Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

tutje

tutje

26-03-2012 om 13:38

Het valt tegen met de mannen


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tigerfeet

Tigerfeet

28-03-2012 om 15:37

Tsja

En dan vergeet je je tijdelijke nick in te vullen...........
Helaasje: Ja hoor ik wil wel delen Tuurlijk hoeft het niet perfect te zijn in bed op de eerste date, maar het moet het niveau van bedroevend wel overstijgen.

Truusje: Orale sex, geen probleem als hij daardoor zekerder wordt prima, dan komt de rest ook wel. Van een ONS is het wel de bedoeling he dat je die avond al in bed belant, verder nog geen behoefte aan een eserieuse relatie

Fontein

Fontein

28-03-2012 om 16:22

Gebruiksaanwijzing

Nou daar blijkt maar weer hoe belangrijk communicatie is. Ik kom dus echt niet klaar van orale sex. Maar gelukkig heeft mijn hubbie niet al die boeken gelezen van Kroonenberg en zo. Die snapt gelukkig nog dat niet alle vrouwen dezelfde gebruiksaanwijzing hebben. En dat sommige vrouwen wel vooral klaarkomen van neuken. En ook dat dat weer niets zegt over andere vrouwen. Mijn goede minnaars hebben dat begrepen. Ik ken trouwens Hombre niet in het echt maar ik heb de indruk dat hij luistert naar wat een vrouw wil. Je lijkt mij een prima minnaar als dat zo is.

Hombre

Hombre

28-03-2012 om 20:51

Hoe verdedig je je tegen zoiets?

Kan iemand me uitleggen hoe ik me tegen die aantijgingen dat alle orgasmes van mijn partners gefaked zijn ooit zou kunnen verdedigen? Begrijpen jullie niet hoe unfair het is om iemand zo te bestoken? En wat een verziekt seksueel mens c.q. manbeeld er aan ten grondslag ligt?

Net zo stupide als wanneer ik hier ging beweren dat jullie allemaal frigide zouden zijn.

Hombre

Hombre

28-03-2012 om 21:02

Fontein

Als de nood het hoogst is dat er meestal wel iemand z'n mond open. Dank daarvoor. Ik zou niet van mezelf durven beweren dat ik een goede minnaar ben. Niet eens dat ik probeer het te zijn. Ik weet wel dat ik van mijn partner geniet en ik denk zij ook van mij. Ik zou wel een enorme botterik moeten zijn als ik dat na 25 jaar nog niet doorhad.

Maar goed, die types bestaan vast ook.

Hombre

Hombre

28-03-2012 om 21:05

Tigerfeet

Ik begreep eigenlijk wel wat je bedoelde, maar ik hield me van de domme om je achter je tijdelijke nick vandaan te trekken

Hihi

'Als de nood het hoogst is dat er meestal wel iemand z'n mond open.'

Dacht even dat het nog om orale seks ging, dat zal het draadje wel zijn of mijn sick mind.

Medium ervaring

Medium ervaring

29-03-2012 om 00:14

't is toch genuanceerder

Mijn man was tamelijk onervaren (wel rijbewijs C, in het echt) en ook niet zo heel goed in bed. Maar ik was zo ontzettend verliefd, dat ik zelf bij een goede blik al klaar kwam. En zo makkelijk ben ik eigenlijk niet. En dat is misschien wel een man/vrouw verschil; dat de voorspanning van een vrouw er zo veel toe doet.
Groet,
Medium ervaring

Tigerfeet

Tigerfeet

29-03-2012 om 00:14

Hombre

En dat is je gelukt ook Maar ik stel je postings in dit draadje erg op prijs omdat je het lef hebt om te reageren. Jij bekijkt het als man van een andere kant, en dat helpt.. En daarvoor hoef ik het niet eens met je eens te zijn trouwens, het doet me nadenken.
tigerfeet

