Relaties Relaties

Relaties

Verder na ontrouw - deel 8


MRI

MRI

29-07-2024 om 11:43

LifeEvent! schreef op 28-07-2024 om 23:03:

Wie herkent dat na vreemdgaan vriendschappen verloren zijn gegaan of familie weigert nog 1 woord te zeggen tegen je overspelige man of vrouw?
Ondanks pogingen tot contact vanuit de dader.....
Een tweede kans krijgt hij of zij helaas niet meer

Ook open over geweest. Je kan het ook zo zien dat die mensen jou een trouwe partner gunnen. Zij hoeven niet mee te gaan in jouw keuze en narratief van 'een tweede kans'. Heb je zelf nog wel contact met die mensen? Dan zou je eens een gesprek over jouw beweegredenen om door te gaan kunnen beginnen. 

Krokus schreef op 29-07-2024 om 07:49:

[..]

Dat is voor mij de reden geweest om geen vrienden/familie op de hoogte te brengen van het overspel van mijn man. Het geeft een heel eenzaam gevoel om dit voor mezelf te moeten houden, maar ik hoef in ieder geval niet te dealen met de meningen van anderen in mijn/onze omgeving. Het lijkt me ontzettend vervelend dat je daar mee te maken krijgt! En met vriendschappen bedoel je dan vriendschappen die jullie samen hadden?

Was in ons geval lastig. Ik wilde dat hij per direct uit huis vertrok een jaar geleden en wist zeker dat ik wilde scheiden. Hij woont nog steeds ergens anders maar groeien weer steeds meer naar elkaar. 

Het betreft gezamelijke vrienden. 

Met alle gelovige en 2 ongelovige stellen is het kontakt hersteld en met mijn moeder. De rest wil nooit meer iets met hem te maken hebben en begrijpen niet dat ik hem niet bij het afval heb gezet. Eerst werd ik nog alleen uitgenodigd, inmiddels ook dat niet meer en zie of hoor ik via Insta leuke uitjes. Ze (vriendengroep) hebben ook een nieuwe whatsapp groep zonder mij aangemaakt. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.