Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-12-2021 om 23:19
Je partner is vreemdgegaan? Dan kom je in een rollercoaster terecht. Ongeloof, verdriet, boosheid etc. En als je partner laat weten dat hij jou niet kwijt wil dan volgt vaak de vraag: Should I stay or go? In de praktijk niet altijd even simpel te beslissen.
In dit topic vind je gelijkgestemden van wie de partner ook ontrouw is geweest. Of zelfs meermaals. En waarvan de meesten hier besloten hebben om de relatie een kans te geven. Elk verhaal is uniek. Heb je vragen, zorgen, twijfels, behoefte aan luisterend oor of wil je je emoties kwijt? Dan ben je hier aan het goede adres.
09-01-2025 om 20:14
Of ik mn kop in het zand steek, en of ik dit volhou denk ik ook wel overna. Maar zolang het gaat gaat het. Waarom zou ik scheiden als ik dat niet wil? Kan altijd nog als ik het niet meer trek of er genoeg van heb.
Hij heeft amper 3 weken geleden de bom gedropt, en is er vervolgens niet gelijk vandoor gegaan en met haar los gegaan.
Waarom zou ik dan rigoureuze stappen nemen? Ik ben blij dat hij dat ook niet doet, dat zou ik echt oerdom van hem gevonden hebben. Misschien houdt hij me aan het lijntje,maar daardoor wordt alles wel goed doordacht door alle partijen.
Zij ligt ook in scheiding hierdoor.