Er tussenglippen

Primavera:
"Werkelijk een keurige chauffeur. Nooit zal hij een km te hard rijden en hij houdt zoveel afstand van zijn voorligger dat er altijd wel een andere auto tussenglipt.
Hetgeen dus ook in bed gebeurd."
Dank je Primavera. Je fleurt zomaar mijn saaie donderdagmiddag op

Annie

Annie

29-03-2012 om 14:22

Dansen

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat mannen, die zo ritmisch zijn als een elastiekje, fantastisch zijn in bed. Dus als je voor de keuze staat om een ONS aan te gaan, laat je potentiële minnaar even salsa-en of gabberen en je weet meteen wat je kan verwachten.

krin

krin

29-03-2012 om 14:48

Goed in bed

Ik denk dat je goed kunt zijn in bed als je buiten bed de kwaliteiten aan de dag legt die je een leuk mens maken: oog voor de ander, in de gaten houden wat voor effect je woorden en daden hebben, inspelen op je gesprekspartner, de ander de ruimte geven zich te laten zien. Als je dat in bed ook allebei toepast, komt het volgens mij altijd goed.
Daar hoort faken niet bij (dat is nutteloos liegen), en alleen voor je eigen gerief gaan ook niet. Zelfs als je weet waar alle knopjes zitten, red je het daar nog niet mee als je niet merkt wat het met je bedpartner doet.
Dit pleit trouwens wel tegen eenmalig het bed in duiken met halve vreemden. Na een avond kun je iemands karakter zelden al zo goed inschatten. Maar goed, bij een ONS kan de vlam zo heftig in de pan slaan dat het toch wel goed afloopt.

krin

krin

29-03-2012 om 20:54

Anno

Ik was al bang dat mijn theorie niet universeel geldig zou zijn. Nou ja, laten we het erop houden dat de kans dat het goed uitpakt significant groter wordt.

Tigerfeet

Tigerfeet

30-03-2012 om 13:38

Krin

Nee je theori klopt denk ik ook niet, misschien nog een 2e kans geven ik weet het nog niet
tigerfeet

bijrijdster

bijrijdster

30-03-2012 om 14:22

Beroepschauffeur

Mijn ex heeft geen rijbewijs, dat bleek helaas ook in bed
Vervolgens trof ik een beroepschauffeur met een gigantische vrachtwagen die fantastisch kon rijden, en ook dat bleek in bed!
Laat ik nu zelf ook dagelijks honderden kilometers op de weg zitten, door anderen een zeer goede chauffeur worden genoemd, en ook in bed geroemd worden door deze en gene.

Voor mij gaat de vergelijking met autorijden dus 100% op!

mijk

mijk

30-03-2012 om 22:14

Bijrijdster

had het van de week met mijn rijinstructeur nog over al mijn motivaties over leren rijden. Zit me nu ineens zijn gezicht voor te stellen als ik dit erbij zou noemen....

Ach volgens mij ben ik wel een avontuurlijke fietser...

Mijk

Gewetensvraag

"Ik meen dat iemand hier een keer schreef dat als ze niet lekker zoenden het in bed ook niet veel voorstelde, dat kan ik inmiddesls beamen. Ik merk ook dat mijn initiatief dan ook erg terugloopt en al snel denk, nou ja vlug afmaken dan maar."

Tutje/Tigerfeet, als je nou merkt dat die man die je hebt versierd je niet kan opwinden en je al weet dat de seks niet leuk gaat worden, waarom ga je dan toch door? Omdat je vindt dat je het niet kunt maken tegenover hem om te stoppen? Bang om voor cock tease te worden uitgemaakt? Tot welk punt kun je nog nee zeggen?

Chris

dc

dc

31-03-2012 om 10:55

Gedoe

Lijkt me veel te veel gedoe om het halverwege af te kappen. Pff, moet je midden in de nacht met een man's ego dealen.

Ik heb 1 keer zo'n soort ons gehad (kende de jongen wel), die er ook echt niks van bakte in bed. Ik ben toen gewoon doorgegaan tot hij klaar was, en ben er daarna gewoon nooit meer aan begonnen.

