Relaties Relaties

Relaties

MRI

MRI

02-11-2021 om 15:06

Waar is het draadje "mijn minnaar wil meer, hij wil mij"?


We zijn hier inderdaad mee bezig, het is zeker niet de bedoeling dat teksten zomaar overgenomen worden en dat nemen we absoluut serieus. Dat geldt voor elk forumtopic, artikel of ander bericht op Ouders.nl dat wordt gekopieerd op een website van derden. Daar zullen we dan ook altijd actie op ondernemen, als we dit opmerken. 

Wel blijft het een gegeven dat Ouders.nl een openbaar forum is en berichten door iedereen gelezen kunnen worden. Daarom willen we ook niet dat mensen privé gegevens plaatsen. Dat voorkomt herkenning. 

Ik sluit dit topic nu op verzoek van Eva75. Zij heeft zelf aangegeven na een reactie er nog op terug te komen. We weten helaas niet wanneer dit zal zijn.

Ik zie dat er vandaag een nieuw topic is geopend hierover maar deze heb ik weer verwijderd. We zijn nog steeds aan het uitzoeken wat er precies aan de hand is en hierover speculeren heeft dus geen zin. Zodra we meer duidelijkheid hebben, zal er zeker een update geplaatst worden hierover. Tot die tijd wil ik jullie vragen geduldig af te wachten en er geen nieuwe topics over te openen.

Ik zet dit draadje weer even open om een update te geven over de gehele situatie. Na contact met Trouw bleek dat er op dezelfde dag, als het publiceren van het bericht op Ouders.nl, een mail is gestuurd naar Beatrijs. Deze mail had vrijwel dezelfde inhoud als het topic op Ouders.nl. Toen ik de TO hierover heb bericht en om opheldering heb gevraagd, heb ik helaas (meermaals) geen reactie meer mogen ontvangen. Er is dus met zekerheid géén sprake van het schenden van auteursrecht en ondanks dat er nog wat losse eindjes aan het verhaal zitten, is het duidelijk dat Trouw hierin juist gehandeld heeft. 

TO had hier een bericht geplaatst dat zij zeker niet die mail had gestuurd.

poekiepoek schreef op 02-12-2021 om 10:41:

TO had hier een bericht geplaatst dat zij zeker niet die mail had gestuurd.

Maar als tijdstippen vergeleken kunnen worden kan wel duidelijk zijn geworden dat zij wel of niet de waarheid sprak 

Gr Angela

MRI

MRI

02-12-2021 om 11:04 Topicstarter

Angela1967 schreef op 02-12-2021 om 11:02:

[..]

Maar als tijdstippen vergeleken kunnen worden kan wel duidelijk zijn geworden dat zij wel of niet de waarheid sprak

Gr Angela

dat denk ik ook.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.