Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-12-2021 om 23:19
Je partner is vreemdgegaan? Dan kom je in een rollercoaster terecht. Ongeloof, verdriet, boosheid etc. En als je partner laat weten dat hij jou niet kwijt wil dan volgt vaak de vraag: Should I stay or go? In de praktijk niet altijd even simpel te beslissen.
In dit topic vind je gelijkgestemden van wie de partner ook ontrouw is geweest. Of zelfs meermaals. En waarvan de meesten hier besloten hebben om de relatie een kans te geven. Elk verhaal is uniek. Heb je vragen, zorgen, twijfels, behoefte aan luisterend oor of wil je je emoties kwijt? Dan ben je hier aan het goede adres.
21-12-2024 om 21:25
Uiteindelijk mogen mensen natuurlijk zelf hun keuzes maken. Ik begrijp niet zo goed wat ze met jouw man moeten. Hij heeft jou wat aangedaan he. Niet andere mensen. Die trekken het zich wel erg persoonlijk aan. Wat natuurlijk wel zou kunnen is dat ze andere normen en waarden hebben. En dat jullie gedrag daar niet meer inpast. Zeker dat van je man past niet bij mensen die zeer principieel zijn. Hij is door zijn gedrag onbetrouwbaar geworden. Anderen nemen hem niet meer serieus. Nieuwe mensen kennen jullie natuurlijk niet zo goed. Ik zou mij verder richten op anderen.