Het is gewoon een makkelijke manier om er snel van af te komen zonder drama.

Sancy

Sancy

31-03-2012 om 11:07

Beroeps

Mijn man rijdt als beroepschauffeur regelmatig met houten palen van een meter of 21 lang. Op een uitschuifbare semi-dieplader ook nog. Helaas lijken zijn bedprestaties omgekeerd evenredig momenteel, maar dat kan met zijn lange werkdagen te maken hebben.
Hij vindt dus dat de vergelijking niet altijd op gaat

tutje

tutje

31-03-2012 om 13:33

Chris

Ik weet het niet, maar om als je al in bed ligt nee te zeggen vind ik ook lastig. En het is wel een heel leif iemand dus om dan te zeggen nou de sex is niet zoveel vind ik moeilijk.
T

Truusje

Truusje

31-03-2012 om 15:19

'nee' zeggen

Dat vind ik wel een interessante vraag. Mag je nog nee zeggen als je al met iemand in bed ligt? Ik vind van wel, als je het een beetje inkleedt. Botweg iemand de deur wijzen omdat hij er niets van bakt lijkt me niet zo aardig, maar je kunt toch wel vriendelijk zeggen dat je toch eigenlijk niet zo in de stemming bent en of hij nog koffie wil?

nonono

nonono

31-03-2012 om 18:25

Natuurlijk 'nee' zeggen

Ja, natuurlijk mag je op elk moment 'nee' zeggen op iets waar je geen zin (meer) in hebt. Ga je dan tegen je zin liggen wachten tot die ander 'klaar' is? Lijkt me vreselijk. Ik heb wel eens een scharrel halverwege dat we al bezig waren laten stoppen; het werkte niet, het lukte niet, ik wou niet meer en ik zei dat we beter konden gaan slapen en dat hebben we gedaan. En ik heb ook wel eens een ONS, voor het gebeurde, alsnog naar huis gestuurd. Kan me niks schelen wat ie daar van vond, ik ga zoiets intiems niet tegen mijn zin in doen.

nonono

nonono

01-04-2012 om 12:24

Anne-fleur

Ik heb niet gezegd dat ie er niks van bakte; dat zou nogal respectloos zijn ja. Maar van twee kanten merk je al dat het niet lekker gaat, dat kan je gewoon zeggen. En in goed overleg besluiten te stoppen.

tutje

tutje

01-04-2012 om 13:59

En toch

Hou het toch even op mijn tijdelijke nick.
Zou ik niet in bed ergens zeggen nee dit is het niet. En ik vond het wel fijn dat ik weer eens naast iemand in slaap viel en naast hem wakker werd. Maar het viel me gewoon op dat het met de sex tegenviel Misschien ben ik te goed gewend geweest ik weet het niet.
Bovendien is er wel vriendschap aan het groeien tussen ons dus misschien komt het dan toch nog wel een keer ter sprake.
tutje

Marianne

Marianne

02-04-2012 om 12:31

Te vlug het bed in?

Ik krijg het gevoel (misschien wel helemaal onterecht hoor) dat een aantal mensen gewoon te snel het bed in duiken. Zeker bij een nog vrij onbekende man gebeurt het grootste deel van het voorspel hier op de bank (aan/op de keukentafel, op de trap...), met de meeste kleren nog aan. Als we dan besluiten naar de slaapkamer te gaan, dan weet ik al zeker dat hij lekker zoent en enige vaardigheden heeft. Daarna gaan mijn kleren langzaam een voor een uit, en dan heb ik nog heel veel tijd om een stap terug te zetten of te stoppen. Als het toch niet echt een succes lijkt, dan hou ik het bij mezelf: het lukt me niet echt om goed in de stemming te komen, vindt je het erg als we stoppen? Dat was tot nu toe steeds al op de bank en het is nog nooit een probleem geweest.
Mijn ervaring is dat als een man zichzelf heel snel uitkleed, hij in bed ook snel klaar is (geen representatieve steekproef). Het eerder geschetste beeld van elk aan een kant van het bed uitkleden, hup onder de lakens en daar pas ontdekken dat hij niet lekker zoent, is een gruwel voor mij. Dus meisjes, luister naar "oma" Marianne: doe het rustig aan en hou je kleren ietsjes langer aan, dat zou teleurstelling kunnen voorkomen Haha, kleine flashback: Mijn moeder adviseerde me vroeger al mijn onderbroek aan te houden totdat de heer in kwestie een condoom om heeft. Ik luister niet altijd naar mijn moeder maar dat was toch wel een goeie, als 30-ster kan ik dat wel toegeven.

