baan zoeken.

Hoe onprofessioneel van je zeg. Misschien inderdaad maar beter een andere baan zoeken als discretie lastig voor je is.


Moederkareltje schreef op 07-10-2023 om 09:26:

[..]

Omdat hij mijn klant was en mij ervoor betaalde. Als ik alle getrouwde mannen moest weren kon ik beter een andere baan zoeken.

Niet professioneel. Ook een treurig verhaal dat je jezelf niet meer waard acht en een man je zo lang aan het lijntje kan houden. Vind het ook treurig dat je ouders daarin meegaan en niet verder komen dan 'als ze maar gelukkig is'. Als je die 1,5 jaar echt zo gelukkig was geweest dan waren er niet zoveel wraakgevoelens losgekomen, die je ging botvieren op zijn vrouw. 

Labyrinth schreef op 07-10-2023 om 09:47:

[..]

Niet professioneel. Ook een treurig verhaal dat je jezelf niet meer waard acht en een man je zo lang aan het lijntje kan houden. Vind het ook treurig dat je ouders daarin meegaan en niet verder komen dan 'als ze maar gelukkig is'. Als je die 1,5 jaar echt zo gelukkig was geweest dan waren er niet zoveel wraakgevoelens losgekomen, die je ging botvieren op zijn vrouw.

Als hij ervoor betaalde was het waarschijnlijk andersom. 

Stel er wordt aangebeld en er staat een wanhopige boze prostituee voor de deur die zegt dat je man het met haar doet, tegen betaling weliswaar maar ze houdt toch heel veel van hem. 
Hoe kwetsbaarder het beroep, hoe professioneler je moet handelen. 

Anoniemer schreef op 07-10-2023 om 09:54:

Stel er wordt aangebeld en er staat een wanhopige boze prostituee voor de deur die zegt dat je man het met haar doet, tegen betaling weliswaar maar ze houdt toch heel veel van hem.
Hoe kwetsbaarder het beroep, hoe professioneler je moet handelen.

Ja het is mss niet profi maar MK is ook een mens die haar falen heeft.  Nu kunnen jullie haar gaan bashen en ja de hele situatie is vreselijk voor de vrouw van die man. Maar hij is toch de enorme eikel hier? Of ben ik nou gek?

nee, ze ging kreeg toch een affaire met hem, dan zit ze toch ook verkeerd. Dat ze betaald kreeg en prostituee was dat is aan die man, maar daarna kreeg ze dus iets met die man. Mijn dochter hoeft hier echt niet gezellig met een getrouwde man koffie komen drinken.

Lexus schreef op 07-10-2023 om 10:40:

[..]

Ja het is mss niet profi maar MK is ook een mens die haar falen heeft. Nu kunnen jullie haar gaan bashen en ja de hele situatie is vreselijk voor de vrouw van die man. Maar hij is toch de enorme eikel hier? Of ben ik nou gek?

Als dit je falen als prostitué is is dit misschien geen geschikt beroep. En dit klinkt niet als falen maar meer als een wraakactie. 

Lexus schreef op 07-10-2023 om 10:40:

[..]

Ja het is mss niet profi maar MK is ook een mens die haar falen heeft. Nu kunnen jullie haar gaan bashen en ja de hele situatie is vreselijk voor de vrouw van die man. Maar hij is toch de enorme eikel hier? Of ben ik nou gek?

Natuurlijk is ook zij een mens met falen, wie niet? Ook de man die ervoor betaalt is een mens met falen, net als zijn vrouw.

Anoniemer schreef op 07-10-2023 om 10:57:

[..]

Natuurlijk is ook zij een mens met falen, wie niet? Ook de man die ervoor betaalt is een mens met falen, net als zijn vrouw.

ja, dus? Hoe is dit een antwoord op "Ja het is mss niet profi maar MK is ook een mens die haar falen heeft. Nu kunnen jullie haar gaan bashen en ja de hele situatie is vreselijk voor de vrouw van die man. Maar hij is toch de enorme eikel hier? Of ben ik nou gek?"

Nick90 schreef op 07-10-2023 om 10:46:

[..]

Als dit je falen als prostitué is is dit misschien geen geschikt beroep. En dit klinkt niet als falen maar meer als een wraakactie.

nee is zo, allemaal waar. Maar misschien had meneer dan geen affairette met een andere vrouw moeten beginnen?

Lexus schreef op 07-10-2023 om 11:32:

[..]

nee is zo, allemaal waar. Maar misschien had meneer dan geen affairette met een andere vrouw moeten beginnen?

Nee dat had ie ook niet moeten doen en hetzelfde geld voor de prostitué, zij had op voorhand kunnen weten dat verliefd worden op een klant geen goed plan was en  dat daar alleen maar drama van kon komen en dat heeft ze bewezen door bij haar klant aan de deur te gaan om diens partner op de hoogte te stellen. 

En om even terug te gaan naar het topic, TO heeft duidelijk geen zin om de reservevrouw te worden en ik denk eerder dat die kerel en z’n vriendin iemand voor erbij zoeken. 

TO, zoals het nu bij mij overkomt, is dat de 'chemie' en het 'aangetrokken voelen' alleen maar gebaseerd is op wat hij oproept door de verwarrende signalen die hij uitzendt, zonder dat je de hele man kent. Je bent helemaal gefocused op zijn gedragingen. Klinkt ook wat zorgelijk. 
Kom daar eens van los en formuleer met je gezonde verstand welke man jij bewust wil aantrekken. 

Nick90 schreef op 07-10-2023 om 11:42:

[..]

Nee dat had ie ook niet moeten doen en hetzelfde geld voor de prostitué, zij had op voorhand kunnen weten dat verliefd worden op een klant geen goed plan was en dat daar alleen maar drama van kon komen en dat heeft ze bewezen door bij haar klant aan de deur te gaan om diens partner op de hoogte te stellen.

oh maar dat had ik al beaamd, Kwestie is dat dit de gevolgen kunnen zijn als je in een relatie zit en je begint iets buiten de relatie. Dan wordt je vrouw gekwetst. Niet mooi van de minnares misschien maar zijn verantwoording. 

Maar goed, naar die vrouw gaan uit wraak is misschien niet netjes. Is het geheim houden (door bv een vriend van hem) wel okay?

Tjonge, dat dat iemand overkomt die van niks weet dus, dat er iemand aan je deur komt om te vertellen dat je je man mag houden. Het is te erg maar het werkt een beetje op mijn lachspieren. 
Over de visie op relaties die er op meerkomt dat je er allebei van uitgaat dat je bij elkaar blijft voor zolang als het duurt, ga je dan extra om je heenkijken of je iemand ziet die je nog leuker vindt ook al heb je het erg leuk. Want dat is dan toch normaal? En brengt dat niet een wat geforceerde dynamiek met zich mee? Of heb ik er nu een verkeerd beeld van. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.