Relaties Relaties

Relaties

MRI

MRI

02-11-2021 om 15:06

Waar is het draadje "mijn minnaar wil meer, hij wil mij"?


Fourtyfour schreef op 03-11-2021 om 07:52:

[..]

Het is een moderne manier om aan een artikel te komen. Maar het spreekt niet van manieren hebben!

Haha 😉, niet meteen waar ik aan dacht. Meer dat liedje van zo zijn onze manieren, zo zijn onze manieren.......enz

MRI

MRI

03-11-2021 om 08:52 Topicstarter

Fourtyfour schreef op 03-11-2021 om 07:52:

[..]

Het is een moderne manier om aan een artikel te komen. Maar het spreekt niet van manieren hebben!

Schemerlampje schreef op 03-11-2021 om 06:05:

[..]

Misschien kan OOL namens Eva een klacht indienen? Dan hoeft ze haar anonimiteit niet op te geven.

Dat lijkt me onmogelijk. In theorie kan Eva ook een trol zijn. Niet dat ik dénk dat ze dat is maar op de een of andere manier zal je toch je identiteit moeten verifiëren om zo'n klacht serieus te kunnen behandelen.

De ombudsman lijkt me in dat geval de beste ingang. Die kan dan mee zoeken naar de beste manier om dit te uit te zoeken. 

Ik vind het trouwens een leuke rubriek. Ik vind ook dat ze vaak heldere en evenwichtige adviezen geeft. Daarom zou ik er ook zo van staan te kijken als dit willens en wetens onder haar verantwoordelijkheid hier vandaan gestolen zou zijn. Dat zou zo tegenstrijdig zijn!

---

---

03-11-2021 om 16:32

MRI schreef op 02-11-2021 om 20:16:


Ik vind het ook heel begrijpelijk dat je een klacht tegen BR wilt indienen, maar heb je ook overwogen dat nog een derde jouw tekst gekopieerd en opgestuurd kan hebben? Daar zou BR niets aan kunnen doen. Bovendien kan ze dat, ook al heeft zij het zelf gedaan, dat als argument aan voeren. Daar komt natuurlijk niemand uit.

Maar welk voordeel heeft iemand daarbij? Dat zou de BR redactie moeten aantonen. Je wint er geen geldbedrag mee ofzo. Serieus: waarom zou iemand de moeite nemen om die vraag op te sturen? 

--- schreef op 03-11-2021 om 16:32:

[..]

Maar welk voordeel heeft iemand daarbij? Dat zou de BR redactie moeten aantonen. Je wint er geen geldbedrag mee ofzo. Serieus: waarom zou iemand de moeite nemen om die vraag op te sturen?

Eh, een saaie dag opleuken?
Beatrijs een hak zetten?
TO een hak zetten? (Misschien is ze wel herkend.)
Voor een scriptie: hoe makkelijk/moeilijk is een redactie om de tuin te leiden?
Etc.
Etc.

Nou, een trol ben ik niet😄 Ik ben een echt persoon, een empathische en gevoelige vrouw, die een serieuze vraag had over haar liefdesleven. Maar waarvan ik nooit had gedacht dat mijn vraag in een landelijk dagblad terecht zou komen. En nogmaals ik heb dus mijn vraag niet zelf ingediend bij Trouw of BR. Ik kwam er echt heel toevallig achter (want ik ben geen Trouw lezer) en niet eens via dit forum. En het mag duidelijk zijn, ik ben hier echt helemaal niet blij mee. 

Wat wel eens meer bij columnisten gebeurt is dat ze onder tijdsdruk bestaande teksten gebruiken, onjuistheden en eigen zinnen toevoegen en essentiële zaken weglaten en natuurlijk je verhaal inkorten. Trouw heeft hier al eerder mee te maken gehad. Snel en makkelijk verdiend over de rug van een ander, hoe onprofessioneel is dit. De klacht loopt nu van de webredactie Ouders naar Trouw. De redactie verwacht dat het nog even zal duren voordat er een reactie komt. En als die komt, laat ik het jullie weten.

ik geloof er niks van dat de vragen die Beatrijs of alle andere vraag-rubrieken in Libelle, Flair, Margriet en vele andere echt door lezers worden opgestuurd. Redacteuren hebben dikke duimen. Weet ik van iemand die jarenlang bij Sanoma werkte. 
maar wat een verhaal dit zeg! Al snap ik het niet zo goed. Of het verhaal nou door de hele wereld op OO gelezen kan worden of door de lezers van Trouw, dat maakt toch niks uit voor de angst om herkend te worden? 

MRI

MRI

06-11-2021 om 10:12 Topicstarter

Goed, het is nu een week verder en het lijkt erop dat Trouw niets heeft laten weten aan de redactie van OOL. Ook dat vind ik weer vreemd. Zou men er op rekenen dat tijd rekken doet vergeten en de hitte uit de soep haalt?

Een week (vijf werkdagen) vind ik niet zo lang. Trouw zal eerst zelf onderzoek willen doen. Het is niet niks, dit gaat over integriteit. Neemt niet weg dat ik zelf ook erg benieuwd ben naar de uitkomst.

ik lees op zaterdag altijd Moderne Manieren van Beatrijs Ritsema op haar eigen site. Ze zet dan de vragen uit de Trouwrubriek erop en mensen kunnen online reageren. Sinds vandaag staat de vraag over de minnaar erop. Misschien heeft Trouw de klacht nog niet aan Beatrijs doorgegeven, misschien trekken ze zich er gewoon niks van aan. 

Rhonda schreef op 06-11-2021 om 12:42:

ik lees op zaterdag altijd Moderne Manieren van Beatrijs Ritsema op haar eigen site. Ze zet dan de vragen uit de Trouwrubriek erop en mensen kunnen online reageren. Sinds vandaag staat de vraag over de minnaar erop. Misschien heeft Trouw de klacht nog niet aan Beatrijs doorgegeven, misschien trekken ze zich er gewoon niks van aan.

Kijk aan. Jammer dat dat draadje hier is weggehaald anders hadden we daarnaar kunnen verwijzen.

MRI

MRI

06-11-2021 om 21:16 Topicstarter

M Lavell schreef op 06-11-2021 om 13:17:

[..]

Kijk aan. Jammer dat dat draadje hier is weggehaald anders hadden we daarnaar kunnen verwijzen.

Ja daar ben ik het mee eens. Hoewel ik het begreep na ts' uitleg 

Ondanks alle goede bedoelingen zou ik het op prijs stellen dat het hier nu even stopt. Ik ben heel blij dat mijn draadje er niet meer op staat. Ik ben bezig met de verwerking van alles wat ik zit/zat en dat is al lastig genoeg. En graag ook niet meer zelf naar Trouw en OO webredactie etc. reageren, want het loopt. Want dit doe je namelijk niet in mijn belang, maar meer voor jezelf. Zodra ik iets hoor, laat ik weten.

Imi

Imi

07-11-2021 om 13:55

Eva, je kunt via het uitroepteken boven je bericht aan het forumbeheerder vragen of ze het draadje sluiten. Mensen kunnen dan niet meer reageren.

Eva75 schreef op 07-11-2021 "....Want dit doe je namelijk niet in mijn belang, maar meer voor jezelf. Zodra ik iets hoor, laat ik weten"

Het gaat inderdaad niet alleen over jou en jouw belang. Ook anderen hier willen graag weten of hun berichten zomaar gejat worden. Het lijkt mij logisch en terecht dat mensen hier zelf ook achteraan gaan. 

Dat het om een bericht van jou gaat is hier feitelijk bijzaak.


Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.