Truusje

Truusje

02-04-2012 om 13:51

Nieuwsgierig

Ik ben dan toch heel benieuwd hoe zoiets gaat. Ga je zo'n afspraakje dan in als 'seksdate'? Dat lijkt me toch lastig, je kent die man niet en je weet niet of hij bijvoorbeeld een beetje schoon op zichzelf is. Ik weet niet of ik zomaar naast een vreemde zou durven slapen, als ik al aan een ONS zou beginnen zou ik hem denk ik direct daarna weer het huis uit willen hebben (ook niet aardig hahaha).

Marianne

Marianne

02-04-2012 om 15:44

Niet per se

Ik neem aan dat je die vraag aan mij stelt, Truusje, of in het algemeen?
Nou nee, haha, niet echt. Ik ga uit met verschillende mensen, en slechts een klein gedeelte komt mijn huis in en verder dan koffie op mijn bank Eerst maar eens kijken of we samen een avond kroeg/restaurant overleven, hij moet eerst natuurlijk door mijn eenpersoons keuring heen Het komt wel voor dat ik een volgende keer denk: als het aan mij ligt, mag hij vanavond mee naar huis/naar boven.

tutje

tutje

02-04-2012 om 19:45

Zelden

Ik ga zelden uit, als ik iemand leer kennen is het meestal via een chat ofzo. En als er dan een klik is wil ik wel afspreken en dan kan het wel gebeuren dat ik iemand mee naar huis neem.
tutje

Soepkip

Soepkip

05-04-2012 om 19:49

Dan heb ik wel heel veel mazzel

Ik heb vanmiddag een geweldige ervaring gehad. Een man die ik al langer kende als vriend ben ik de laatste weken met andere ogen gaan bekijken, hij mij ook. Vanmiddag echt een heerlijke middag gehad. Het klikt niet alleen heel erg goed, hij blijkt ook nog geweldig te zijn in bed. Daar kan mijn ex nog heel veel van leren.
Het was echt geweldig! Toen dacht ik aan dit draadje en heb hem gevraagd of hij kan dansen... Jahoor, 12 jaar stijldansen gedaan. Misschien zit er toch iets van waarheid in al die dingen. En ja, hij zoent ook heerlijk!

Een aantal mannen verder....

Hoi Tutje,

Die opmerking van dat zoenen was van mij
En die mening is nog ongewijzigd, als het zoenen niet klikt dan de rest ook niet.
Inmiddels ben ik een aantal mannen verder en helaas zitten er veel mannen tussen die niet veel presteren.
Vooral de mannen die uit een lange relatie komen. Die zijn snel klaar, willen alleen onder de dekens liggen of doen een standaard riedeltje.
Maar.....er is hoop, gewoon verder zoeken!

Ik heb een man ontmoet met wie ik wel een mega klik heb gehad.
Het ligt er vooral aan dat je aangeeft wat je wilt, praat en luister naar zijn lichaam. Als je merkt dat hij het moeilijk krijgt dan ff de boel laten afkoelen
Het is vooral een spel met "luisteren" naar elkaars lichaam.
(overigens was de sex klik goed, maar de rest niet, dus weer verleden tijd)
Succes met zoeken en uitproberen.....ook mijn mening is. De eerste keer is ff wennen. naarmate je het vaker doet wordt het beter.

Succes!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.